zooo eten is op.. heb nog een lekker toetje na..en dan naar rachel toe.. even met haar naar ravenstein rijden en aanwijzen hoe ze het beste kan rijden..want ze is AANGENOMEN bij de eerste stap waar suus en ik ook werken..
ik hoop het nen.. spannend.. ! hoop het echt voor je! Nhene jij zei trouwens toch dat temperaturen niet uitmaakt welk tijdstip.. maar heb zelf ervaren van wel.. deed in begin de ene keer 6 uur en de andere keer 11 uur en dan weer 9 uur enz.. maar toen had ik echt niet een constante temp.. en toen ik elke ochtend 6 uur deed was dit wel het geval
ja in ravenstein.. maar de navigatie heeft haar echt door een boerengat gestuurd en ze heeft er 45 minuten over gedaan.. das een beetje lang als ik t in 25 minuten kan,
Het eten is klaar! We eten Roti, ben erg benieuwd! Ik kom niet meer op het forum vanavond (helaaaas) maar ga morgenochtend denk ik weer testen Na die lichte streepjes kan ik me niet bedwingen haha doeeg! xxxx
nee.. je moet ook gewoon zwanger zijn.. ik lees het morgeavond dan wel.. moet morgen weer van 8 tot half 6 werken
hmm opeens is t andere forum gedeelte gesloten...wel jammer, was toch een groepje...maja hier weer verder kan ook!
hoi gaby ' je toetsenbord moet dan vervangen worden dat gebeurd vaker met de u600 ik wek zelf in een telefoonwinkel
Nou ik ga er zo vandoor. Heb hier alles gezogen, bijna alles gedweild, afgewassen en wc is schoon. Is wel weer genoeg voor vandaag. Maar ben allang blij dat ik vandaag niet zo moe ben als eerder deze week. ff verkleden nu en dan nog even cadeautje halen en dan naar schoonouders. Fijne avond allemaal!
@suus fijn da tje er toch nog bent hihi! Veel plezier! @kristel, vreslijk die misselijkheid steeds he, is echt geen pretje! Ja mijn dipje is echt super, hoop dat het resultaat ook super is haha Ik wil proberen om zondag te testen, maar weet nog niet of ik dat uithoud! Ik kreeg gister een mail van een pendel, en die zei dat ik deze ronde zwanger zou worden en as vrijdag positief kon testen, dus ja dan word je wel extra nieuwsgierig! @bos, thnks voor de knuffel altijd fijn! Dikke knuffel terug! @nen87, oeh spannend meis, ben erg benieuwd, kom morgen uit mijn werk gelijk even kijken natuurlijk!
jaaaaaaaaa ik ben er nog en zie nu dat ik NEN over sla.. sorry sorry sorry ik ga HEEEL hard voor je duimen hoop dat die eraf knalt morgen..(toch morgen?)
ja vet spannend... hier wat hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg (voor iedereen hoor) misschien helpt het...