@sammie dankje meid ik hoop ook echt dat jij snel aan de beurd bent want na al die ellende mag het wel eens raak zijn he. net lekker met de honden gewandeld ff uitgewaaid en mijn vriend gesproken was echt moeilijk om te doen dat ik het nog niet wist, vraagt tie en hoe voel je je? hij weet ook dat ik al dagen misselijk ben en last van mijn tepels had/heb dus ik zeg ja misselijk haha en zegt tie nou wat jij gister nog om 10 uur aan chinees hebt weggegeten moet toch wat zeggen haha.. dus vertelde hem dat ik vanaovnd mee in het reuzenrat ga :d maar meer weet hij niet.. ga nu eerst een mail sturen naar de vk en dan even een lijst maken wat ik allemaal moet doen want moet echt nog 5 of 6 verslagen maken voor 6 januari en wil in de vakantie wel graag beetje vrij zijn. wat zijn jullie aant doen?
Sammie ik blijf met jou samen achter hoor meis...en dreamer en nog steeds een heel aantal andere meiden! hier de site...echt super grappig... http://www.taartendecoratie.nl/index.ph ... 8eca5c174a
Ik ben aan het chagerijnen na die fysio van gister... hij heeft zoveel aan mijn nek e.d zitten draaien dat ik al vanaf gister hoofdpijn heb.
Je kan ook roze en blauwe cupcake vormpjes kopen en dan daarop weer glitters ed doen! En dan bij de roze cup blauwe glitters en bij de blauwe roze glitters Hoef je alleen nog maar muffins te bakken
is ook een leuk idee eva. je kan gewoon roze glazuur in de winkel kopen en witte ook, blauwe heb ik nog nooit gezien, staan van die pakjes prinsessen glazuur van dr oetker en hebben ook allerlei versieringen. misschien kan je gewoon is naar de bakker gaan mischien hbben die wat in vooraad en kun n je vragen of je wat mag kopen.. die hebben vaak grote hoeveelheden. @sammie ken het heb nu ook fysio en heb ook al ander half jaar last van mijn onder rug maar beignt nu eindelijk wat te genezen met het sporten dus blij het wel doen want ook als i kzwanger ben moeten mijn bekkenspieren wel sterk geneog zijn.
Ik moet gewoon elke dag werken tot de kerst... dus ik denk toch dat het simpel blijft... Thanx voor het meedenken. Allemaal top ideeen!
@debby pff nog een paar lange dagen dan. @nen heb je al getest? ben nieuwschierig hoe het gaat? ga eens wat te eten maken heb echt honger.
* Moet even haar kwijt * Iedere keer als mijn ei er bijna is heb ik last met niezen en hoesten aan mijn eierstok... Nu heb ik dit al vanaf vandaag en altijd 4-5 dagen voor mijn ei... Misschien nu eindelijk een vroeg eitje :smile:.. Verlies ook dikke slierten met wit... =D> \/
Ik heb net 4 volkoren boterhammen met oude kaas naar binnen gewerkt.... hihihi Is lang geleden dat ik zo goed heb gegeten. Liefs
goedemiddag ladies.... rose gefeliciteerd met je beebje. jeetje zeg het gaat echt hard ineens hier joh. strooien de zwangere onder ons met hcg? beter teveel dan te weinig.hihi grtz suus
Hoe bedoel je ik ben aan het afvallen... heb nu mt 38 en kijk hoe dat eruit ziet...heb gewoon een hangbuik met rimpels... En die broek heb ik 2mnd geleden gekocht...
ga over paar weekjes strooien nu heb ik het hart zelf nodig maar er heersthier een zwangervirus geloof ik dus vaak genoeg online komen dan is het snel raak @debby goedzo meid prop je maar vol haha ik heb lasagna in de oven staan hou van warm eten smiddags. moet zo nog naar dat politiebureau heb er echt geen zin in. vraag me af wat ze nou willen :S en de dag gaat heeel langzaam als je iets op je tong hebt liggen (lees vriendlief is pas half 8 thuis) maar ja.. wil dit zo graag met hem delen. ik had paar pagina's terug gevraagd of clear blue gevoelliger is dan kruidvat 2 voor 5 wie weet dat? ik wil morgen weer gaan testen maar vraag me af of ik dan gewoon dezelfde meot halen wan tvind die andere wel errug duur hoor beetje onzin als ik toch zwanger ben ... antwoord pleasee..
jeetje sammie eet je wel goed? zo snel zo veel afvallen is niet goed hoor. maar overgewicht is weer neit goed voor de vruchtbaarheid dus moet je positief denken toch..