Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: welke testen heb jij in huis? of waar test jij altijd mee?

heb er nu nog 1 van de kruitvat en 1 van sensitest..

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Hallo dames
    het is eindelijk weekend..

@nhene: klote zeg :( niet leuk.. ***zooi

All: wij willen 4 kinderen.. zou er wel mee willen maar denk niet dat dat haalbaar is.. ik wil tussen de eerste 2 niet veel leeftijdsverschil hebben en tussen de 3de en 4de niet..
    Hoop dat het lukt allemaal..

Wij hebben rode en zilveren ballen.. en een kunstboom.. :D die gaan we waarschijnlijk zo nog opbouwen.. wij hebben ook allemaal van die huisjes enzo daarmee hebben we een kerstdorp gemaakt op de kasten...
    Wij hebben trouwens een blauwe nissan primera sri .. maar die staat te koop .. ! iemand interesse :p

3. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hallo allemaal.

weer een hoop om bij te lezen zie ik al! hoe is het met iedereen? wij hebben vandaag de brief van de gyn gehad. ik mag kiezen. of 15 of 16 december naar de gyn. het wordt de 16e. dan ben ik vrij. wel echt snel joh. er werd gezegd dat we rekening moesten houden met eind januari begin februari. en nu mogen we over 2 weken al.....spannend!

leuk die paarse alto...

@nhene balen joh. volgnde maand raak he meid....

grts suus

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos ik test bijna altijd met die van kruidvat, daar ook allebei de keren positeif mee getest toen ik ook echt zwanger was

Ook een keer wel een vaag lijntje gehad, maar denk dat ik die gewoon te graag wilde zien

Vorige maand die van sensitest gehad, die bevielen ook geod!

@suus1987, ook 4, wat leuk!
    Bijna niemand vind 4 kids leuk, gelukkgi toch nog iemand die mijn idee deelt
    En ook nog eens hetzelfde van 2 en 2, erg grappig!

@suusje23, wat goed zeg van de gyn!
    Super da tje zo snel al terecht kan zeg, dat is echt een hele grote meevaller!
    Opgelcuht wel zeker nu dan?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: neeeee het is nog geen weekend....morgen nog een dag....(ja voor jou wel maar wil mij maak je niet lekker hoor :( ) ;)

@suus23: jeetje zeg jij kan snel terecht....beter

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: denk dat ik er gewoon nog meer bestel van de sensitest maar pas als ik zwanger ben.....anders is het te verleidelijk om te testen als ik ze al in huis heb...

ik vind vier kids ook leuk maar mijn vriend niet....zou ook graag kinderen op willen vangen die geen thuis hebben maar dat kan alleen als je niet werkt maar het lijkt me erg mooi om kinderen een (tijdelijk) onderdak te bieden omdat de ouders dat niet kunnen of er niet meer zijn...

7. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    we zijn zeker opgelucht. ik hoorde vanmiddag wel bij de huisarts dat mijn cardioloog er een beetje vaart achter heeft weten te zetten. dus tja. heb de 16e ook gelijk een afspraak bij de cardioloog.

deze suus heeft ookal weekend!

grtz

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    aah nee he niet allemaal al weekend, ik moet gewoon nog een dag werken, ennog eens gewoon tot 6 uur ook en dat op 5 dec!
    Hopen dat de kinderen wat eerder opgehaald worden en we lekker vroeg naar huis kunnen!

ik ben even gtst kijken, tot strakjes!

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja ja ja wrijf het er maar in dat jullie weekend hebben...mijn wekker gaat om kwart voor zes ja morgen :(

nou kom maar op dan...vertel dan ook maar gelijk wat jullie allemaal gaan doen dit weekend. :)

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mijn wekker gaat om half 6.. haha..

ik ga house kijken.. en ik heb het zooooooooo koud...de kachel staat hoog. en joey heeft t kei heet.. haha.. ben net onder een warme douche geweest en heb het nog steeds koud.. zellfs onder de douche :S
    maar ja ik ga er van door. ben er morgen vroeg.. heel ff.. moet tot 1 uur werken... en morgenavond.. komen suus, pascal.. jasper rachel lindsey en jayden...kei leuk..
    nou fijne avond allemaal.. en tot morgen.

11. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    morgen lekker een beetje rondkeutelen in huis en zaterdag natuurlijk pakjesavond bij mijn zwager. dus dat wordt weer gezellig. ik had eigenlijk maandag en dinsdag ook vrij maarwerd vandaag al gbeld of ik maandag toch kan werken ivm collega en niet leuke omstandigheden. ik werk volgende week ook maar 2 dagen. heb teveel vakantie uren en die kan ik niet meenemen naar volgend jaar.

12. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    mijn weekend is nu juist voorbij ik moest juist de komende 6 dagen werken 3 dagen avonddienst en dan nog 3 nachtdiensten :D

ik wil ook 4 kinderen maar dat is in je eentje een beetje onmogelijk denk ik :D
    ik kom zelf ook uit een gezin met 4 kinderen en het was altijd heel erg gezellig!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoi...heeft er hier iemand contact via msn met romytamara?

ik wil haar iets vragen over haar bekken....ik heb er sinds gisteren verschrikkelijke pijn aan! en wilde vragen of zij het zelfde heeft

hoe is het hier verder?

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    niks is onmogelijk...misschien win je ooit nog een keer de lotto en kun je wel zes kids onderhouden....klinkt goed toch... :)

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee sorry...misschien een pb sturen? leest ze misschien wel eerder als dat ze hier weer leest....

wel vervelend dat ze ineens zo'n pijn doen...

gaan julie trouwen voor de kleine of stond het al in de planning?

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    thanx bos...heb er net een pb gestuurd...ja weet het ook niet zo goed...het voelt als zadelpijn 10 x erger...of dat ik heel veel sex heb gehad...een beetje beurs.... :oops:

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    lynn gaan jullie trouwen voor de kleine of stond het al in de planning?

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja stond in de planning....als ik zwanger was zouden we gaan trouwen...dus gaan we dat ook doen op de dag dat we 8 jaar samen zijn! :p

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh wat leuk een speciale datum..... houden jullie het groot of niet?

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga slapen...fijne avond allemaal..

Deel Deze Pagina