wij gaan proberen om voor de winter volgend jaar een verwarming te plaatsen met ketel en alles erop en eraan.. das 8000 euro ...
Sorry dames, bijlezen geprobeerd, maar lukt gewoon niet. Ik ben ziek. Heb een bacterie die minimaal 10 dagen bij me blijft en waardoor ik dus 10 dagen aan de race/overgeven ben. Als toetje flinke hoofdpijn door het vochttekort, dus ik ben helemaal happy. Ook lekkere koorts erbij, altijd fijn. Doe keihard mn best om mn man niet aan te steken, want anders heeft 16 januari ook geen nut. Ben heel bang dat ie koorts gaat krijgen, dus duimen jullie mee? Als ik me beter voel kom ik weer bijlezen. Hoop dat iedereen goeie eitjes krijgt en dat ze bevrucht mogen raken.
nou ik ga weer.. morgen ben ik lekker vrij.. dus hopelijk kan ik uitslapen.. tot morgen... fijne avond allemaal..
@dreamer beterschap @gaby jeetje wat een oud ding ja dat is idd veel werk om aan te lggen mijn vriend heeft dat zelf gedaan in zijn oude huis maar dnek neit dat hij zo gek is om het een 2de keer te doen maar 8000 euro moeten er toch diamanten in zitten ofzow pff @agneta ik hou er echt niet van als mensen hun afspraken niet na komen. dan is het voor mij gewoon klaar en een nieuwe zoeken. @suhe hun horen zich ook gewoon aan hun afspraak te houden je kan toch weigeren als dat neit de afspraak is maar waarom wil je groep 3 niet? ik vind groep 3 een lastige groep alles leren ze in dat jaar en dat vind ik best een hoge druk zeker nu ik nog zo jong ben. @sammie nou dat is wel goed als je misselijkehid aan blijft houden toch? ik duim voor je @lynn ikea heef took mooie spullen, ik heb een hle mooie bij wohn world pallen gezien voor 800 ofzow en op de woonboulevard was die 1600 en echt een klein beetje anders en een duur merk stond er op.. maar dat kunnen we nu echt ff niet betalen.. als het huis verkocht word kunnen we met de overwaarde nog wt spulletjes kopen maar ja als als he.. zit lekker csi te kijken met ondertussen overal steekjes in mijn buik echt raar net alsof er een raar beest in zit ofzow wat rondzwemt haha en het zijn niet mijn darmen..
@kristel: pff lekker handig zeg als alles dicht is.....misschien volgende keer minder drinken voor je weggaat..misschien helpt het zou het anders ook niet weten... @debby: ik hoop dat het een beetje mee viel op je werk vandaag... gelukkig is alles goed met de vriendin van je zus... zal wel schrikken geweest zijn...hoever is ze.. @sammie: hoop dat je je snel beter voelt...en je kan nog positief testen he...jullie maken het jezelf zo moeilijk met vroeg testen...is toch alleen teleurstellend of niet? (heb het ook wel eens gedaan hoor ) @rose: klinkt gezellig jou weekend... sorry heb weinig verstand van vruchtbaar slijm enzo...snap er bij mezelf al niks van... @ryanne: begin je al te groeien zie ik....leuk hoor... @eva: zo dat is nog eens een super kado zeg.....doe mij ook een bakkie *bos vangt ondertussen even wat hcg op van kristel en ryanne* @nhene: duim voor je.... (beetje glijmiddel op je vinger gooien....gaat het vast vanzelf haha) oh kristel ik ga morgen pas voor je zingen en dansen hoor... @linda: hoop dat jij en je lief snel weer de kracht hebben om voor een kleine te mogen gaan.....zoiets verwerken is altijd heftig... @knarboor: ik hoop voor je dat het zwangerschapstekens zijn.. zo nog vier pagina's en dan ben ik klaar met bijlezen *bos duikt weer even een paar pagina's terug*
Dreamer: beterschap meid....duim heel hard voor je zo ben ik klaar met bijlezen is iedereen weg zeker?
ik ben echt lam zeg....ben de hele dag in sandome geweest...heerlijke gezichtsbehandeling gehad en daarna nog een massage en nog een maskertje....ben weer helemaal glad haha....maar wel gaar.... is iedereen aan het klussen?
haha ja dnek het moet er aankomende maand wel vel roze zijn, maar nee geloof dat bijna iedereen zijn ei al heeft gehad of zwanger is.. maar klinkt super waar ligt dat waar je bent geweest hier heb je ook zoiets dat is therma 2000 in valkenburg.
hey allesn net teruggelezen veel veel info kan beter zeggen ff gebladerd.. maar uhm ja ik ben er voel me zwaar kut heb al 4 keer gejankt vandaag ikb en echt een emotioneel wrak ik zie het allemaal ff niet meer zitten, kan niet wachten tot ik vrij ben en naar huis kan bah :'(
ben weer weg want vind alleen kletsen niet zo gezellig... nhene: werkse nog ff meid..hoop dat je je snel wat beter voelt.... fijne avond allemaal...