Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @all die nog niet zanger zijn ik hoop het echt voor jullie vandaar dat i kvanochtend ook zei i kvoel me een beetje schuldig tuurlijk gun ik het mezelf en ben ik dolgelukkig maar jullie zijn al zo lang bezig en zoveel drama eromheen en vind het dan zo erg dat jullie nog niet zwanger zijn dat moet waarschijnlijk echt klote voelen.
    ik hoop echt dat we jullie mogen aansteken en dat het dan eindelijk een virus is wat je wel wil hebbn in het leven.

@kristel heb jij een vaginale echo gehad? ik ga even wat dingen opzoeken over gynaecologen want weet er weinig vanaf, hoevaak krijg je bij de vk een echo dan? had je mijn vraag gelezen over je baarmoerdermond? iets met wegdraaien? ik voel de mijne niet meer weet jij of dit normaal is dacht dat ik jouw hier eerder over gehoord had.

de verloskundige zij me wel dat je met een vk veel meer sociaal contact hebt en je begeleid met zwanger zijn en naar de bevalling toe en een gynaecoloog veel medischer duss ik moet het maar voor lief nemen voor ons beebje, als hij of zij maar gezond is en dnek dat het wel een stuk onzekerheid weg neem als ze het hartje goed bestuderen met speciale echo's en natuurlijk meer echo's zijn altijd welkom. :D

heb de cardioloog ook proberen te bellen maar die belt dinsdag terug en niet te vergeten ik mag 9 januari voor mijn eeste echo bij de gyn, vanwege de vakantie kon het niet eerder :( maar ja kijk er enorm naar uit.
    ben net wezen sporten met begeleiding van de fysio was soms wel bang dat ik te ver ging kwa buikspieren hoor pff wat ben ik bang dat ons beebje loskomt ofzow..

2. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Rose, vaak krijg je echo tussen de 8 en 12 weken. Wil je met 12 weken weten of het kindje een afwijking heeft, dan is dat een medische echo die je moet betalen a 130,- Verder krijg je met 20 weken een echo waarbij alle dingetjes gecontroleerd worden, deze wordt door het ziekenfonds vergoed.

Krijg je je eerste echo al vroeg, dan is dat vaginaal. Het kindje zit dan acher je schaambeen en is niet te zien via een normale echo. Je krijgt dan een staaf naar binnen met een soort condoom eromheen. Dit valt allemaal reuze mee...

Blijf trouwens van je baarmoedermond af! Ga niet lopen friemelen, je weet nooit voor wat voor soort onrust dat kan zorgen...

3. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Nhene, ik kan goed begrijpen dat het lastig is vor jullie. Volgens mij kan iedereen dat wel, omdat iedereen zwangere voorbij hebben zien komen en zij iedere maand weer teleurgesteld werden.

Suusje, wat voor auto heb je gekocht?

Red, spannend!

4. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @suhe thnx voor de info, ik blijf er nu van af :D is geloof ik toch al gedraaid. maar geloof dat ik als ik bij 8 weken ga dan tot en met de 28ste week om de 4 weken en dan daarna weer om de 2 en om de week maar dat is dan bij iedereen ehtzelfde maar krijg dus tot en met week 28 om de 4 weken en echo dat is wel veel geloof ik, maar weet niet hoe het zit met vergoeding dnek dat het wel vergoed allemaal word omdat ik hartpatient ben en het dus echt medisch is.

maar is 8 weken dan inwendig of uitwendig?

oh ja suus gefleiciteerd met je nieuwe auto wat heb je gekocht?

@nhene bij jouw is het hopelijk ook snel raak, ga je nu trowuens naar een gyn vanwege 2 vmk? om te kijken hoe dat kan is misschien een reden voor en heel makkelijk op te lossen.

5. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Bij 8 weken inwendig. De echo's worden voor jou allemaal vergoed omdat het idd. medisch is.

6. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    ik heb een peugeot 206 xs sport gekocht. een mooie zwarte...morgen mag ik m gaan halen. echt superleuk dus

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Rose: je bmm draait ook als je ongi wordt, dus dat zegt niet zoveel.
    Maar blijf er idd vanaf (heb dat tegen Kristel ook gezegd :) ) het kan niks goeds veroorzaken.

Medische echo's worden vergoed ja.
    Je moet nu wel kijken naar je verzekering hoe of wat met kraamzorg enz.
    Voor alle dames in dit topic geldt dat trouwens: zorg dat je goed verzekerd bent voor kraamzorg, bevalling en dat soort dingen!
    Je hebt deze maand nog om over te stappen of je aanvullende verzekering omhoog te gooien.

Ik heb volgens mij mn ei gehad, maar ik weet niet wanneer.
    Is een loze kans hoor, want heb niet geklust ivm ziek zijn en vermijd mn man al bijna 2 weken (arme man van mij :) krijgt niet eens een kusje op zn wang! ben veel te bang dat ik hem aansteek ergens mee en dat ie koorts van mij krijgt. Dan moeten we weer 3 maanden wachten!)
    Maar had het wel handig gevonden om te weten wanneer mn ei was geweest.
    Heb nu 1 dag niet getempt en gisteren op een ander tijdstip.
    Maar hij is dag 14, 15 óf dag 16 geweest.
    Dus die 2 dagen valt nog te overzien.
    Merk hopelijk op tijd aan mn temp wanneer ik ongi moet worden ;)

Ik heb nu trouwens voorhoofd en bijholte ontsteking erbij gekregen, dus heb nu echt amper lucht.
    Voel me nu helemaal een oma :)
    Hijg al als ik alleen maar opsta van de bank!

@De dames die roken: gaan jullie nog stoppen?
    Zijn er zwangere dames die roken hier?

8. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    owke fijn om te weten :D
    hoe is het met jouw? en je beebje?

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Toch de zwarte geworden dus?
    Dat worden veel bezoekjes aan de wasstraat :)
    Op zwart zie je echt alles!
    Wel luxe hoor :D
    Geniet er maar van!

10. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    ja dat van dat zwart en veel wassen dat ken ik. maarja het is ook gewoon echt een leuk autootje. de auto die we nu hebben daar is iedere maand wel weer iets aan kapot en ik was het nu zo zat. dus vandaar een nieuwe.

11. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @dreamer thnx voor de info wist dat niet van als je ongi bent dat je bm het zelfde doet, dacht dat het alleen wat open ging staan.

ik ga nu eten maken en proberen wat naar binnen te krijgen ben misslijk en ehb honger hmm :S

fijne avond ik ga geneiten en het aan mijn moppie vertellen in het reuzenrad :D haha asl i kdat volhou, ga eerst langs babyplanet om iets leuks te kopen voor hem en dan gaat hij zijn iphone ff halen

tot morgen doegg

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hallo allemaal!

hoe si het hier?
    Zie weer een hoop gekletst, was begonnen met bijlezen maar ben halverwege maar even gestopt, het was ook zoooo veel

Wat ik gelzen heb zal ik even op reageren!

@rose, gefeliciteerd meis, echt super, hartstikke goed zeg!

@ryanne, ik hoop je over 3 dagen zeker positief nieuws te brengen hoor, het word nu wel eens tijd!

@dreamer, nou je hebt het wel te pakken he, niet te geloven, nou ja nu heb je alles gehad, dus ben je de rest van het jaar en begin volgend jaar niet meer ziek!

@kristel, wat fijn da tje zo snel naar de vk kan en gelijk weer een echo krijgt, echt heel erg fijn!

@eva, 2009 word zeker jullie jaar hoor!
    En ik doe gezellig met je mee!

Hier niet veel bijzonders, temp goed, af en toe wat ongi pijn, maar verder niets waar ik van denk he!
    Heb wel weer last van mijn ()(), dsu wat dat betreft denk ik, niet zwanger weer deze maand, omdat ik dat elke maand heb en steeds niet zwanger was natuurlijk
    Maar toen ik wel zwanger was had ik het ook, en weet eigenlijk niet of dat heel veel anders was...
    Dus ja, ik schiet er eigenlijk niets mee op haha

13. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hee meiden,

heb ff vluchtig over de gemiste pagina's gebladerd, maar ik zag wel.... Rose zwanger! Gefeliciteerd meid! :D

Ik heb vanmorgen getest, maar het is weer een haast onzichtbaar lijntje. Ik snap er niks meer van... Over bmm... Ik was vanmorgen zo eigenwijs om ff te voelen van binnen. Het is zoo vreemd! Sorry voor rare details, maar dit heb ik nooit gehad: als ik links van mijn bmm voel, is het net alsof ik mijn bm voel. Rechts is dat niet zo en kan mijn vinger ook veel 'hoger'. Dus het lijkt wel alsof mijn bm naar rechts gedraaid is ofzo. De steekjes in mijn buik zitten ook voornamelijk links.. Kan het misschien een cyste zijn ofzo? Ik heb idd de dokter nog niet gebeld. Durf steeds niet. Maar nu ga ik het morgen echt doorzetten, want dit kan zo niet langer. Ik wil gewoon weten hoe en wat.

Weet iemand misschien hoe dat zit? Of je bm kan kantelen ofzo? En waar dat evt door komt?

14. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik ga even eten! Hoop dat iemand antwoord weet op mijn vraag....

tot straks!

xx

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal..

kon t vandaag niet droog houden op t werk.. iedereen kwam vragen hoe t ging enzo... t is snel rond gegaan.. haha...maar verder wel goed vandaag..

kom ik net thuis.. pak de post.. ligt er al een brief in van t radboud.. :)
    ik had gehoord dat de eerste brief wel 3 weken of langer op zich kon laten wachten..

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @nen87, balen meis dat je weer die rare streep krijgt!
    Schiet niet op zo he!

@gaby, fijn dat je die brief al zo snel binnen hebt zeg, dat schiet tenminste lekker snel op dan zo!

17. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja wel fijn.. moet alleen wachten tot na het weekens om hem terug te sturen.. moet nog ff de verwijsbrief bij de huisarts ophalen..

18. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    even via mijn gsm
    @ nen wij hadden het er net over vorige pagina en deze, vroeg er ook al naar want de mijne is niet meer te voelen en gister vond ik t direct en ik ben zwanger dus, houd moed want sommige vrouwen testen gewoon laat hoop dat jij daar een van bent en ook ik heb lichte steekjes in mijn lies en is anders als ongiktampen maar lijkt er wel op ik duim voor je

@ dreamer vergeet ik helemaal jouw beterschap te wensen bij deze dat je maar snel beter word en je goed voelt met de feestdagen.

@ sterretje geen bloed geeft moed ik duim ook voor jouw

Verder weet ik t niet meer fijne avond

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Nou ja joh, je hebt de belangrijkste al vast binnen, morgen ff die andere gelijk ophalen dan!
    Dan kun je het volgende week gelijk op de post doen, en dan maar wachten!

Wel een beetje lekker gewerkt nog verder, ondanks alles?

20. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    hey gaby.

das wel fijn dat het allemaal zo snel gaat he. wij mogen 6 januari naar het radboud. ik snap best dat je het er moeilijk mee hebt op je werk enzo. heb ik af en toe ook. maar meid het komt allemaal goed. 2009 is ons jaar hoor!

grtz suus

Share This Page