Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja bos ik snap het maar op me werk heb ik niet echt de afleiding die ik kan gebruiken.. op me werk is het zo zwaar ik moet echt me kop erbij hebben en dat heb ik nu echtniet .. wat inhoud dat ik straks waarshcijnlijk werer van top tot teen onder de blauwe plekkern kom doordat me clienten voelen da tik niet goed in me vel zit .. erg verveledn allemaal
    zo ie zo kan ik het maar 10 minuten droog houden en dan ga ik alweer janken dus ik zie het gewoon echt niet zittne ik wil gewoon in me bed liggen en janken
    maar helaas werkt het nooit zo in mijn wereld

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    lieve schat je moet doen waar je je goed bij voelt en als jij niet in staat bent om te werken moet je dat aangeven en MOETEN ze maar vervanging voor je regelen en als ze dat niet kunnen is dat HUN probleem oke....niet die van jou....

ik heb net de cb aan de lijn gehad....het enige wat ze kunnen geven is excuus.....

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

lief van je (K)

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    2nhene kan me voorstellen dat je kop daar nu niet toe staat. heel veel sterkte meid vandaag en heb nog even geduld mischien komt er wat anders uit dan.

@bos maakt niet uit hihi, maar nee ze hadden neit gebeld dus ben voor niks gegaan maar ja. ga zo even terug om nog wat klaar te leggen voor een activiteit die ik gemaakt hb en dan sporten en daarna de trein naar papendrecht.

ga trouwens zaterdag mijn overgrootoma uitstrooien vind het een raar idee.. :( hier in de familie wouden ze allemaal ketinkjes met as en vingerafdrukken maar dacht van daar ga ik dus echt neit aan beginnen en nu heb ik zo'n glaze bol met een kleurstof erin dat ord erin geblazen ofzow en dan samen met het as dus lijken net kline bellen of een soort zonnestelsel echt heel mooi. dat vond ik mooier dan een ketinkje als nagedachtenis.

vorige week liepen de muizen gewoon door het lokaal op de kinderboerderij tijdens zo'n les die waren echt brutaal joh en een zo'n moeder gillen whaha die beesjes waren echt maar 3 cm ofzow..
    maar geloof dat ze nu dood zijn, gif hadden ze gestrooid

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @bos ja alsof je daar wat aan hebt he, krijg je op ze minst je geld terug. zoveel verdriet wat je ehbt als je een foutieve test in handen hebt en dan sorry dat ze die dingen is na gaan kijken. :S

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nope geen geld terug....vind ik nog niet eens het ergste hoor...de elende en vooral verdriet die je er van hebt...
    ze wilde het nummer van de test maar ja die heb ik niet meer in huis...is al 3 weken geleden....wilde niets meer van de cb in huis hebben...dus nu kunnen ze ook niet nagaan of er meer fouten in de serie zitten....wel klote dus dat ik de verpakking weg heb gegooid, maar ja ik hou van opruimen...

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh oke ja zou kunnen dat het een fabrieksfout is en dat er dan meerdere zijn ofzow van die serie :s

ik ga nu ben straks nog ff terug pak dnek ik de trein van half 4 of 4 uur dan ben ik om 6 uur in dordrecht. ga lekker muziek luisteren met mijn iphone heb er nu 1000 ummers op staan met onder ander nieuwe cd van trijntje enya en marco borsato dus dat is wel lekker.

fijne middag kom straks nog ff kijken als ik in de trein zit met mijn gsm maar is heel irri om dan veel terug te sturen
    doegg

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja dat zou inderdaad kunnen. mag toch hopen dat het niet zo is want dan worden er meer mensen blij gemaakt met niks....

have fun vandaag nog....
    (het gaat hier steeds harder sneeuwen....zit echt te twijfelen of ik nog wel weg zal gaan)

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hier (in Utrecht) sneeuwt t ook!

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ bos...ben echt jaloers...ik wil hier ook wel sneeuw....stuur maar hier heen....dan sneeuwt het morgen als ik me kerstboom (lekker 1 dag te vroeg) ga opzetten!

XX

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    helaas blijft het hier niet liggen hoor...

toch besloten om te gaan...spreek jullie later....fijne dag nog en ik stuur de sneeuw jou kant op eva.... ;)

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Dank je wel bos....wordt er super blij van hihi!

@ debby....hoe is het met jou...?

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat voorn boom heb je Eva? en wat voor'n ballen?

Ik moet alles nieuw kopen... dus heb inspiratie nodig.

Liefs

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Met mij gaat t goed hoor! :D

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik ga straks me boom kopen...elk jaar een echte...en ik ben 4 jaar geleden begonnen met gouden ballen...nu probeer ik elk jaar wat meer witte spullen te kopen!
    DUs ik heb een boom met goud en wit en glans en van alles...en lichtjes ;) :D
    Ik heb laatst ook de boom van natas gezien...van vorig jaar...met lila en paars...ook erg gaaf trwns!

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ook doe ik er elk jaar vlinders in...en dit jaar ook engeltjes...(ivm me achternaam ;) )

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jah dat lijkt me ook wel gaaf...

Wij doen denk ik Zilver/Wit... Moet mijn ventje zien te triggeren om mee te gaan een boom kopen want zo'n kreng is best zwaar! :( hahaha :)

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ja ik doe het alleen(mannetje altijd laat thuis)...en dan lach ik heel vriendelijk naar de mannen daar en dan tillen ze hem voor mij in me autootje ;)

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Vlindertjes vind ik ook leuk! Ik vind die (nep)kristallen figuurtjes ook leuk voor in de boom.

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi Dat kan natuurlijk ook!
    Maar m'n banken kunnen niet plat, das wel wat lastig.

Deel Deze Pagina