@ rose : ja ik wil heel graag vrijdag ofzo al testen ma stel nu da het negatief is dan ben ik weer het hele weekend depri...! mja misschien ga ik toch maar is testen vrijdag wie weet he ! ma dan moet ik woensdag mn testen al gaan kopen want moet vrijdag namiddag werken tot 5 en eer ik aan de winkel ben is die al dicht... ben eens benieuwd zal het hier onmiddelijk komen neerpennen en zal ook een foto erop zetten dan
@ Agneta: Dank je meid ! heb er best wel zenuwen voor ! ik zal voor jouw en trouwens voor iedereen hier duimen ! ik ga nu een beetje tv kijken groetjes !
Ik ga lekker slapen... heb 't koud en ben moe en manlief komt toch pas om 12 uur thuis. Truste alvast, fijne avond nog en succes met de testen!
net gtst gekeken dorothea dood ! echt jammer vond haar altijd wel lekker vrolijk. is er nog iemand online?
morgen ga ik digitaal testen inderdaad..! heb nu toch nog wel een beetje mijn twijfels.. geloof het wel maar toch nog niet echt.. :S :S Morgen zie ik het wel om de digitale.. vriendlief gelooft het ook nog helemaal niet.. hij vind het lijntje te licht! Ik ga lekker bank hangen met vriendlief