Dat verbaasd mij idd ook zo! De advertentie stond al een tijdje en ze hadden al aardig wat gesprekjes gehad. En vertelde me ook dat ze eigenlijk al met iemand in zee wilden gaan, totdat ik bij het uitzendbureau verscheen. Die nam conact op met het bedrijf en zei HO! We hebben nog een veel leukere en betere kandidaat! O (altijd goed voor je zelfvertrouwen haha!) Enje ziet het! TADAAAAAAAAAAA dinsdag 1 juli beginnen
VAN HARTE GEFELICITEERD! Komt vast ook allemaal goed als je straks zegt dat je minder wil gaan werken. Wat een heerlijk gevoel dat ze je zo graag willen hebben! Lekker van genieten. Groetjes lexy
kom hier ff klagen.. Er zijn vier mensen uitgerekend in september rond dezelfde tijd dat ik uitgerekend zou zijn. Om me heen wordt iedereen maar zwanger. Gister kreeg ik het bericht dat een kennis zwanger is en vandaag dat een vriendin zwanger is... Ik kan zo moeilijk blij voor ze zijn :s Voel me vandaag beetje slecht en baal verschrikkelijk!
Romy gefeliciteerd! Hier is net ongi doorgebroken, wat zwaarder en meer zooi erin dan normaal.. soort stolsels ben ook weer een dag eerder ongi dan normaal. O o wat doet me lichaam weer vreemd. Kan wel gelijk vandaag beginnen met de etos zwanger worden pillen, wilde ze eigenlijk niet omdat ik vegetarisch ben en er zitten dierlijke materialen in verwerkt maar ja wil toch maar een poging wagen.
NOD lijst Juni 12: DeboraV 8e ronde, 5e na vmk 20: Lynn1986 6e ronde 23: Sterretje08 1e ronde na mk 30: Natassie Juli 8: Dreamer83 2e ronde 8: Kristel86, 6e ronde, 1e na vmk 13: Alexia R, 1e ronde 20: Romytamara 20: Ryanne, 2e ronde na mk 23: Desiree1986, 10e ronde
hey meiden, hoe is het hier! @dreamer, goed dat je ei geweest is joh, nu word het aftellen voor je! Hoop zo dat je 7 juli een positieve test hebt, dat moet gewoon! @desiree, balen meid dat je ongi bent geworden, gaat hard zo met de rondes he Maar met Etos pillen, daar hoor je zo veel goeds over, meot het ook voor jullie gaan werken hoor! @romytamara, gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat goed dat ze jou gekozen hebben! En zo snel al beginne ook, fijn zeg! @ryanne, meid wat moet dat moeilijk zijn voor je, kan me voorstellen dat je in een dip zit, op het moment zie dan overal zwangere en mensen die op jou data uitgerekend zijn, vreselijk he! Maar er komt ook voor jou een nieuwe uitgerekende data hoor! @novmama, hoe gaat het met je, al bijna 20 weken zie ik, snel gegaan zeg! Wanneer heb je je 20 weken echo?
Ik was ook in juli uitgerekend. en nu ben ik nog niet zwanger Hoop dat ik volgende x ook eens geluk heb.
Ik heb trouwens een gesprek gehad met de vk Was zo onzeker en wist niet waar ik aan toe was dat ik vanmorgen heb gebeld Zei vertelde me heel duidelijk dan een gekleurde streep op een zwangerschaps test niet zomaar kon komen en dat dat geen indrooglijntje is, die zijn vaak grijzig van kleur en niet blauw bijvoorbeeld Vna mijn vorige zwangerschap kan de test niet meer positief worden, dus het kan zijn dat ik gewoon nog heel pril zwanger ben, maar ook dat wil niet perse wat zeggen Een streep is een streep zegt ze, dus ook deze lichte, ik mag er van uit gaan dat ik zwanger ben! Kan eht bijna niet geloven dat het echt zo is... Ben er zo ontzettend blij mee! Vind het wel moeilijk voor jullie allemaal, ik ben gelijk weer zwanger terwijlk jullie er zolang voor moeten zwoegen, sorry meiden...
Dat hoop ik met heel mijn hart! Ik ga nog harder voor jullie allemaal duimen! Iedereen verdient het zo erg! Gun het jullie allemaal ook zo!