@ Sterretje ... Idd bijna 20 weken Tijd gaat enorm snel 3 juli hebben we de 20 weken echo .. Ben zo nieuwschierig wat t is een jongetje of meisje .. haha ... Gefeliciteerd! Geniet er lekker van!
Ow voor die NOD lijst .. Lynn is door naar de volgende ronde ... Gelezen bij de maansteen NOD ... Waarom komt ze eigenlijk hier niet meer ? Of weet niemand dat...
@romy: gefeliciteerd met je nieuwe baan @sterretje: gefeliciteeeeeeeeerd. superleuk voor je! hier alles rustig. wacht nog steeds op m'n ei
hallo allemaal even snel eemn berichtej van mijt ussen door hier ik ben beniuewd of het klussen hier gelukt is sterretje zie snel dat je zwanger bent feliciteerd en alles hier is lekker kom 1 juli terug dus dan lees ik hier weer bij dikke kuss allemaal
Allemaal super bedankt voor de felicitaties! Kan het nog niet helemaal geloven dat het zo snel is gegaan. 30 juni zou mn officiele laatste dag zijn op mn 'oude' werk en guess what! Ik kan de dag erna gewoon al weer fris en fruitig beginnen met mn nieuwe baan! Echt helemaal super! Sterretje ik zie dat ik je officieel mag feliciteren! Ik ben zo blij voor je! Ik zit hier helemaal te lachen achter het scherm haha! Vriendlief vraagt helemaal wat er is hihi! Genieter van meis, ik denk dat ieder op de goede manier stiekem een beetje jaloers op je is @ Ryanne, meis, ik weet helemaal hoe je je voelt... 9 meiden in mijn 'omgeving' zijn zwanger.. Zo huppa zonder er moeite voor hoeven te doen. Het lijkt wel of het de nieuwe trend hier in de stad is. Alsof je er anders niet meer bijhoort. Een hoop ongepland en ook een hoop met een onstabiele relatie... Toch zijn ze allemaal zo mooi en blij zwanger... Ze kletsen er 5 kwartier in een uur over. De één krijgt een meisje en is verwend door de aanstaande oma, de ander krijgt een jongetje en die heeft al een mini ajaxpakje...De ander heeft de babykamer af en laat foto's zien... Ik krijg echt tranen in mn ogen als ik dat hoor/zie... Ik wil écht blij voor ze zijn, maar sta te vloeken in mezelf omdat hun 'voorrang' hadden... En wij, wij die zo ons best doen.. Dat juist ons het niet lukt... Vind het bijna gemeen en zo oneerlijk... Word en zo down van... Maar later raap ik mezelf bij elkaar en denk, onze tijd komt ook. En wij zetten wel verantwoord een nieuw leventje op de aarde! Meis als je je down voelt, een hele dikke knuf van hier... En ook voor de rest trouwens
Mij mag je ook veranderen op de nod lijst dus @natas fijn dat je het zo naar je zin hebt meis, nog ff genieten hoor, voor je het weet ben je weer thuis! @novmama, spannend zeg volgende week de echo, je wilt dus weten wat het word, echt super joh! Lynn schreef mij dat ze zich niet welkom voelde door bepaalde mensen en daarom komt ze hier helaas niet meer... @alexia ik hoop dat je ei er snel aan komt gevlogen! Ik duim voor je @angel1986 voor jou gaat je nod ook al opschieten zeg, nog maar 5 dagen, spannend hoor! Hier alles goed, wel heel onzeker... Ben zo bang dat het toch neit goed is, vind het zo vreemd dat mijn testen nu nog steeds licht zijn, je zou toch zeggen na 4 dagen moet tie wel donkerder zijn... Nou ja eerst vrijdag maar afwachten, hopelijk is tie dan een stuk beter!
Allereerst even Sterretje: GEFELICITEERDDDDDDDDDDDD!!!!!! Ik ben echt superblij voor je en ga keihard duimen dat alles nu wel goed mag gaan! Geniet er maar flink van meis. Maar ik zal ook de eerste zijn die direct toegeeft dat ie stikjaloers op je is Maar dat had ik vantevoren al gezegd @Desiree: wat k*t meis! Had het zo gehoopt voor je Ik hoop dat je in juli dan wel een positieve test in handen hebt. @Novmamma: Lynn had gezegd dat ze niet meer wilde komen door een woordenwisseling met iemand anders hier. Ik wist al dat ze ongi was geworden, dus had haar er al af gehaald. @Ryanne: Balen is dat he Hoop echt dat wij snel allemaal mogen volgen en dat we ook mooi zwanger mogen zijn! En voor mezelf: ik hoop echt heel hard dat het deze ronde gelukt is, maar heb zelf het idee van niet Geen idee waarom. Vorige maand had ik het idee dat het wel zou kunnen lukken. Nu hebben we echt megagoed geklust en heb ik dus het gevoel dat het niet gaat lukken. Misschien zelfbescherming? Vond het gevoel dat het wel kon lukken leuker iig Voel me nu al down, terwijl het aftellen nog moet beginnen! Oh well, morgen hopelijk een leuker gevoel.
