Mijn cyclus was 34 dagen... Hoe lang zijn jullie inmiddels dan bezig? Maar je kreeg nu toch hulp? Dat is wel een kleine geruststelling toch? *Debby geeft een knuffel aan Nhene*
Knarboor, vanmorgen nega getest hea?!? Denk je dat ie nog posi kan worden? Wat is je gevoel deze ronde?
@ debby ja was nega maar ja is nog zo vrooeg voor nod maar heb werkelijk geen idee, blijf zere nippels houden en dat heb ik nooit dus gewoon afwachten maar hoe ist met jou,hoe voel je je? Geeft ook knuf aan nhene
ben i kweer ik moest niet werken dames maar toc bednakt had een gesprek met mijn stagebegeleidster maar die was ziek dus ben voor niks gegaan. 2nhene wat rot zeg ik hoop dat het gewoon wat te vroeg is en dat je over een paar dagen toch vet posi test. welke test is eigenlijk gevoeliger? die van gister of vandaag? @debby dus jij krijgt een mooi getint beebje ik ben kwart indonesisch maar dat zie je alleen aan mijn ogen maar zou kunnne dat ons toekomstige kindje toch een kleurtje krijgt maar we zullen zien haha..
@ dreamer beter worden meid, is maar niks zo ziek zijn. @knarboor ik heb ook last van mijn tepels maar heb geen idde of het raak is of neit wil me zelf neit voor de gek houden maar wil zo graag. @nhene meid dit is zeker niet balen dit is gewoon zwaar klote en je ehbt alle recht om het van je af te schreuwen en te huilen.. dikke knuffel
@ nhene...is dit je 33ste ronde al? Meis ik hoop dat je hulp gaat krijgen en snel zwanger mag zijn...of nu toch al stiekum zwanger bent! Ik duim voor jullie allemaal!
Rose: maar wel een licht tintje hoor... Misschien wordt hij/zij wel alleen snel bruin in de zomer. Want mijn vriend is ook al een halfje. Maar inderdaad met hartstikke mooie amandelvormige ogen dus zei al tegen hem, ons kindje moet wel jou ogen hebben hoor. hahaha Ohh jah wat stom ik zei gewoon werkze terwijl je net hebt verteld dat je dat stomme gesprek had sorry! Knarboor: Even afwachten is inderdaad wel beter jah en op dit moment het enige wat je kunt doen. Ik voel me goed hoor, mijn keelpijn neemt ook af dus daardoor zit ik al veel lekkerder in mijn vel. Ohhh je bedoeld mbt de zwangerschap. hihihihi Ik voel er weinig van. Hoewel ik wel steeds kleine steekjes voel en loop me een ongeluk naar het toilet, maar misschien komt dat omdat ik al de hele ochtend aan de thee zit.
nee ronde 11 maar 33ste dag cyclus.. ik huil ook al vanaf die niet zwanger! ik kan niet meer stoppen met huilen ik wil het zo graag al zo lang ik kan niet geloven dat ik niet zwanger ben ik voel me zo zwanger heb allemaal dingen die ik nooit heb gehad ik snap er niks van .. heb me fotos in me album gezet
@nhene die laatste foto daar staat toch een verticaal streepje van 1 mm wat is dat dan een indroogstreep? maar zie alleen op de 4de test niks alle andere zie ik ook iets heel lichts
*geeft nhene een knuff* naar he meis...en elke maand is weer een teleurstelling....ik hoop echt dat je nog net niet genoeg hcg in je urine had voor de CB digitaal....di eheeft namelijk wel veel hcg nodig om positief uit te slaan!
@debby was het dag 36 dat jij posi testen i kdacht veel eerder, ik zit zo te twijfelen of ik morgen een test moet gaan doen, dnek dat i ktoch nog maar tot maandag wacht als ik uitga van de kortste cyclus en dat mijn ei op dag 13 was zou morgen 2 dagen voor nod zijn.. ik vind het zo moeilijk om geduld op te brengen
die van 1mm was 1 dag voor nod.. en die was er binnen 1 minuut nog voordat het blauwe achtergrondje was weggetrokken zag ik hem al .. dus nee geen indroog maar wat het dan wel is
@eva: lekker doe mij maar een chocomel.... was verrekte koud op de fiets heb een muts gekocht en gelijk maar op mijn hoofd gezet...brrr....en ben nog niet bij de kapper geweest want had twee tassen vol en het begon te sneeuwen...ga ik zo wel naar de kapper (met de auto hihi is toch de ander kant op dan de stad) @knarboor: heb je de muis af gevangen ?wij hebben het een keer op het werk gehad...hihi best lachen als je met alleen meiden werkt ....best een gegil kan ik je zeggen hihi... @Sammie: balen zeg het enige is dat je nu weet waar je aan toe bent alleen kan me voorstellen dat je het liever anders had gezien.... @nhene: gvd zeg....klote onzekerheid...ik weet precies hoe je je nu voelt.....huil maar lekker.....en wat ga je nu doen? @rose: ging toch werken? werkse (sorry hoor heb niet alles goed onthouden misschien) @dreamer: je knuffel graag met me he hihi...dikke knuffel terug
@Nhene: misschien heb je wel wat afleiding op je werk...anders zit je maar thuis....ook al staat je hoofd er misschien niet naar....afleiding is goed... @rose: oh ik zie nu dat je niet werken bent...hadden ze je wel gebeld dat het niet door ging of ben je weer voor niks geweest..