Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey sammie...ik sta dr idd niet op....ehm maar ik heb ook geen cyclus ed....misschien kun je me op 5 jan zetten ofzo...dan moet ik weer werken.....;)

2. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik ben sinds kort naar een andere huisarts gestapt.Nu heb ik een vrouwelijke arts.echt 10x beter

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bij ons in de buurt waren alle vrouwelijke doktoren helemaal vol! :( Ach nu heb ik een best aardige man... Alleen is hij nogal wisselvallig! De ene keer heel erg betrokken en de andere keer kan het hem allemaal niets schelen lijkt het wel.

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby leuk joh antwerpen en guus meeuwes, ik zelf ben er niet zo dol op maar je verwent je vriend idd wel heel erg
    wat raar dat je dan geen hoogte van hem krijgt. :S ik heb ook een mannelijke dokter een wat jongere kerel maar wel heel aardig en heeft ook wel humor daar hou ik wel van.

@kristel bah gember daar ga ik al van over me nek als ik het ruik vind dat zo smerig. wel heel leif van je vriend dat hij speciaal voor jouw thuisblijft echte liefde he ;) ik heb trouwens een tip voor je. gebruik je kladblok op je pc terwijl je leest doe ik ook als ik dan wat lees schrijf ik het in kladblok wati kwil antwoorden en dan kopieer ik het in een keer naar de site en wallaah een heel verhaal en je hoeft niks te onthouden hihi.. errug handig want mijn korttermijn geheugen is bagger zwanger of niet zwanger :p

@nhene heh wat klote voor je meid maar dat verklaard wel een hoop toch? okal is het geen leuk nieuws :( sterkte meid en laten we hopen dat je beebje deze ronde wel goed innesteld.

@angilla welkom hier ook heel veel succes met zwanger worden. ik werd gister wakker van de wasmachine en leek net of er een helikopter naat me bed opsteeg terwijl het huis niet gehorig is dus ben hem ook maar even uit gaan zetten denk dat die dus ook zijn beste tijd heeft gehad haha.

@gaby kan je bij mij niet ff komen stofzuigen :p
    dan lig je wel in een deuk als je dan ziet dat je al een elastiekje in hebt. ik heb wel eens dan ben ik aan het zoeken naar me telefoon maar dan ben ik aant bellen whaha ook erg verwarrend :D

@sterretje ik hoop dat het idd een innesteldip is en dat je ook bij de roze lijst kan toevoegen :D

@sammie das lekker wakker worden :p en ik heb ook op 2 dagen rekbaar slijm gehad dag 13 en dag 19 maar dag 13 was echt heel klein beetje en dat was dus naderhand niet de dag van mijn ei. tussen die dagen in had ik het trouwens niet

@nen balen zeg ik had bij jouw goede hoop dus hopelijk komt de positeive test nu hoeveel dagen zit je nu?

@ryanne hey lang niet gezien hier hoe is het met jouw?

@kleintje kom je hier vaker? want ken je helemaal niet. misschien leuk als je je even voorsteld :D

@linda goedemorgen schone slaapster

@eva ik heb een bril voor ver af moet hem eigenlijk de hele dag op maar doe het nooit alleen met auto rijden en tv kijken. lenzen kan ik niet verdragen jammer genoeg heb trouwens maar -1 en -0.75 dus dat valt mee

nou hele lijst :D zoals er bij kristel al staat ik typ dit in kladblok want kan dit natuurlijk nooit allemaal onthouden :D jammer genoeg.

heb vanochtend gewerkt op de boerderij was echt heel leuk waren 35 kinderen groep 3 en 4 samen en kwamen uit een gemeente om maastricht heen echt lieve kinderen, merk echt het verschil met stadskinderen en dorpskinderen. maar om nou in een dorp te gaan wonen zodat mijn kinderen op een kleinere school zitten vind ik ook weer waanzin hihi.. mischien ooit

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey rose,

Super handig inderdaad om met kladblok te werken... zo hoef je niemand te vergeten. :)

Guus Meeuwis is pas in juni hoor... gelukkig hebben we zitplaatsen. Anders stond ik daar met een dikke buik! :)

Wat goed zeg, dat het weer zo leuk was het lesgeven. Wat heb je vandaag gedaan? De koekjes? :)

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

brrrrrrrr de kachel is aan en nog heb ik het echt mega koud.. maar ja zal wel aan mij liggen.

