@ gaby...wat een naar nieuws meis...ik hoop dat je snel geholpen wordt en zwanger mag zijn van een gezond beebje...wel fijn dat er wat zaad is gevonden...!
Hee wat erg! Sterkte ermee! Fijn dat er in elk geval zaad gevonden is... Hier hangt lekker een bedrukte sfeer. Manlief heeft vanmorgen 4x gesolliciteerd en probeert een uitkering te regelen. Hij is nu naar z'n werk maar heeft er echt de pest in. Ik zit in de stress vanwege de financiën en de mogelijkheid van een zwangerschap. Voelt allemaal even heel erg dubbel.
ja ben ook blij dat er in ieder geval wat zaad gevonden is..maar de beweegelijkheid van de gevonde zaadjes is zo slecht.. dat ik daar ook niet zwanger van kan worden..
ja kan i kme voorstellen haalt ook een stukje onzekerheid weg van jezelf omdat je al 8 maanden tevergeefs zwanger probeerd te raken dnek je na een tijdje ook waaro lukt het niet en ga je je van alles afvragen.. ik hoop dat ze jullie nu snel kunnen helpen zodat jullie ook in 2009 een wolk van een baby hebben. komt vast wel goed meid nu ze zaadjes hebben gevonden, ze kunnen tegenwoordig zoveel dus houd hoop.
@red snap dat het dubbel voelt maar ookal ben je zwanger en heeft je vriend nog geen baan volgende week je hebt og alle tijd die kleine komt er dan pas aan over ongeveer 8 manden dus hebben jullie nog alle tijd om te zoeken, maar snap dat je het liefste gister als vandaag iets geregeld wilt hebben. ik was trowuens vandaag naar de etos gegaan want heb vandaag mijn latste tablet van zwanger worden genomen staat een goede vriendin vn mijn broertje achter de kassa dus moet ik maar wachen he, hopelijk heb ik ze niet meer nodig volgende week en kan ik zwanger zijn tabletten kopen. wie slikt er nogmeer tabletten voor zanger woorden of als je zwanger bent? bijv foliumzuur..
Gaby, wat een vreselijk nieuws! Hopelijk kunnen ze jullie toch goed helpen en ben je gauw zwanger Ik duim echt voor je! @ rose, ik ben nu 4 dagen overtijd. Ik zal dus echt nog even moeten wachten... Vanmorgen voelde ik mijn bm heel erg laag. De bmm is ook niet hard en potdicht. Ik voel duidelijk een kuiltje. Hij voelde ook groter dan ik gewend ben. Net alsof het nu niet een bultje was, maar alsof er een steeltje aan zat. Sorry voor die rare details, maar ik heb het nog nooit zo gevoeld. Weet iemand of dit te maken heeft met ongi/zwanger/iets anders?
ja ze hebben wel wat uitgelegd.. maar is een beetje langs me heen geschoten.. als ik een afspraak heb gemaakt morgen.. en we moeten erheen zullen ze wel vanalles uitleggen denk ik..
@nen nee sorry heb er ook nog neit zoveel verstand van. maar hoezo moet je nog even wachten misshcien weet je het al heel snel toch? wanneer ga je weer testen?
ow oke laat ze maar dingen opschrijven want dnek dat je morgen ook een hoop te verwerken krijgt dus is handig als het thuis nog even op je gemak over kunt lezen. ik zal voor je duimen dat er morgen goede mogelijkheden uit komen.
Ik ga overmorgen of daarna pas weer testen. Morgen heeft toch geen zin. Maar als ik dan nog niet ongi ben en geen posi test heb, ga ik om een bloedtest vragen.
Eerst had ik ook zwanger worden van de etos maar er zit geen Etos bij mij in de buurt dus dat was vervelend. Bij de drogist om de hoek gewoon foliumzuur gehaald. Nog een aantal weekjes doorslikken.
Klopt hoor alleen mijn man had tot maart dit jaar werk waar hij maar 27 uur werkte en heel weinig verdiende. Daardoor waren we lichtelijk in de schulden geraakt. Nu hadden we net alles weggewerkt en waren we bezig om te sparen. Afgelopen maand ging dat alleen op aan een andere auto voor hem. En dan komt dit er ook weer bij waardoor we waarschijnlijk even niet kunnen sparen. Maar hopelijk kunnen we de rekeningen wel gewoon betalen en boodschappen enzo. Maar we blijven goede hoop houden dat hij snel ander werk heeft en dat de uitkering niet te lang op zich laat wachten. Ik verdien nl. ook niet zo erg veel. Ik slik fem natal van Davitamon. Die kun je gebruiken als je zwanger wilt worden, zwanger bent en borstvoeding geeft. Ik ben slecht in pillen slikken maar deze zijn mooi klein en ik kan zodoende ook dezelfde blijven slikken. Pas had Etos een aanbieding waarbij ik 't 2e doosje voor de helft van de prijs kreeg. Scheelt weer mooi en die komt toch wel op.
Ik zit nu op dag 35... Vorige maand begon ik rond dag 35 licht posi tests te krijgen. Uiteindelijk ging het op dag 38 fout. Maar ik bedenk me nu dat ik gisteravond nog laat heb gegeten (maaltijdsalade) en daarna nog een kopje koffie. Dus had natuurlijk ook wel veel vocht nog binnen. Misschien was mijn urine niet geconcentreerd genoeg ofzo.. Pff afwachten maar.. Gaby, hij voelt zich dus wel schuldig begrijp ik. Wel sneu, want hij kan er inderdaad niks aan doen. Echt moeilijk voor jullie, ik kan me niet eens voorstellen hoe je je nu voelt..
oh oke ik wist niet dat je een vmk hebt gehad. maar vanwaar haal je dan die 4 dagen overtijd als je kortste cyclus 35 dagen is of zie ik dat verkeerd? bedoel je dat die koffie en salade op je ochtend urine van vanochtend effect kan hebben? dnek namelijk dat dat wel een lange tijd ertussen in is en als je vanacht niet geplast is moet het wel oke zijn maar hopelijk ben je gewoon nog te vroeg en ben jij zo'n meid die pas dagen na je nod posi test