Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh sorry had ik ff verkeerd gelezen....

2. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hihi ja idd. ik twijfel tussen zwart en grijs. ze kosten hetzelfde enzo maar volgens mij zit op die zwarte net iets meer aan opties.

@gaby veel plezier vanaaf...

grtz suus

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    wij zijn ook wezen shoppen in maastricht, wat een drukte zeg. Ik heb bij de kruidvat 2 testen voor 5 euro gekocht heb ze nog nooit gebruikt zijn ze goed? Of zijn ze niet gevoelig? Ga nu eten klaar maken gebraden kip met appelmoes en patat hmmm

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

hoe is het hier? zijn er nog zwangere?

ik ben gister weer bij de gyn geweest en er is weer niets gegroeid dus ik baal als een stekker.
    ik heb nu diabetespillen gekregen ven gaan ze kijken of die misschien werken. want het schijnt dat de clomid ook niet kan werken als je teveel suiker in je bloed heb waardoor je glucose weer niet goed is. (snappen jullie het nog). dus ik heb nu die pillen voor de komende 6 weken, en dan moet ik eind of midden januari een afspraak maken bij de gyn want dan maken ze een echo en wekken ze mijn ongi op. hij zei je als je eerder ongi wordt moet je eerder bellen want dan kan ik wel weer de 3e dag met clomid beginnen maar hij zei gelijk daar achteraan die kans is erg klein aangezien ik teveel eitjes heb waardoor ze hun groei blokkeren. dus ik ben er voorlopig nog niet vanaf:( .

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @nen: owwwww sorry sorry sorry.. ik bedoel natuurlijk positief!
    @agneta: *** zeg.. hoop voor je toch dat je eerder ongi word.. of gewoon zwanger!
    @gaby: spannend he.. saw :p ik moet me bril niet vergeten :p

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Dreamer, Mijn ongie zet niet door zeg maar, ik verlies gedurende de dag een paar druppels bloed. En 's avonds niks meer. Ik heb geen pijn maar een blaasontsteking gevoel, alleen geen branderig gevoel bij plassen. Ik had al een kuur gehad maar die heeft niet geholpen ze kon ook niet met zekerheid zeggen dat het blaasontsteking was. Oh ben dus vanmiddag trouwens weer druppeltjes bloed verloren. Dit is dus me ongie weer.

@ Jingle, bij jou kan het makkelijk ontpillen zijn hoor.

@ Nen87, mijn ovu test van gisteren was net zoals die van 19 nov en vandaag had ik weer druppels bloed wat mijn ongie dus is.. Het zet niet door.

7. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Hoi Meiden!

Bij mij was pakjes avond in ieder geval geslaagd! 2 Positieve testen!

Jeej ben echt blij :D

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeee kan me voorstellen...hardstikke leuk joh voor je...

geniet ervan..

ik ga ik hou van holland kijken en zo komen de schoonouders op de koffie....bah nu precies wanneer najib op tv komt...maar goed misschien tussen door toch ff kijken...

fijne avond..

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Catje,

GEFELICITEERD!

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Gefeliciteerd!

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    catje gefeliciteerd hoevveelste ronde was dit voor je? was je al overtijd? en heb je al ergens last van?

wie kan me iets vertellen over die kruidvat testen die goedkope van 2 voor 5? zijn die gevoelig hebben jullie er positieve ervaringen mee of net niet?

wij liggen lekker in bed tv te kijken ben zo moe en gloei helemaal terwijl ik het koud heb :S fijne avond meiden

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb besloten dat ik morgen ochtend ga testen. ik heb zoiets van als het dag 13 was dan ben ik morgen over tijd en als ik volgende week positief test dan zou ik niet weten hoe ver ik zou zijn ..als als he hihi.. ik hoop het zo ben echt zenuwachtig duimen jullie voor me zal morgen wat laten weten.. als het negatief is blijf ik hoop houden voor volgende week. slaap lekker all

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen..

ik dacht, ik ben gister bijna niet op het forum geweest.. ik zal wel heeeeel veeeeeel bij moeten lezen.. maar het was maar 1,5 pagina.. dat viel mee..

catje: [​IMG]

agneta: wat jammer :(

rose: spannend.. ik duim voor je :)

gister gingen we rond kwart over 1 naar bed.. en ben nu al weer op ja :) maar dat komt omdat ik niet meer n bed kon liggen.. ik wil echt nieuwe matrassen ofzo...lig niet meer goed op deze :(

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goedemorgen... ik ben hier ook alweer wakker.
    Zo maar weer aan't werk.

@ Rose, duim voor je!

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ catje gefeliciteerd!

16. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    catje gefeliciteerd!

ja dames look whos back hahah ME

ik ben een tijdje niet geweest was lekker druk maar nu zal ik dr weer trouw iedere dag even zijn ;)

hoe staan de dingen ervoor heb begrepen dat er wel weer een paar zwanger zijn?

ik ben iniddels eindelij voor t eerst weer ongesteld geworden had wel veel pijn maargoed. nu kan t klussen voor mij weer gaan beginnen .

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    meiden zoals jullie in mijn banner kunnen zien is de ongie doorgebroken, helaas op naar niew jaar,nieuwe ronde,nieuwe kansen

morgen bellen uitslag van progestron onderzoek of het een goed eitje was? hij was namelijk niet rond

18. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    knarboor balen maar misschien kun je t nieuwe jaar beginnen met een mooi wondertje in je buik :) hopelijk wel zou wel mooi zijn he

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja idd laten we het hopen!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Catje: gefeli :D

@Knarboor: balen meis!
    Maar ik heb goede hoop voor je, aangezien de 50 goed was aangeslagen.

@Agneta: jeetje meis wat een verhaal!
    Hoop dat de diabetes pillen aanslaan en je straks gewoon een eisprong van jezelf gaat krijgen :D
    Zou dat even wat zijn zeg!
    Daar ga ik voor duimen! :D

@Gaby: accesoires ;)

@Kristel: hoe staat t met de misselijkheid?

@Bos: nog steeds niet ongi? :D
    Ik blijf duimen voor een posi test!

Hier was het daggie shoppen geslaagd.
    Ik heb een super kerst outfit :D
    Nu nog mooie schoentjes erbij en dan ben ik helemaal klaar (oke, misschien nog wat accesoires :p )

Vandaag huissie aan kant maken en de kerstspullen bij de opslag vandaan halen.
    En dan morgen lekker rustig alles opzetten.
    Ben benieuwd wat ik allemaal heb :)
    Vergeet het altijd (ouderdomskwaaltje :) )

Zijn er nog meer roze testen?
    Rose wat deed jouw test?

Deel Deze Pagina