Ow ja, ik zal morgen de lijst even aanpassen. Of als iemand anders weet hoe het werkt en zich geroepen voelt, ga je gang @Sterretje: kan je niet wat hcg rondstrooien? *gaat alvast op de eerste rij zitten *
NOu hier komt tie dan hoor! Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Hopelijk hebben jullie er iets aan meiden! @dreamer, wees maar lekker jaloers hoor meid, daar is niets mis mee, gezonde jaloezie noemen ze dit he Hoop dat je je snel wat beter voelt! Want zie maar aan mij, als je veel klust en geod je best doet, dat kan best een prima resultaat opleveren!
Pff moet zo weer naar de verloskundige.. Moet nog langer wachten in de wachtkamer dan dat ik binnen ben...
Pff wat een dagen.. Ben nog steeds de 4 de dag heel erg ongi...bloed stroomt eruit. Hoop dat het snel stopt!
hallo meiden ik mag vanaf morgen gaan testen, hoop dat ik niet ongie word, nog geen tekenen, niet snoepen enz dus wieweet
Hoi meiden, Mag ik hier ook mee chatten? Ik ben nog niet aan t proberen weer zwanger te worden, maar waarschijnlijk gaan we er over 2 maandjes weer voor. Vind het zo spannend, gaat het lukken of niet? Even over mij, ik ben melina, 20jaar oud en ben al gelukkig mama van Vangelis (nu 8 maandjes), we wonen al 2,5 jaar samen en zijn al 4 jaar zeer gelukkig met elkaar. Nou vraag maar raak. Succes iedereen deze maand
Dank je Sterretje *vangt een heleboel hcg* Hoe voel je je? Voel je je ook zwanger of dat niet? Enne .. met dat klussen zit het wel snor Mn kaartje staat in mn album. @Missym: welkom Je cyclussen zien er niet zo lekker uit, heb je dat altijd gehad? @Knarboor: spannenddddddd Ik ga voor je duimen @Novmama: krijg je je 20 weken echo vandaag? Of is het een gewone controle? Heb je je beeb nog gehoord dan? Alles goed verder? Ik denk nog steeds dat op dag 16 mn ei is geweest. Mn temp was vanmorgen 36,7 dus het kan haast niet anders! En wat ik dan nu weer heb weet ik niet. Een vreselijke buikpijn alsof ik ongi moet worden + dat ik enorm zenuwachtig ben tegelijk. Zo voelt het dan he, beide dingen kloppen niet. Moest ook binnen 10 minuten wel 4x naar de wc rennen En mn buik blijft pijn doen. Nu meer als spierpijn daar waar ik ook mn ei pijn heb (beide kanten) Heb geen idee of het iets met ei/ongi/zwangerschap te maken heeft of dat het gewoon een virusje is. Maar hoe dan ook, hoop echt dat die buikpijn snel weggaat! Doet echt megazeer.
@Dreamer, nee voor mijn zoontje had ik cyclussen van 30 tot 35 dagen, wel vrij lang dus. Ik heb begrepen van de huisarts dat het erbij hoort, het is wel erg vervelend met zwanger raken. Vanuit welke datum moet ik nou uitgaan? Ik ben voor het laatst ongesteld geweest om 26-5, zal de volgende keer weer 59 dagen zijn? Dan word ik pas 24 juli ongesteld! Die buikpijn herken ik helaas niet, ik denk ook niet dat t iets met een evt. zwangerschap te maken zal hebben, maar een virusje is?
Volgende week krijgen wij de 20 weken echo Vandaag was alleen even controle Alles was goed gelukkig met mij en met de beeb .. De kleine heb ik ook nog gehoord was ff zoeken normaal ligt ie altijd linksonder maar vandaag dacht ie er anders over En lag hij lekker rechtsboven haha
Tot 35 dagen is nog redelijk normaal, maar die langere cyclussen zou ik persoonlijk niet normaal noemen. Of geef je nog borstvoeding? Het beste kan je idd je langste cyclus aanhouden, dan kan het alleen maar meevallen mocht je eerder ongesteld worden. Temp je? Misschien is dat voor jezelf ook wel prettig, dan weet je iig of en zo ja wanneer je je ei hebt gehad en wanneer je dus weer ongi moet worden. Denk zelf ook niet dat mn buikpijn met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben hoor (of het moet wel heel snel gaan ) Maar gooi het liever daarop dan op een virusje natuurlijk @Novmama: fijn dat alles goed is En wat leuk zeg bijna je 20 weken echo! Veel plezier alvast