Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Danke je wel angel1986, ik hoop het ook zo!

Heb verder geen last meer van die ongi pijn die ik een paar dagen had, dus daaraan ben ik bang dat ik misschien toch neit zwanger ben...
    Blijft maar hangen,wel neit wel niet zwanger...
    Denk dat eht maar goed is dat ik morgen weet wat het is, alhoewel als ik neit zwanger ben, dan ga ik me afvragen wanneer ik dan ongi word...
    Kan natuurlijk lang duren na een mk...
    Maar me ei is wel geweest, dus eigenlijk zal me ongi dan niet kunnen uitblijven

Ook na een mk is je lf toch gewoon max 18 dagen?

@suhe, fijn meid dat je duidelijkheid hebt en dat er iets gedaan kan worden, dat moet een fijn gevoel geven!

@dreamer, bij je positieve test komt ej ei binnen 24 tot 48 uur, maar als je temp vanmorgen laag was, is als het goed is je eitje gesprongen hoor, mits je nu 3 hoge krijgt ja!

@desiree, spannend morgen hoor, ik blijf duimen voor je natuurlijk!

2. @Dreamer, Dat van een negatieve test en dat je ei dan is geweest hoeft niet zo te zijn.. het kan maar is niet altijd zo dacht ik. Die van mij is de volgende ochtend negatief maar dan moet me ei nog springen. Of ik ben een bijzonder geval!
    En als je temp daalt, weet je nog niks vaak, pas als ie is gestegen kan je het vaststellen. De laatste dag van de laagste temp officieel, je ziet 'm dan een dip maken van 2 dagen vaak. Dus ff nog je temp morgen afwachten..

Bij mij betekenen die dingen geen aankomende ongi, heb ik pas op de dag zelf, maar ja het hoeft helemaal niets te betekenen, ik kijk morgen nog wel of ik een ovutest doe. Eerst me temp maar afwachten.

@Sterretje, na een miskraam of missed abortion is ook de luteale fase wat ontregeld soms heb meerdere keren gezien hier dan mensen dan na een miskraam hun eerste positieve ovulatietest hadden en eisprong daarna, maar toch niet stipt na hun normale lf ongesteld werden. Het kan dus nog wat langer duren. Maar als je morgen test dan weet je natuurlijk meer, ik hoop het voor je!

@Suhe PCOS verbaast me niet als je dat zou hebben, ik hoop dat de medicijnen helpen! En dan zwanger worden natuurlijk ;)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sterretje: de gemiddelde LF zit tussen de 10 en 18 dagen in. Het is dus niet maximaal 18 dagen.
    Er zitten er hier ook genoeg met een LF van 7 dagen, dus alles kan.
    Ik duim dat je test morgen dik positief is :D

@Desiree: Mijn temp maakte vorige maand een dip van 1 dag en daar gaf FF toen mn ei.
    Ik dacht dus ook dat je ei nog kon komen na een negatieve ovu test. Vorige ronde was dat ook zo.
    Maar doordat anderen weer zeggen dat je ei is geweest zodra je ovu test negatief is raak ik in de war.

Heb zelf ook het gevoel dat mn ei vandaag is geweest. Heb vanacht en vanmorgen veel last gehad aan de linkerkant (vorige maand rechterkant, dus wisselt mooi af!) en sinds vanmiddag nergens meer last van.

Morgen weet ik idd meer.
    Denk (hoop ;) ) dattie dan flink gestegen is, dan weet ik het tenminste zeker!
    Ga morgen trouwens ook niet meer ovu testen.
    Hij zal nu toch niet meer positief worden neem ik aan.

@Desiree nogmaals :p Ik duim voor je dat je temp morgen nog flink hoog is :D En dat je ovu test dan ook dik positief gaat geven :D
    *duim duim duim*

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    geode morgen allemaal!

Wat is het toch stil de laatste tijd hier zeg!

Hoef helemaal geen pagina's terug te lezen meer, dat is wel makkelijk hoor, maar neit zo gezellig!

Hier als eerste weer een temp van 37 dus prima, ik heb dus ook getest

En ik denk dat ik echt zwanger ben, maar ben nog steeds niet helemaal overtuigd!

de test geeft een heel licht blauw streepje, heb geporbeerd er een foto met mijn telefoon van te maken, maar dat lukt helaas niet.

Weten jullie nog dat ik anderhalve week geleden opeens voor de 2de keer een ei vond met mijn ovu testen...
    Ff rekende mijn ei alleen toen van dei maandag ervoor, maar misschienw as mijn ei dan toch die vrijdag daarna...
    Dat ik gewoon heel kort pas echt zwanger ben...

