Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hahah dank je :D

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @knarboor: hopen dat 2009 top begint voor jullie

@angeta: dikke knuffel

@gaby: ik was ook al op hoor...maar nog niet aanwezig hier...heb bijna niet geslapen vannacht...kleine hier heeft goed geslapen vannacht alleen moest er 3 keer uit om de speen te geven....viel mee dus...maar vriendlief en ik hebben weinig geslapen....ben toch erg allert merk ik zo 's nachts en ligt toch heel anders als er zo'n kleine is....de hele tijd luisteren of je ze hoort of niet....ze is ook zo verkouden....

@dreamer: nee ben nog niet ongi....wel weer krampjes....dus afwachten...

3. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    goedemorgen iedereen

hoe is het met jullie vandaag?

@gaby: leuke avond gehad gister?

@knarboor: balen meis 2009 wordt voor jullie gewoon jullie beebjejaar.

@agneta: knuffel!

hier gisteravond sinterklaas gevierd met de kids van mijn zwager. was echt supergezellig. we wilde daarna nog naar de kroeg maar was zow moe dat we maar naar huis zijn gegaan. toch wel intensief zon autospeurdagje.

grtz suus

4. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Hoi,

Bedankt voor de felicitaties.
    Het was mijn 7e ronde. Ik voel soort van ongesteldheidskrampjes maar ook weer niet en die komen en gaan de hele tijd. Borsten zijn groot en gevoelig. Ik ben de hele dag door een beetje weeig misselijk,kan nog niet echt goed eten helaas. Maar zorg wel voor de vitamnes.

Nog een vraagje voor de zwangere ; ik heb nu de capsules zwanger zijn van de etos, tot wanneer moet ik deze blijven slikken?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb net de dipstick van sensitest uit de verpakking gestrokken...een ovulatietest en een zwangerschapstest.
    ovulatietest is donkerder dan gister (tweede streep he) :) ...
    zwangerschapstest een heeeeele lichte tweede streep. :) ...

begint nu echt spannend te worden...

6. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    @ bos.....spannend spannend spannend kun je er misschien een foto van maken dat we ff kunnen kijken?

grtz suus

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    heb ik geprobeerd maar de foto's zijn niet duidelijk....van ver weg zie je het niet en van dichtbij is hij wazig en dus ook niet te zien....ovulatietest is nog wel redelijk te zien maar de zwangerschapstest krijg ik er niet goed op...

8. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Wat spannend Bos!

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @catje gefeliciteerd meis, het was van de week eingelijk al duidelijk he!

@bos, oh spannend meis, ik hoop het zo voor je deze maand, ik ga voor je duimen!

@rose, heo was je test meis, ben zooo benieuwd!

@kanrboor, he balen meis dat je toch ongi bent gewordne, had wel een positief bericht van je willen lezen nu!
    Maar 2009, word dus echt jullie jaar hoor!

@agnete, he meis wat balen da tje eitjes neit gegroeid zijn
    Wat een gedoe met die nieuwe pillen
    Ga heel hard voor je duimen dat die werken, en dan krijg je een super mooi ei, en die gaat nog eens bevrucht worden ook hoor!

@dreamer, leuk nieuwe kleding, helemaal geslaagd dus. super joh!
    Ben je er al uit me je verzekeringen?

@kristel, kan me goed voorstellen da tje bang ben voor de echo
    Maar het gaat allemaal zo goed nu, en je bent misselijk en moe, dus dat is allemaal wel goede tekens hoor!
    Ik ga heel hard voor je duimen en ergens zegt een stemmetje in mij dat alles goed is met je beebje hoor, dus ik hoop dat je daar een beeetje op kan vertrouwen!

HIer lekker gister de kerst boom opgezet, helemaal gezellig in huis dus, ben er super blij mee!
    In de stad was het ook gezellig, nieuwe broek gekocht, jippie, een jurkje, een trui, sokken en een paar truitjes, dus helemaal geslaagd1

Nu gaan we lekker ff naar buiten, dus tot later allemaal!

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemiddag all

ik hoop het echt voor je bos, wanneer ga je weer testen.

ik heb vanochtend getest maar was negatief maar had ik ook wel verwacht nu maar wachten tot volgende week, ik hou nu maar gewoon deze banner aan. heb wel nog steeds goede moed want voel nog steds steekjes enzo dus dat is fijn
    we gaan straks lekker ff sporten en verder weet ik het nog niet

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    spannend bos! duim voor je!

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen..
    wij krijgen zo schoonouders op visite.. ze komen kaarten!.. ik heb vanmorgen 2 testjes gedaan.. ze hadden na 3 minuten maar 1 streepje.. maar na 8 minuten kwam er een heeeeeeel licht streepje bij

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    spannend suus wanneer ga je weer testen?

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @rose: balen maar misschien toch later je ei gehad....dus er is nog volop hoop...

iemand vroeg wanneer ik weer ga testen? weet niet misschien woensdag dan ben ik vrij, maar dan is vriendlief wel werken...dus als ik heel veel geduld heb misschien wel pas zaterdag...maar weet nie of ik dat red hoor zolang wachten..

pfff ze steken al knallers af hier...schrik er elke keer zo van he....

als je zwanger bent blijft je temp toch hoog of word hij dan hoger. en als je ongi word wanneer zakt je temp dan?

suus: spannend zeg. have fun met je schoonouders...hier komen zo mijn ouders op de koffie....kleine is net weg....kind was niet echt top fit....
    was wel schattig zeg vannacht....kleine lag ontzettend hard te hoesten en ineens was het doodstil....vriendlief sprong uit bed omdat hij het niet vertrouwde omdat ze ineens zo stil was...hij kwam terug en zie: oh gelukkig ze ademt nog ;) hij vroeg gister hoe hij het deed met de kleine.....en zei ook dat hij hoopt dat wij snel mogen genieten van de eerste maanden van de zwangerschap....(ik zei al: ja dat jij ervan mag genieten als ik kotsmisselijk ben zeker :) ) heeft hij er graag voor over zei hij..euheu.... :rolleyes: en hij heeft de kleine brood gegeven vanmiddag....haha sorry hoor voor jullie niet boeiend misschien maar ik smolt weg.....

sorry voor het lange verhaal....

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    heeft iemand nog wat van nhene gehoord?

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

@all, ik heb niet terug gelezen behalve deze pagina een beetje dus

bos.. heel veel succes meid ziet er goed uit voor je ;)

maar de rest ik wilde ff laten weten dat ik een paar dagen express niet online ben geweest ik voel me nog steeds heel slecht.ik bloed als een rund er komen letterlijk stolsels van 6 cm uit me lichaam ...

ik voel me alsof ik constand geschopt word in me buik en me rug .. en kreeg van het ziekenhuis een mail met gefeliciteerd met je zwangerschap
    dus ik trek hetallemaal gewoon ff niet hier
    tot snel kiss

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nhene,

Dikke knuffel meis!

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hoe gaat het verder hier?

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ga volgende week pas weer testen als ik dan nog niet ongi ben.. maar geldt dat dan wel.. als hij na 8 minuten ongeveer pas positief is.. ik had een midstream en een cassete gedaan.. wanneer ga jij weer testen bos ?
    Ik zit vandaag al op 13 DPO.. wat is normaal.. ben op dag 30 nu? en temp nog steeds goed hoog.. wil me niet te blij maken door die testen.. maar zo moeilijk is dat..
    verder weet ik het even niet meer.. :S kon net met kaarten ook helemaal niet echt goed concentreren :S

Deel Deze Pagina