ja ik wil het heel graag, maar mijn situatie is er eigenlijk niet naar ik heb wel gewoon inkomen en een huis hoor dat is het niet. maar de relatie met mijn vriend!
Ochtendurine geeft eerder negatief aan dan positief normaal gesproken. Ik heb nog nooit een posi test 's ochtend gehad. Dusse.. zou bijzonder zijn dan. Enne hierzo.. met zoveel mensen die voor me duimen moet het toch wel eens baat hebben Weltrusten
Ohw dat meen je niet, gaat de relatie niet zo goed? (of vraag ik nu te veel). Dat is idd wel kl*te. Denk je dat de relatie niet meer gaat werken? Je mag me ook pb'en als je dat liever hebt. Groetjes lexy
Goede morgen meiden! hoe is het hier allemaal? I heb me vandaag in kunnen houden en niet getest! Hoe vinden jullie die hihi Ga morgen testen met die van kruidvat die schijnt nog gevoeliger te zijn dan die andere van kruidvat, dus ben benieuwd! Me vriend vond dat ik moest wachten, want maak me zelf helemaal gek die laatste paar dagen Word er helemaal down van, eerst dacht ik misschien dan toch zwanger? Maar nu weer helemaal verdrietig dat ik niet zwanger ben waarschijnlijk... @desiree, en hoe was je temp vandaag nog steeds hoog? Vind het zo spannend voor je! @dreamer, geen posi test meer vandaag hoor, dan weet je dat je ei er vandaag of morgen is! Succes meis! @Angel hoop dat alles geod met je gaat meis! Oh ff een vraagje, weet iemand waarom FF bij mij vandaag een open rondje in mijn temp geeft? Heb dat nog nooit gehad, beetje raar vond ik het... Ook is mijn temp niet veel veranderd, dus daar ligt het neit aan naar mijn idee...
Ja gelukkig weer een voorbeeld dat alle zwangerschappen weer anders zijn! Ik herken dat van die hormonen hoor essieErie, ik had ook opeens veel uitslag en pukkels, terwijl ik dat normaal neit heb, heel raar allemaal! Jou buikpijn is heel bekend bij mij Emmi, dat heb ik ook steeds, heel irritant... Ben zo benieuwd naar morgen! Marre jij was toch 11 dagen overtijd, is je banner dan niet al verder, want 11 dagen overtijd zal al beteken dat je je 5 en halve week bent, dus nu ongeveer 6 in plaats van die 4 wk en 4 dg... Of zie ik het verkeerd?
@ sterretje: klopt het dat jij vandaag mag testen? Heb je dat al gedaan? Ben heel erg benieuwd wat de uitslag is! Kunnen we je feliciteren? Groetjes lexy
@Sterretje: dat betekend dat je op een ander tijdstip dan normaal hebt getempt. Wel goed dat je je hebt kunnen inhouden! Tenminste, als jij je er nu beter door voelt natuurlijk. Als je je nu rotter voelt omdat je niet getest hebt kan je voortaan beter testen wanneer je dat zelf wilt. Mijn man zei vorige ronde ook tegen mij van doe nou niet, je maakt jezelf gek enzo. Maar hey, t is wel mijn lichaam! Ik voel alles en hij niet, dus ik bepaal. Daar gaf die me toen wel gelijk in. @Desiree: Spannenddddd morgen ovu testennnnn Heb je een voorgevoel? Mijn ovu test was gisterochtend dik positief, dus ik ben een aparteling denk Vandaag waren allebei mn testen negatief Dus dat is heel mooi Mn temp was vanmorgen ook 0,2 graden lager dan de afgelopen anderhalve week, dus gok dat mn eitje vandaag komt. Tenminste .. ik heb om 8 uur getempt en toen was mn temp 36,2 en om 8.30 uur wassie 36,5. Heb tussen 8 en 8.30 wel even geslapen, maar denk dat die van 8 uur dan beter is aangezien ik toen langer geslapen heb. Ach ja, merk morgen wel wat mn temp doet! Vandaag en morgen nog een keer klussen en dan mis ik mn ei zeker weten niet! En als het dan toch niet raak is ...
Dreamer, puur door het wakker worden stijgt je temp soms al wat.. zou de eerste aanhouden. Dat wordt bijna altijd geadviseerd trouwens. Sterretje, goed van jou dat je nog niet hebt getest. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt. Open rondje is inderdaad een andere tijd getempt. Hier, een vreemde dag gehad. Buikpijn (krampjes), opgezette buik, wat steekjes, enzo.
ja sterretje ben ook benieuwd of je al getest hebt? bij mij gaat het redelijk, zit niet echt lekker in mijn vel!
Nee meiden nog steeds niet getest hoor, kan em erg goed in houden! Maar morgenochtend ga ik zowiezo testen dus dan is het definitief! Mocht ik niet zwanger zijn, is mijn ei misschien toch later geweest dan FF zei... Hij werd natuurlijk zo vaak verzet... Heb er volgens FF wel 4 gehad namelijk...
@Desiree: ik heb dus altijd dat mn tempt daalt als ik wakker ben (had al eerder gezegd dat ik een aparteling ben ) Ik heb savonds altijd een veel lagere temp dan smorgens bij het wakker worden. Maar heb idd de eerste temp aangehouden, omdat ik daarvoor het langst geslapen heb. Ow jee, betekenen die dingen een aankomende ongi? Of heb je dit normaal nooit 1 dag voor NOD? Ga je morgenochtend nog ovu testen dan? Ik ga nu even een waarschijnlijk veelgestelde vraag stellen, maar weet het antwoord even niet. Als je ovu test weer negatief wordt, is je ei dan 100% zeker geweest? En als je temp daalt, komt je ei dan die dag of issie dan al geweest? Want ik dacht dat op de dag dat mn temp daalt mn ei kwam en de dag dat mn temp flink stijgt, dat mn ei dan zeker weten is geweest (mits het 3 dagen aanhoudt natuurlijk, maar daar ga ik voor het gemak maar even vanuit nu) Wie o wie kan me het goede antwoord geven, want lees nu overal tegenstrijdige antwoorden en word er onzeker van
@dreamer: mijn temp zakt nooit als ik een ei krijg. Ik merk het alleen als mijn temp stijgd en hoog blijft. Kan je hier dus niet mee helpen, sorry.. Ik heb net mijn 2e ovutest gedaan... hij lijkt ietsje donkerder dan gisteren, wel nog steeds erg licht.. Betekend dit dat mijn ei in aantocht is? of zegt dit helemaal niks?
@Debora: het hoeft niets te zeggen, maar het kan ook je komende ei aanduiden. Is even afwachten zo de eerste keer! Maar ga duimen dat ie je ei aangeeft. Ik had vorige maand een duidelijke dip en nu vanmorgen dan weer. Ik zal het eens in het temp topic vragen.
Nou sterretje suc6 morgen! Ik ben vandaag naar de gyn geweest. Ik heb meteen een inwendige echo geha, het viel me eigenlijk best mee. Ze zag vel blaasjes bij mijn eierstokken wat kan wijzen op pcos, dat had ik ook wel verwacht. daarna is er bloed afgenomen en over twee weken krijg ik de uitslag. dan moet ik ook weer langskomen en kijken we wat we verder gaan doen. waarschijnlijk krijg ik eerst primolut en daarna clomid. Ik vond het een heel prettig gesprek en weet dat er nu echt wat aan gedaan wordt. Dat was het weer.
Fijn dat er iets aan gedaan wordt nu Suhe! Kan me voorstellen dat dat prettig voelt. Hopelijk raak je met deze medicijnen snel zwanger