Ik ga ook.. MOrgenochtend een testje wagen en dan laat ik wel ff horen wat het is geworden Zal niet heel vroeg zijn. Doei meiden!
Zijn er hier ook meiden die een cyste hebben gehad? Zo ja, Hoe was je ongie? En hoe kwam je er achter dat het een cyste was? Ik vraag me echt af of ik geen cyste heb.. 4x minimaal ongesteld geweest en nu word ik ineens niet meer ongie.. Heb ook geen ei gehad dus zwanger zijn kan niet.. En me ovu testen blijven een streep houden want vandaag was die net zoals die van 19 november (kijk album).
ik heb een cyste gehad....maar mijn eitje was die cyste...ik werd niet ongie...heb toen provera gehad en ongi geworden de maand erop zwanger!
@ Lynn, dus je kwam er achter omdat je niet ongesteld werd? Of voelde je het ook aan meerdere dingen?
wij zijn net weer thuis! hebben lekker gegeten! ook nog lekker chocolade fondue gedaan daarna.. morgen avondje saw kijken! met zijn alle.. Gaby: wat vond je van je gedicht lang he.. Iedereen die niet ongi moet worden: ik duim voor iedereen.. had net bedacht dat ik misschien nog wel later pas ga testen.. misschien pas volgende week vrijdag ofzo ik heb trouwens een probleem.. ik wil eigelijk weer terug naar de BSO en niet meer in mill.. de bso vond ik toch veeeeeeel leuker! maar weet niet of dat kan? ik hoop van wel.. denk dat ik het maandag aan de leidinggevende ga vragen als ik het durf.. wat denken jullie.. ik heb wel al schriftelijk mijn ontslag aangevraagd maar nog niet de bevestiging terug gestuurd!? ik hoop dat het kan
@MP: Sammie had ook een cyste. Je wordt dan (veel) langer niet ongi dan normaal. Gaat vaak ook gepaard met pijn trouwens. Ik zou als ik jou was wachten tot je minimaal de 35 dagen voorbij bent (langste cyclus) Maar daarna zou ik meteen naar de huisarts gaan en je tempkaartjes meenemen. @Suus: wie niet waagt wie niet wint, dus gewoon even vragen op je werk. @Agneta: hoe is het gegaan? Ei gegroeid of toch einde verhaal? Ik duim nog altijd voor je meis! Hier wel sinterklaar gevierd. Was wel gezellie De kleine was erg blij met der kadootje
je had toch gesociliciteerd op een kdv? vragen kan altijd.... ik heb ontzettend kramp in mijn voet/teen iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen....word er beetje simpel van elke keer...
je tenen richting je neus trekken.. voeten strekken..! ik ga het ook proberen.. ben nu aan het werk op kdv.. maar klikt niet echt met collega's en ik wil gewoon echt niet weg op de BSO nu ik er beter over nagedacht heb.. wat denken jullie? kan dat?
mijn lieverd zegt.. kramp voorkomen door je spieren niet te veel aan te spannen.. hij zegt dat je misschien wel na de ha moet omdat het kan zijn dat er een spiertje klem zit
ja dat doe ik maar dat helpt niet....zodra ik los laat gaat het weer mis... heb nu mijn tenen op de grond gezet en dan hard duwen...nu is het wel over maar lig al de hele avond op de bank dus overbelasting kan het niet zijn denk ik....en te kleine schoenen ook niet (heb wel eens gehoord dat dat ook een oorzaak kan zijn) truste....ben ook weg....anders kom ik zo laat uit bed morgen ochtend/middag hihi
Vindt ik idd ook moeilijk maar moet je daarvoor de gezondheid van je kindje in gevaar brengen? Of er 9 maanden niet heen gaan? Gisteravond en vanmorgen vroeg weer wat misselijk. Ik moet vrijdag ongi worden en als ik dat niet word ga ik denk ik na 't weekend testen. Fijne dag allemaal! Ik ga zo maar weer aan't werk.
Goede morgen allemaal! Er ging vandaag nog iemand testen geloof ik, al gedaan? Gister sinterklaas gevierd met de schoofam. Mijn neefje heeft ontzettend veel gekregen en was helemaal door het dolle heen. Aan de ene kant vond ik het leuk dat hij zo genoot, aan de andere kant vind ik dat hij af en toe ook maar moet wachten, zodat iedereen rustig zijn cadeautje kan uitpakken. We zullen wel zien hoe het gaat als onze kleine er is. Ik heb van de Sint heel gave schoentjes gekregen en een wipstoel, helemaal leuk! Ik las iemand de iets vroeg over het roken? Mijn schoonvader rookte altijd, is vorige week gestopt, maar hij mocht van mijn schoonmoeder niet roken in de woonkamer. Hij stond altijd al onder de afzuigkap. Verder rookt mijn moeder en de gaat zonder dat ik het vroeg buiten staan als ik langskom of ook onder de afzuigkap. Eigenlijk houdt iedereen in mijn omgeving er wel rekening mee en ik moet ook eerlijk zeggen dat vriend er ook wel voor waakt hoor. Als hij denkt dat iets niet goed is voor mij, zoals boodschapen tillen, dan doet hij dat en als iemand per ongeluk tch rookt, dan zal hij het zeker niet laten om er iets van te zeggen. Misschien kan je dus vragen of ze willen roken onder de afzuigkap als jij er bent? Jingle ik zal me nog niet teveel zorgen maken. Je cyclus kan in het begin erg van slag zijn. Als je geen pijn hebt zou ik het toch en paar maandjes aankijken. Bos, drink je genoeg? Daar kan de kramp vandaan komen. Als het niet help om je tenen op te trekken, dan weet ik het ook niet, sorry.
goedemorgen allemaal ik dacht ik ben vroeg voor een zaterdag maar suhe is n og vroeger gister was erg gezellig.. maar ik was zoooooo moe.. haha.. heb vanacht slecht geslapen en volgens mij ook verkeerd gelegen ofzo.. heb last van mijn rug verder ga ik straks kerstinkopen doen.. hebben namelijk nog helemaal geen kerstspullen in huis.. alleen een boom haha.. dus daar heb ik wel zin in.. en dan vanmiddag de boom versieren zo nu ga ik even eten en aankleden..en daarna gaan we al.. lekker vroeg haha.. (als t open is)
zo ben weer weg.. k ga nu naar rachel.. en dan gaan we naar boxmeer.. was vanaf 9 uur open zag ik fijne dag allemaal..
goeiemorgen ik ga zo mijn oma uitstrooien en daarna weten we nog niet. @ Nen en getest? Kom straks bij lezen en dan wil ik positief nieuws zien
Even snel een bericht, ik had ook zeurende buikpijn en was ver overtijd, toen bij de echo een cyste ontdekt werd. Maar ik had wel wat bruin verlies tussen door...
En ga alsjeblieft niet met kramp je tenen naar je toe trekken of rekken, want hierdoor is de kans groot dat je spieren scheuren! Tips tegen kramp: op je voorkant van je voet staan alsof je iets van hoog moet pakken, of op een koude vloer staan bijv in de douche of wc (plavuizen)..