Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    @ dreamer....ik heb een folikelmeting afspraak omdat ik nu al begonne ben met 10 dagen provera dan zou ik over 12 dagen moeten beginnen met bloeden en over 15 dagen met clomid...en dan een ruime week daarna rond 10 jan dus voor een folikelmeting....!
    Ik heb op de 8ste een afspraak...en als er nog geen groei te zien is dan moet ik 2 dagen later weer terug komen...tot er iets is of tot ie zegt weer provera!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Linda: ja helaas uit eigen ervaring idd.
    Maar goed, ik kan er wel andere mensen weer mee helpen, dus dat is iets positiefs!

Als je vandaag test en hij is negatief, dan moet je afwachten tot de nod die je doorgegeven hebt.
    Maar alsie positief is .. ;)
    Dan heb je wel meteen duidelijkheid wat die bloeding is/was! :D

Ik ga voor je duimen meis :D
    Wel laten weten he!

3. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Eva: Na hoelang je naar de HA ging toen t niet lukte? En hebben ze een oorzaak gevonden bij jullie, of hebben julie gewoon een extra zetje nodig dmv hormonen?

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ja dat bedoel ik dus.
    Je kan namelijk ook over 3 dagen al ongi worden door de provera.
    Dus hou dat goed in de gaten, want dan veranderd het helemaal natuurlijk!

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik heb der een smsje gestuurd.. ik krijg morgen alle info enzo.

6. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    De test ligt te werken op t aanrecht, maar heb nog steeds bloedverlies, dus begint haast meer op mn ongi te lijken... Echt vaag, dat die dan 2 dagen na mn ovu begint... Maar goed, weer afwachten!

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

jeetje dreamer.. dat is echt naar beterschap ;)

8. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee, zoals verwacht absoluut geen streepje te zien! Ben benieuwd!

9. gaby1986

ik wou toen straks met mijn auto weg.. start die gewoon niet.. :(

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Ik was al een aantal keren naar de HA geweest in de afgelopen 2 jaar ivm onregelmatige menstruatie.
    Toen ik in FEb een mk heb gehad en niet ongi werd ben ik naar HA gegaan om me te laten doorverwijzen. Door die gyn werd ik weer vor een jaar weggestuurd met de mededeling afvallen! DIt werd erg lomp gedaan en ik heb het nu ook weer voorgelegt aan de nieuwe gyn en hij zegt ook dat als je rond het gewicht zit waar ik zit dat je dan gewoon aan clomid mag...omdat dat landelijk is vastgesteld die regels! Nu krijg ik dus hulp van een gyn omdat ik dus PCOS heb...en dat weet ik nu al een halfjaar bijna! En me man en ik zijn nu anderhalf jaar bezig bijna!

11. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oke, een hoop gedoe dus ook voor jullie! Nu hopen dat dit wat gaat opleveren! Maar dus geen aanwijsbare oorzaak voor jullie, of wel?
    Ik zit te denken om naar de HA te gaan als k nu weer ongesteld ga worden... Wordt onderhand niet goed van die onregelmatige cycli... Geen idee of ze daar iets mee kunnen, maar goed...

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Dat eerder beginnen met bloeden gebeurt heel sporadisch maar mocht ik die uitzondering zijn dan ga ik natuurlijk wel die afspraak verzetten!

Hoe staat het er nu bij jou voor?

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Wel een aanwijsbare oorzaak hoor...ik heb PCOS...cystes op me eierstokken waardoor er niet normaal een ei kan groeien en maar heel soms een mogelijkheid heb om zwanger te worden....

Als je dus heel onregelmatig ongesteld bent kan het dus komen door pcos maar hoeft niet..,.dat ligt er maar net aan...het fijne is dat ze wel heel makkelijk kunnen zien of je pcos hebt...1 echo en je weet het meestal al...en bloedonderzoek geeft nog een extra zetje dan...maar als je twijfelt aan je vruchtbaarheid zou ik altijd naar een HA gaan en je laten doorverwijzen...de onzekerheid is erger dan het weten dat je wat mankeert!

14. gaby1986

ik moet eigenlijk nog evennaar de supermarkt.. maar heb helemaal geen zin.. heb ook echt hoofdpijn...en dat heb ik echt nooit..

15. gaby1986

maar ja.. ik ga toch maar ff.. ben zo weer terug...

16. Linda85

Linda85 Bekend lid

Mar 5, 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden, ik ga er ff vantussen, ff gauw de stofzuiger door t huis slingerenn... heb de hele dag nog geen klap gedaan, blegh, echt geen zin! Ben verder niet zo lui hoor... Haha, nou tot straks of later! Xx

17. willemijnp

willemijnp Actief lid

Dec 8, 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hey allemaal..
    klintk allemaal heel herkenbaar..beste fijn om te lezen! ik ben nu sinds juni gestopt en nog maar een keer ongesteld geweest! vanochtend naar de HA geweest, krijg provera om mijn mestruatie op te wekken, werkt tid niet, dan wordt ik over 3 maanden door verwezen naar de gynaecoloog!
    Maar hij zei iets raars, dat mijn leeftijd, mijn voordeel, maar ook gelijk mijn nadeel was, want ze willen niet te snel beginnen met iets van clomid ofzo...hebben jullie dit ook gehoord? Wat vinden jullie hiervan en heeft een van jullie ervaring met provera?

groet willemijn

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Ik heb nu ook me eerste provera en clomid kuur gehad...heb me eerste provera ingenomen maar nog geen ervaring ermee...je moet er ongi van worden...dat is het doel...en idd sommige gyn's doen moeilijk ivm leeftijd en clomid ed....ze vinden dat je nog genoeg tijd hebt...maar daar moet je nooit intrappen hoor,..tis jou wens...niet hun wens!

19. gaby1986

zo ben er weer. ff een vraagje.. laatst had iemand ier een site gegeven waar je je kon aanmelden voor die lastige mensen die steeds bellen.. dat heb ik dus gedaan.. maar nu kan niemand mij meer bellen.. ook niet de mensen die gewoon in mijn lijst staan..dus mijn vraag is... WAT WAS DIE SITE OOK AL WEER.

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    moet je ff in de lounge kijken...was iemand die het over lastig vallen had en daar staat die site ook bij@

Share This Page