7. gaby1986

ik ben zo ff weg.. dus tot straks..

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby nee de uitleg gedaan wat ze moesten doen en we hebben samen het deeg gemaatk in de kring maar is nog niet zo makkelijk om 34 kinderen rustig te houden :D

ben nu voor school kranteartikelen aan eht zoeken over gescheiden ouders maar wat een drama's allemaal wat i ktegen kom die bruchte familiedrama's van papa dood kinderen van 5 en 3 jaar en pleegt daarna zelfmoord of moeder steekt huis in brand alle 6 d kinderen omgekomen :S echt bizar hoe kan een moeder nou der kind vermoorden?

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Er gebeuren rare dingen op de wereld... en het lijkt ook steeds vaker te gebeuren. :( :( :( Te erg voor woorden! :(

Worden de koekjes nog wel gebakken dan, de kindjes willen natuurlijk wel hun eigen koekjes eten. hihihi :p

10. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik ben sins 2 weken gestopt met de pil :D ..
    Hopen dat me lichaam meteen kan omschakelen en dat het in 1 x raak is !
    Ik ben vandaag en morgen vruchtbaar... :)

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja we maken nu kerstkransjes in allerlei vormpjes en er staat een over, ze werken in gropejes ze gaan graan malen met de molen dan gaan ze het zeven en dan kneden tot een deeg en daarna gaat het groepje de koekjes/kerstkransjes maken en dan gaan ze nog kleuren en verfen dus genoeg te doen maar de kokejes hoeven er maar 8 of 10 minuten in dus dat word tussen door gedaan :D ze vinden het echt heel leuk van 4 tot 8 jaar ook.

hopelijk kan je trouwens nog wel fatsoendelijk naar guus meeuwes he want je bent dan toch al 8 maanden zwanger raar idee he :D maar wel heel leuk om daar aan te denken lijkt wel nog zo ver weg

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoi nathalie welkom hier vertel eens iets over jezelf! :D

13. gaby1986

ik wil even iets kwijt [​IMG]

:(

14. gaby1986

3 weken geleden vertelde joey mij dat hij was geopereerd toen hij 10 jaar was omdat zijn ballen niet waren ingedaalt.. ik had op internet gevonden dat bij eentje je nog 60 tot 70 procent kans hebt..en bij 2 nog maar 30...en bij joey waren het er 2.

hij durfde het niet eerder te zeggen omdat mede die rede zijn ex bij hem weg is gegaan..

dus wij zijn toch maar naar een huisarts gegaan voor controle, en mochten vorige week zijn zaad inleveren.
    vandaag mochten we terug komen voor de uitslag..

uitslag: het is zodanig slecht dat we niet zonder hulp zwanger kunnen worden:(

we zijn doorgestuurd naar nijmegen en krijgen volgende week een verwijsbrief.

ik mocht het niet eerder vertellen hier omdat joey de uitslag wou afwachten..

ik ga morgen bellen voor een afspraak...

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het is begin juni ergens... dus dan ben ik 7 1/2 maand geloof ik... :) Het is inderdaad leuk om daar nu al bij stil te staan. :)

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeetje Gaby... Wat erg voor jullie zeg! Hopelijk kunnen ze jullie snel helpen.

Heel veel succes lieverd, ook aan Joey!

17. gaby1986

dank je

18. een hele dikke knuffel voor Gaby! Ik ben blij dat hij het je toch verteld heeft zodat jullie nu actie kunnen ondernemen.
    Hele veel sterkte meisje en neem tijd voor elkaar!

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @gaby jeetje meid daar schrik je ook van, gelukkig is er wel een goede kans dat jullie zwanger kunnen worden met hulp en het is maar goed dat ze nu wat gaan doen want dan ben je deste sneller zwanger.
    het is vast ook moeilijk voor je vriend dat hij door zijn ex hierdoor gedumpt is en bang was at het weer zou gebeuren.

hoe voel je je?

20. gaby1986

ik was sowieso van het ergste uitgegaan.. maar er is zaad gevonden.. dus dat viel wel weer mee dan..ben in iedergeval blij dat we er nu iets aan kunnen gaan doen..

Deel Deze Pagina