Nee geef geen bv, ik temp niet. Weet eigenlijk niet hoe dat zou moeten, kan dat met een gewone termomether en dan opschrijven hoeveel je bent elke dag? Ik ben echt nog onervaren hihi
Als je geen bv geeft vind ik je cyclussen helemaal apart. Zou het goed in de gaten houden hoor, want met een cyclus van bijna 60 dagen heb je niet zoveel kansen in een jaar! Je kan idd smorgens voordat je opstaat tempen met een gewone thermometer. Dan schrijf je op hoelaat dat was en welke temp je had. Dat kan je gewoon op papier doen of bij FF (fertlility friend) invullen. Bij FF geeft ie automatisch aan wanneer je ei is geweest. Het is heel makkelijk te begrijpen als je er even voor gaat zitten
En als het dan hoog is dan ben je vruchtbaar? Die cyclussen schijnen wel normaal te zijn na een bevalling (kan tot 1 jaar duren zei de HA). Heb jij al kinderen? Of zijn jullie bezig met de 1e?
We zijn bezig met de eerste Heb vorig jaar helaas een miskraam gekregen, dus we gaan voor de 2e zwangerschap. Voordat je ei komt is je temp meestal laag en als je ei geweest is gaat je temp omhoog. Je weet dus niet vantevoren wanneer je ei komt (behalve als je een duidelijke dip hebt op de dag van de eisprong, maar dat weet je de eerste temp ronde niet helaas) maar je weet achteraf wel 100% zeker dat je ei geweest is Ik geloof idd dat het normaal is na een bevalling, maar dan zou het toch logischer zijn dat je eerst lange cyclussen hebt en daarna richting normale gaat? Ik hoop iig dat je snel weer een normale cyclus hebt
Ja dat hoop ik ook. Ik weet ook niet waarom het zo extreem lang is, ik kan wel zeggen dat het me ontzettend veel geld heeft gekost. Ik dacht namelijk al een paar x dat ik zwanger was, aangezien we ook niet echt heel veilig vrijen. Wat jammer van je mk, ik heb ook een mk gehad voor mijn zoontje.
@knarboor, wat spannend meid! Hoop dat je nod net zo'n goede dag word als die van mij! Wanneer wil je gaan testen? Ik duim voor een positieve test hoor! @missym, welkom hier, spannend bijna voor een tweede aan de slag! Heel veel succes! @dreamer, hoop dat je vangst ten goede komt! Ga keihard voor je duimen deze maand, is je zo gegund om ook zo'n klein frummeltje in je buik te krijgen! Ik heb verder trouwens nergens last van, af en toe alleen wat ongi buikpijn.. Maar verder voel ik me niet anders dan anders... Komt vast nog wel!
@ sterretje: gefeliciteerd meid! @ de rest: HELP! Ik ben nu voor de eerste keer bezig met ovu testen. ma en di, had ik een heel licht streepje, di was hij iets donkerder dan ma. Wo en do geen streep meer.. Maar aan mijn cyclus te zien, zou ik uiterlijk op dag 15 mijn ei moeten hebben.. En ik zit al op dag 13... hoe kan de ovu test nou ineens geen streepje meer geven?
sommige meiden, krijgen een lichter resultaat bij een positieve test dan een hele donkere Dit zou bij jou het geval kunnen zijn... Maar dat weet je pas zeker als je nog een aantal dagen door test, als je geen streep meer krijgt, en die van di is de dikste, dan denk ik dat dat je positieve test toch is!
Volgens mij had ik te vroeg geklaacht haha, Na het verstrijken van de volle 10 minuten lijkt de streep zelfs dikker dan dinsdag. En gisteren heb ik getest na 3,5 uur niets gedronken en geplast te hebbe. De andere dagen na 4 uur. Maar gisteren kon ik het echt niet meer ophouden.. Waarom kan je eigenlijk niet met ochtendurine testen?
Nou kijk dan gaat het waarschijnlijk nu toch de geode kant op! Goed zo! Volgens mij geeft ochtendurine eerder een negatief beeld dan eventueel een positieve bij ei sprong, maar zeker weten doe ik dat niet hoor!
Ok dank je. Ik denk dat ik morgen dan 2 testen doe, 1 met ochtend en 1 met avond urine.. Kan ik vergelijken En dames ik kan van je nod lijst af hoor. geef de nieuwe wel door als ik een posi ovutest heb gehad hoor! En voor diegene die het wou weten. Volgens mij komt Lynn niet meer omdat ze boos was toen ik zei dat ze op haar opmerkingen moest letten. Ze heeft al een aantal dames gekwetst met haar opmerkingen.
ik vind het erg jammer dat er nog steed over mij gesproken word terwijl ik mijn exuses al heb aangeboden....ik heb toen gezegt dat ik me niet meer prettig vioel op het forum omdat dingen anders geinterpreteerd worden dan ik bedoel.... dus bijdeze weet iedereen het....en wat debora zegt prima..je hebt helemaal gelijk...ik heb er ook zoveel baat bij om mensen te kwetsen die aan de andere kant van het beelkd zit...mijn dag kan dan niet meer stuk...
Meid er wordt gevraagd waarom jij niet meer komt, ik kan alleen zeggen dat je tegen mij had gezegd dat je niet meer wou komen om dat accefietje.. En ja je hebt aan 1 iemand je excusses aangeboden. Dit vind ik overigens heel netjes, en ik begrijp heel goed dat je niet met opzet mensen probeert te kwetsen. Vandaar dat ik jou erop gewezen hebt, zodat je iets beter op kan letten hoe dingen ook over kunnen komen. Niet slecht bedoeld hoor, maar goed. Dit is alles wat ik er over zeg. Anders blijf ik aan de gang
Btw, ik heb het idee dat ik nu al in mn vruchtbare dagen kom Kan dat? Ik merk het door mijn cervix-slijm en door mn kluszin 8) Verder doe ik niet aan tempen en ovutesten, dus ben bang dat ik het nooit zeker ga weten...
@ sterretje: dankje wel, ik denk zaterdag ofzo danweet ik zeker dat ik niet ongie geworde bent of zondag, ik weet het eigenlijk nie hahah wou dak het al wist en net zon uitslag had als de jouwe!
Sorry, heb nog niet de lijst gedaan. Heb het vandaag beetje druk gehad en ben nu beetje moe. Net een info avond gehad over nieuwbouw koopwoningen. Ik dacht al dat het niks voor ons was, maar weet het nu zeker (maar 1 slaapkamer..) Maandag ga ik me officieel afmelden bij de makelaar. Helaas helaas! Mn buikpijn is gelukkig niet meer zo erg als vanmorgen. Heb waarschijnlijk het virus van mn zusje overgenomen. Die was ook 1 ochtend heel ziek en daarna niet meer. Hoop het, want dan ben ik er nu klaar mee @Debora: je moet de test altijd pas aflezen als de verkleuring weg is. Dus na iig 10 minuten pas. Ik vergelijk ze altijd pas als ze helemaal opgedroogd zijn Ze veranderen niet meer van kleur na die 10 minuten en de andere zijn ook droog natuurlijk. @Romy: kan zeker! Je hebt ook kortere cyclussen gehad, dus dikke kans dat je nu weer een kortere cyclus krijgt. Have fun En Kristel en ik lopen weer gelijk, allebei een dag eerder ons ei gehad