Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    stel dat mijn lf deze maand 14 dagen is he....betekend dat dan dat mijn lf altijd 14 dagen is of kan dat dan ook weer verschillen?

ik ga nu echt weg...dagdag

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

alles alles zit me dwars..
    ten eerset nog steeds dat van die so called vriendin die zegt dat ik mensen geen kinderen gun...

dan gezeik op het werk persooneel tekort zieken extra werken en afspraken die achter me rug om worden gewijzigd .. moet ik dan maar achterkomen als ik er al ben.. gewoon zwaar overspannen raken dus..

dan zou ik morgen met me vriendin mee voor de pretecho.. heb vorige week al me afspraak verzet zodat ik mee kon enniet 2 keer hoefde te reizen .. zegt ze me nu 12 uur van de voren.. ja um er mogen maar twee mensen mee en me oma gaat mee.. en eigelijk moet de vader ook mee he?!
    dus je kan wel bij mij thuis wachten....:S

hallo kon je dat niet een week eerder bedenken? ik ben zo pissig teleurgesteld en gewoon zo super verdrietig
    zit nu voor de 5e keer op me werk te janken vandaag ... bah

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @nehne sterkte meid ik ga nu spreek je morgen wel, trek het je niet zo aan en het is niet erg dat je er emotioneel even doorheen zit heeft iedereen toch wel eens en misschien is het wel een positief iets dat je je zo voelt en is het gewoon een kwaaltje omdat je zwanger bent ik hoop het voor je want dan is t t allemaal waard toch, meid denk eens aan jezelf en neit aan al die mensen om je heen, merk aan jouw dat je heel veel emt andere bezig bent en maar voor iedereen aadig wil zijn en er voor iedereen wil zijn maar zo werkt dat niet mensen horen ook aan jouw te denken en je neit zo vaak teleur te stellen. sterkte

@bos ik weet het niet heb er geen verstand van. ga maar lekker verder chillen met je gescrubte huidje hihi;)
    fijne avond

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

tja ik ben nu al 3 dagen een emo wrak dus trek het je niet aan gaat niet lukken
    als dit niet komt doordat ik Zwanger ben dan weet ik het ook niet meer hoor
    ik huil nooit zoveel bah bah bah

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @nehne heb mijn berichtje even aangepast ;)

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

hey meid ik las het thanks doet me goed.. heb nu een lachje tussen me tranen door .. soms voel ik me zo alleen op de wereld..
    maar gelukkig komt m// me halen kan ik bij hem uitjanken

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Dikke knuffel!
    En beterschap...

Ik ben even niet online, misschien morgen weer..
    Ik heb een zeer slechte verleden,en die is net door een stiefbroer na jaren niet gesproken te hebben weer opgedoken,maar hoe vertel je aan iemand met een persoonlijkheids stoornis dat je het er niet bij kan hebben.
    Dat je geen contact met hem wilt hebben...
    Heb nu behoorlijke pijn op de borst (hart)...dit komt
    omdat nu alles weer herinnerd word aan het verleden.

Als ik een keer de moed heb vertel ik jullie alles.

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

meid als je hoort wat ik allemaal heb meegemaakt dan zou je dneken dat ik een jaar of 70 ben ... dus ik schrik nergens meer van kan het alleen maar erg voor je vinden.. maar ja thats me ..soms te empatisch geloof k .
    maar wat men tegen mij altijd zegt trek het je niet aan
    probeer positief te blijven ..

ga ik ook proberen :(

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik had hier iets getypt wat ik beter niet had kunnen doen.

Dus heb het weg gehaald...

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Welterusten, spreek jullie snel weer!

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik kom alleen even weltrusten zeggen.. spreek jullie morgen wel weer.. ga lekker slapen nu.. tot morgen!

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen!
    Ik was de laatste van gister en de eerste van vandaag die iets gezegd heeft :p
    Ik moet vandaag werken van 8.00 tot 17.30.. en daarna gaan we ook nog even weg.. misschien dat ik daarna nog even kom maar ligt eraan hoe moe ik ben...
    Werkze allemaal!

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ Kristel: Van HARTE GEFELICITEERD....lang zal ze leven in de GLORIA.....JOEHOE! HOERAAAAAAAA.....:D ;)

@ dreamer...beterschap!

@ de rest.....Weet ik niet meer...ik las iets over een gouden kachel maar volgens mij heb ik dat verkeerd opgevangen....ik lees erg vluchtig en snel zodat bijzondere dingen me alleen opvallen ;) haha

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@Kristel:

Happy birthday to Kristel... Happy Birtday to you.... Happy birthday dear Kristel... Happy birtday to you!

Goedemorgen @ all,
    Ik ben zooooooooowwwwwwwwww moe! Pfff...
    Rond 6uur m'n bedje uit gegaan, toen even gedoucht, maar werd heel erg duizelig dus snel weer er onder uit gegaan. Kopje thee gezet, op de bank gaan zitten... Ben ik in slaap gevallen. :( Gelukkig weer op tijd wakker om nog mijn bus te halen. In de bus weer in slaap gevallen, schrok nog net op tijd wakker toen de bus bij mijn eindhalte stopte. :oops: En gisteravond lagen we ook al om 21.15 op bed. :)
    Nou ja... even wakker worden op m'n werk dan maar.

Hoe gaat t met jullie?

@ Dreamer: beterschap meid!

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

Kristel...van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    maak er een leuke dag van!

liefs Gaby

16. gaby1986

nog een speciaal voor kristel!

17. gaby1986

zo nu even een berichtje voor mezelf...volgens mij is vandaag mijn laatste ongi dag.. hehe eindelijk.. duurde echt lang deze keer...

ik ga even aankleden en eten...en misschien ben ik er straks nog wel even!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

*Debby zingt even mee met Gaby!*

19. gaby1986

:D... oke en nu met z'n alle

lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria. in de gloriaaaaaa..hieper de piep....HOERA...hieper de piep...HOERA... en nog een keertje... hieper de piep.... HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... :D

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria. in de gloriaaaaaa..hieper de piep....HOERA...hieper de piep...HOERA... en nog een keertje... hieper de piep.... HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... :D

Deel Deze Pagina