@ Kristel: Probeer maar wat hoor... hihihi Ik zal je het briefhoofd wel een keertje doorsturen. @ Eva: Ohhh ik hoop het echt voor je! Dat je maar snel zwanger mag zijn lieverd!
Wij kunnen op dit moment echt maar 1 kindje een plekje geven, maar de hypotheek van ons huidige huisje staat alleen op mijn naam dus vandaar dat het niet heeeeeeel groot is. Als mijn mannetje lekker gaat verdienen moet er over 2 jaar wel een groter huis kunnen komen.
net mijn haren gestijld ben gewoon 20 minuten bezig geweest.. pff krullen erg handig maar neit heus.. ik zou graag een groot gezin willen mijn vriend liever 2 maar als ik die films zie of gzinnen met grote kinderen dnek ik ah dat wil ik ook hoemeer zielen hoe mer vreugde maar ik heb altijd gezegd moet wel te betalen zijn dus ligt eraan wat we over een paar jaar verdienen en of we het aankunnen dan zou ik er graag 4 willen maar we kijken wel hoe het gaat, misschien voelt het compleet als we met zijn 4en zijn maar 1tje zou ik niet bewust tenzij het een reden heeft jullie snappen wel wat i kbedoel dnek ik + ik heb iets aan mijn hart dus zolang ik geoznde kindjes op de werled zet vind ik het goed :d maar wil het geen russisch rolet laten worden. en hoelang daartuusen zit ik denk een jaar ofzow dat zou i kwler prettig vinden vind het namelijk wel belangijk dat ik eerst alle aandacht in 1 kindje kan stoppen en niet meteen weer zwanger misschien heb ik het dan wel heel zwaar met mijn rug enzow en dan heeft mijn kleine niks aan me
Goedemorgen, Kom even melden dat ik een bloedbad had vanochtend... dus ben flink doorgebroken... Buikpijn niet normaal... Maar nu had ik een vraag, ik heb altijd tijdens een menstruatie enorme last met mijn ontlasting.. Dus als ik pers, kan ik niet omdat het zoveel pijn doet, hebben jullie dat ook?
Ik wil wel krullen! hihihi Ben altijd maar met mouse in de weer en een defuser om er wat meer slag in te krijgen hahaha
Debby, Nee geen jeuk... Ook heb ik last met plassen.. Ik kwam tegen dat beide dit bij endometriose een verschijnsel is..
ik heb dat wel eens dan doet mijn baarmoeder zo'n pijn door de druk die ik zet maar heb zowieso meer last van mijn darmen als ik mijn ms heb. @knarboor heb je je muis al ieuwww 2debby ja krullen is zeker wel mooi maar het is altijd zo'n gedoe je kan niet opstaan en de deur uit want dat ziet er neit uit, mijn vriend heeft trouwens nog meer krullen dus ga er van uit dat onze kinderen echt krullen krijgen, van die yolanthe krullen whaha zou wel mooi zijn als we een meisje krijgen
@ sammie balen dat je ongie doorgebroken is zeg en nee ik heb er nooit last van dus kan je niet helpen sorry
ben nu weg ga nu naar me werk toe en daarna naar de fysio dus druk druk dnek dat ik straks nog ff kom gluren doeii
Ik douche toch altijd voordat ik de deur uit ga, doe mij maar een kop met Yolanthe krullen. Onze meid, zou golvend zwart haar krijgen. Mijn vriend is half hindoestaans (india) dus hoop dat ik over een tijdje de haartjes kan doen van een prachtige dochter. Of haartjes stoer omhoog doen van een jochie!
Pff beetje bijgelezen. @Eva: hoop dat je snel geholpen wordt en net zo'n succes verhaal als Suhe mag worden @Kristel: opvliegers? Hoop dat je niet ziek wordt meis. @Bos: knuffie meis. Ik zou graag 1 kindje willen. Misschien 2 en dan meteen erachteraan. Maar áls we al zwanger kunnen worden van 1 eigen kindje, dan moeten we minimaal een jaar wachten voordat we aan een 2e mogen beginnen. Time will tell. Pff voel me nog niet beter. Had toch gehoopt dat t ziekzijn vandaag wel over was, maar nog niet echt dus. Ach ja, gaat wel weer over voor ik een jongetje ben...