Zou dat kunnen denken jullie?

Heb er anders geen verklaring voor waarom de streep nu nog steeds licht is en er niet afspringt!

Of zou je nu al kunnen zeggen dat tie licht blijft dat er iets niet goed is gegaan?

5. Jemig Sterretje, wat spannend! Ik denk ook dat je zwanger bent ik kreeg nooit een dun licht lijntje alleen toen ik zwanger was. Verder echt nooit.

Nou Dreamer dan hebben wij dat uit gerucht weer even uit de wereld geholpen, het is echt onzin. Bij mij is het al niet zo, en als je nadenkt is het ook nog eens vreemd, want het geeft alleen maar een LH piek aan natuurlijk. Enne wat is je temp vandaag.. je ei moet nu wel komen denk ik!

Hier durf ik nog niet echt te testen.. plas neergezet wel :oops: maar dat is het.. o o ben zo bang :( temp was 37.1

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Sterretje,

En streep is een streep zeggen ze toch altijd, probeer het over een paar dagen anders nog een keer.
    Maar denk dat je wel zwanger bent!

@ Desiree,

Wanneer ga jij testen?

7. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Goeiemorgen iedereen!

Inderdaad erg rustig, ben ik niet gewend hier!
    Sterretje, een lijntje is een lijntje, dus ikwil je bijna feliciteren! Maar dat doe ik pas als jij het zeker weet ;)

Ik heb vanmiddag een sollicitatie waar ik erg veel zin in heb! Hoop echt dat het wat gaat worden, tis in mn woonplaats en goede verdiensten!

Hoe is het vandaag met iedereen?

8. Ja test was beetje gek.. was niet positief ook niet negatief. :(
    Nou ja we merken het morgen wel.

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoezo niet positief en niet negatief? Ik snap jouw banner niet helemaal. eb je nu een zwangerschapstest gedaan of een ovulatietest?

Sterretje een voorzichtige felicitatie!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sterretje: ja ik denk dat je ei pas geweest is met de 2e keer positieve ovu testen. Denk dat die andere misschien toch nog een laatste beetje hcg was van de miskraam.
    Enne .. volgens mij ben jij hartstikke zwanger hoor!
    Wanneer zou je nod zijn met die 2e positieve ovu test?

@Desiree: hoe kan dat nou van je test?
    Bedoel je dat je ovu test wel een 2e lijntje gaf, maar niet knalpositief?
    Geven je ovu testen met je ei wel knalpositief?
    Heb je al wel een negatieve test gehad na je ei?
    Want ik heb echt alleen bij mn ei een 2e lijntje, verders niet.
    Dus als ik dan ineens een 2e lijntje zou hebben betekend dat toch dat er iets (hcg dus) in mn urine zit.
    Misschien bij jou ook?
    Je temp is nog netjes hoog, dus ik ga keihard voor je duimen :D

@Suhe: dpo 14 is 14 dagen na ovulatie (days past ovulation = dpo)

@Romy: succes met je sollicitatie :D
    Laat je weten of je aangenomen bent?

Ik denk dat ik gisteren mn ei gehad heb (weet het eigenlijk wel zeker zelfs :p ) want mn temp was vanmorgen 36,6 :D
    Dus 0.4 graden hoger dan gisteren en het hoogste van mn cyclus tot nu toe. Als ik morgen 36,5 heb en de dag erna 36,4 geeft ie mn ei al gisteren aan. Dus ga ik er maar gewoon vanuit dat ie idd gisteren is geweest :D
    Ook nog even FF gecheckt en daar stond dat je je ei hebt op de dag van de dip, dus dat klopt dan wel :D
    En de ovu testen zijn idd niet negatief omdat je je ei hebt gehad.
    Zo, weet ik dat ook weer 100% zeker :p

Als mn LF net als vorige ronde 12 dagen is heb ik deze keer een cyclus van 28 dagen :D En dan zou mn nod op 7 juli zijn.
    Hoop echt keihard dat ik niet ongesteld word op 7 juli, want dat zou echt enorm pijnlijk zijn (uitgerekende datum van vorige zwangerschap)
    Een positieve test op 7 juli daarentegen zou prachtig zijn natuurlijk :D
    Wishfull thinking ;)

Ik laat mn nod wel op 8 juli staan, want weet niet zeker hoelang mn cyclus gaat zijn natuurlijk.
    Zal zo de lijst weer eens zoeken, die heb ik al lang niet meer gezien :p

