hoi iedereen.. sjan (geloof ik) wat kan ik er tegen doen dan.. want mijn telefoon is nog best nieuw..en heb hem via internet.. dus kan ook niet terug gaan de winkel. nou iedereen een fijne avond en tot morgen.
heb je ook geen telefoonnummer van het bedrijf waar je hem besteld hebt...of een mailadres dat je ze kan mailen...vaak kun je hem dan volgens mij wel terugsturen of hebben ze in de buurt een winkel waar ze mee samen werken...
Mag ik er ook bij op de NOD lijst? mijn NOD is op 21 December als het goed is... k ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, zo was mijn eerste cyclus ook en 2e was 29 dagen dus zit zowieso in de buurt.... alvast bedankt
Garantie via internet is altijd lastig! Dat is het nadeel ervan. Even je voorwaardes nalezen. @Alle dames van het gesloten topic: zou leuk zijn als jullie je even voorstellen hier, dan weet iedereen ook wie jullie zijn @Nen: hadden de strepen niet al veel duidelijker moeten zijn nu? Je hebt al een dikke week lichte strepen toch? Je bent zeker nog niet bij de dokter langs geweest voor een bloedtest? Ik blijf duimen voor je!
@ ster doe deze oma een groot plezier en test over 4 daagjes positief oke @ nen kom je morgen snel langs om ons het goede nieuws te vertellen? deze luiaard () gaat lekker op de bank liggen. Heb net met mn zusje heerlijke bananensoezen en puddingsoezen gemaakt. wel 12 dus maar ff kijken wie die allemaal opeet
ow jullie hadden het over mijn topic wat gesloten is hahaha, had het niet eens door... ik ben trouwens 21 en mijn vriend is 23 wij hebben ook allebei heel bewust besloten om te stoppen met de pil en voor een kindje te gaan... wonen in een eensgezinswoning met 3 slaapkamers en een grote zolder (die om te bouwen is tot slaapkamer) hebben allebei een auto en een goede baan. een hond en een kat (beide een half jaar oud) en het enige wat dus nog ontbreekt is een beebje... Vriendlief is er ook helemaal klaar voor, krijg dagelijks smsjes in de trand van: ik hoop dat we snel met z'n 3en zijn... Hoe lief
ik ben er vandoor, ga lekker mijn bedje opzoeken... morgen en volgende week nog werken en dan lekker 2 weken vakantie waar ik eerlijk gezegd wel heel erg aan toe ben... heb ook op de 1e dag van de vakantie mijn NOD dus ben benieuwd, zou wel een heel mooi kerstkadootje zijn Loop al heel de dag te zingen --> All i want for x-mas is you..... ow mijn topic wat nu gesloten is werd trouwens gevraagd of de ouders op de hoogte zijn van de pogingen om zwanger te worden: Mijn moeder weet het maar schoonouders vertellen we niks tot het daadwerkelijk zover is, ivm reactie die we van hen verwachten.
Welkom Stephanie Hoelang zijn jullie al samen? @Oma Ryanne: ik doe hard mn best om adem te krijgen Maar mn neusspray wil ik liever niet gebruiken .. kreeg gisteren na 2x gebruiken al bloedneuzen Lijkt me niet de bedoeling! Spannend zeg op oudjaarsdag de meting! Waarom hebben jullie ervoor gekozen?
Hee allemaal, Ik heb het gevonden Op aanraden van Stephanie kom ik hier ook maar eens kijken. Leuk hoor! Groetjes Jolyn
Kristel, ik kom speciaal even voor jou kijken. Super dat het er goed uitzag! Ik zag snel eva nog even voorbij komen... Veel succes met clomid. Als je bij zwanger en clubs kijkt, dan zie je veel succes verhalen, daar kom jij dan straks ook bij! Ik weet niet of ik iedereen al gefeliciteerd had met de zwangerschap, mar dan alsnog bij deze: Gefeliciteerd! Verder zag ik nog iets staan over tillen... Daar zou ik idd. maar mee uitkijken. Het is niet zozeer schadelijk voor het kindje, maar kan wel erg schadelijk zijn voor de moeder. Liever maar iets voorzichtiger, dan achteraf spijt hebben... Hier vandaag voor de 20 weken echo geweest. Het zag er allemaal goed uit! 2 Niertjes, hartje zag er helemaal goed uit en de aders werkten ook. Hij heeft lange beentjes (zou wel van zijn vader zijn) en het is nog steeds een jochie Dat was het weer.
welkom aan alle nieuwe.. Ben net thuis van rowwen heze.. echt niet mijn muziek.. en zo hard.. dacht echt als mijn baby het kon horen kwam hij of zij er nu spontaan uit.. haha allemaal oudere mensen 40+ dus echt niet mijn stijl haha.. maar was wel geinig al die oudjes te zien swingen
goeiemorgen allemaal ik stond op net want mijn vriend is alweer naar zijn werk en ik dacht ik ga zo echt een test doen dus ik het proberen op te houden en dus net een test gedaan en ik zie een heel lict streepje dus ben bloedzenuwachtig en mijn hart klopt in mijn keel ik zet hier even 2 foto's dan kunnen jullie even meekijken wat jullie er van vinden, ben echt sper onzeker want voel de hele tijd een soort ongi krampjes en steekjes dus ben bang dat het toch mis gaat ofzow maar at zal er wel bij horen. de bovenste test is van zondag en die onderste is van net. ik ben zo blij maar ook weer super onzeker kweet neit wat ik moet denken.
ik zie bij die onderste zeker een streepje ja.. heel duidelijk.. gefeliciteerd! Als je voor je eigen gevoel nog twijfelt.. dat deed ik namelijk.. dan zou ik gewoon ook een digitale doen morgenvroeg ofzo..! Maar ik zie een streepje en een streepje is zwanger! gefeliciteerd!
Ik zie ook een streepje rose! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Inderdaad morgenochtend even digitaal testen... Liefs Debby
goedemorgen.. rose ik zie ook een streepje hoor! vandaag weer werken heb er geen zin in... tot vanavond...
nee was niet dezelfde urine.. vanochtend weer getest, weg streep:S:Swas net zo blij.. maar weet nu even niet of ik nu nog wel zo blij ben.. echt niet leuk...misschien ben ik wel half zwanger haha... dit weekend maar opnieuw testen, anders ff langs de huisarts... moet hij t maar onderzoeken...