Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat was een lange ongi inderdaad... 7 dagen. Ik was blij als het er 3 waren... :)

Ik kan sinds kort 's ochtends echt niets door m'n keel krijgen, eigenlijk eet ik sowieso slecht. :( Ik wil goed eten voor de kleine maar krijg t gewoon niet weg... hoop dat ie dus nog even kan leven van m'n reserves. hihihi :)

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja dit was de langste tot nu toe sinds ik met de pil ben gestopt..

en als je gewoon iets lichts eet.. beschuitje ofzo...

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ja, ik denk dat ik dat maar ga proberen...
    een beschuitje met hageltjes! Heb ik al een tijdje zin in... Vanavond maar even kopen! Nu probeer ik wel even een liga naar binnen te proppen. hihihi :)

4. * zingt mee voor Kristel, deelt aan iedereen een dikke knuffel uit, wenst oma beterschap en gaat beginnen om haar bureau leeg te maken *

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby de eerste 6 weken leeft de embryo toch zowieso nog niet van jouw omdat er dan nog geen placenta is.. tenminste dart dacht ik weet het niet zeker.
    maar jij word dus ook al flink uitgeput door die kleine van je, appart eigenlijk hoe snel dat gaat he..

@kristel GEFELICITEERD meid maak er een leuke dag van

@gaby wat ben jij vroeg wakker je had toch lekker vrij.

@eva het ging niet over een goude kachel een van ons hier ging alles nieuw laten maken geloof gaby en dat kost 8000 euro dus vandaar de vraag is die van goud hihi.. en diamanten :p

@nhene en sammie hoe is het met jullie gaat het vandaag wat beter? denk aan leuke dingen meiden en aan wat je hebt in het leven dat maakt mij altij heel vrolijk.

@all ik lag gister lekker tv te kijken komt mijn vriend om half 10 binnen lopen terwijl hij op maandag en donderdag de aankomende 3 weken in het noorden is, hij miste me dus is hij toch maar gekome om vervolgens om 5 uur vanochtend weer op te staan gekkie maar was echt heel lief van hem. verder heb ik vandaag die activiteit met de kinderen van de bso

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat ga je doen dan Ryanne? nieuwe baan? of nieuwe werkplek?

7. gaby1986

rose: ja maar ik kan nooit uitslapen.. haha

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ok haha niet zo zeer een gouden kachel maar 1 van 8000 euro...ja ik kan het me voorstellen dat ie dan wel heel mooi moet zijn....! hihi

Ik heb net een sollicitatiebrief geschreven om te gaan solliciteren bij een KDV...heb er echt zin in om weer iets met mijn opleiding te gaan doen!
    Mijn klantje is een beetje laat...pffff zit ik hier te wachten....hmmmm

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh wat een schat is die vent van jou Rose!

Ik denk ook niet dat t nu heel erg veel uitmaakt hoor dat ik zo slecht eet... maar er moet wel verandering in komen. Wordt nu dunner ipv dikker. :)

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ow dat is minder hihi.. ik slaap minder lekker uit als ik alleen in bed lig als mijn vriend naast me ligt dan draai ik me wel nog zo'n 4 keer om vind dat echt lekker en dan dicht tegen hem aankruipen haha.

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Uitslapen heerlijk hoor... maar op zondag wanneer ik dus erg asosiaal mag uitslapen ben ik meestal al om 9uur wakker. :(

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @eva ow wat leuk, lukt het een beetje met die brief?

@debby ja lief he, moest ook echt ff 3 keer kijken want had hem niet verwacht haha. ben je echt aan het afvallen? maar meestal heeft een mens wel wat reserves maar zou gewoon allemaal lekkere dingen maken zodat je isschien toch nog wat eet en op de momenten dat je een vreetbui hebt ofzow ervoor zorgen dat je geneog in huis hebt kan je je dan helemaal vol proppen.
    ik zelf heb geloof ikecht heel weinig reserves en word snel duizelig als ik niks eet maar misschien kan je druivensuiker halen is best lekker en krijg je altijd wat enegie van. ik gebruik dat dagelijks omdat ik een lage bloeddruk heb.

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    haha...ja uitslapen...vind ik ook heerlijk...vooral als ik moet werken...dan heb ik er vaak zin in...maar idd op zaterdag en zondag lukt het mij ook nooit!

Wat voor werk doen jullie allemaal eigenlijk?

14. gaby1986

eva wat voor een werk doe je nu dan..?

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja ken het dan moet je uit je bed maar dan moet je je zelf een scop onder je kont geven.

ik heb dit jaar op een peuterspeelzaal en kdv gewerkt en nu op de educatieve kinderboerderij en daar doe i kvan alles van bso tot lessen geven en verjaardagsfeestjes die er worden gehouden, maar ben in januari klaar met mijn opleiding spw activiteitenbegeleiding en wil dan misschein met ouderen in een zorg centrum werken als activiteitenbegeleidster, maar meot ook nog soliciteren.

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ rose,....ja lukt wel met de brief...heb er al heel wat voor anderen geschreven en goed gekeurd....dus dat scheelt...laat hem nu ff na kijken door anderen ;) ff een bevestiging zoeken hihi

17. gaby1986

nou debby wat wil je hebben.. ben bezig voor je hoor!...[​IMG]

18. gaby1986

ben nieuwschierig

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb ook niet zow veel reserves hoor... 1.83 en weeg 63 geloof ik. Duizeligheid en te lage/wisselende bloedsuikerspiegel klinken me bekend in de oren. hihi

Gisteravond had ik bami gemaakt, vind ik echt altijd heel erg lekker... maar nu had ik na 3 happen al genoeg. :( Ik maak me er geen zorgen om hoor. Debby eet wel wanneer ze honger heeft :D

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    gelukkig ik ben 1.63 en weeg 47 dus kan het me niet permiteren om af te vallen probeer zelfs aan te komen maar dat wil maar niet lukken. maar ja heb niks te klagen, ik eet nu al voor 3 dus iedereen vraagt ook waar laat je eht en ben er dan ook van overtuigd dat ik een lintworm heb ofzow haha mijn innerlijke huisdier whaha :D ik zou anders echt neit weten waar het blijft als je elke dag snoept en heel veel eet en ook vaak hamburgers en patat of pizza en kebab mmm of ben i kje nu misselijk aan het maken ;)

Deel Deze Pagina