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

NOD lijst

Juni

12: DeboraV 8e ronde, 5e na vmk
    12: ryanne 1 ste ronde na mk
    20: Lynn1986 6e ronde
    23: Sterretje08 1e ronde na mk
    26: Desiree1986
    30: Natassie

Juli

8: Dreamer83 2e ronde
    8: Kristel86, 6e ronde, 1e na vmk
    13: Alexia R 1e ronde
    20: Romytamara

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Er klopt niet heel veel meer van de lijst ondertussen, dus dames: roep even je nieuwe NOD als je oude niet meer klopt.
    En nieuwe dames: roep je NOD maar en welke ronde je in zit als je dat erbij wilt :D

13. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Dreamer, ik heb helemaal geen verstand van tempen of ovu testen, maar ik geloof je onmiddelijk als ik dit zo zie staat haha!
    Ik hoop zo dat het raak is voor je! Je zou bijna zeggen kan niet ander he haha!

Mijn eerstvolgende NOD is 20 juli! (op basis van mn langste cyclus van 34 dagen)
    THNX voor je succeswensing, ik ben hard aan het duimen voor mezelf haha!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb je erbij gezet Romy :D
    Ik duim voor je dat je die baan krijgt :D

Als het deze ronde niet raak is weet ik in ieder geval dat het niet aan ons kluspatroon of wat dan ook ligt ;)
    Je zou bijna denken dat we net verkering hebben als je het zo ziet :)

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    25 juli 2de ronde

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

NOD lijst

Juni

12: DeboraV 8e ronde, 5e na vmk
    12: ryanne 1 ste ronde na mk
    23: Sterretje08 1e ronde na mk
    26: Desiree1986
    30: Natassie

Juli

8: Dreamer83 2e ronde
    8: Kristel86 6e ronde, 1e na vmk
    13: Alexia R 1e ronde
    20: Romytamara
    25: Sammie88 2e ronde

17. hoihoi,

ff snel tussendoor. tHUIS GEEN Internet dus stiekem vanaf kantoor ;)
    @ Sterretje ik gun het je zo meid! Hou ons op de hoogte
    @ romy weet niet hoe laat je gesprek had maar duim duim

Ik heb net ovulatietesten besteld, die komen morgen binnen. Vanaf wanneer moet ik die gebruiken? Vorige ronde duurde 40 dagen maar die ervoor 31. NOD niet bekend....

Ik lees later weer bij.

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zou die van 31 dagen aanhouden en dan in de bijsluiter kijken wanneer je moet beginnen met testen (staat altijd een grafiekje bij)
    En wil je hem zeker weten niet missen begin je gewoon op dag 10.
    Kost wel wat ovu testen, maar dan heb je wel een goede inzicht in je cyclus :D

Hoe komt t dat je thuis geen internet hebt dan?
    Helemaal niet meer of tijdelijk?

19. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    @ Sterretje ... Na een miskraam ben je wel veel vruchtbaarder... (Boekies gelezen ;)) Anders haal je toch een digi van CB duidelijker kan je ze niet krijgen ;)

20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Halloa allemaal!
    Dank jullie wel voor alle suceswensingen! Ik hoop zo dat het heeft geholpen. Ik heb er zelf natuurlijk ook wle het nodige voor moeten doen haha.
    Het was naar mijn idee een ontspannen goed verlopen gesprekje. Ik krijg vanmiddag of morgen al te horen of ik ben aangenomen of niet.
    Ik heb alles wat ik kan (+een beetje vrouwelijke charmes :p ) in de strijd gegooit dus hoop er echt het allebeste van!
    Het was een leuk bedrijf met goede verdiensten en arbeidsvoorwaarden. En nog in Purmerend zelf ook!

Aan de ene kant wel balen dat ik nu precies banenwissel heb. Weet niet hoe dat met een eventueel vast contract zit als ik straks wel zwanger ben..
    Financieel word het geen probleem hoor, vriendlief verdient 'genoeg'. Maar ik wil graag onafhankelijk blijven, en mn paard kunnen blijven betalen. Het lijkt mij dat als ze super tevreden over je zijn,het voor hun geen probleem is als je 1 of 2 daagjes minder wil gaan werken.

Maargoed wel zien wel hoe dat allemaal loopt!
    Eerst maar eens worden aangenomen :)

Ik ga nu ook even naar het paardje!
    Fijne middag meiden!

Deel Deze Pagina