hoi hoi meide hoe is het hier? ik ben weer van mn ongi af. gelukkig dus t kan nu beginnen voor mij en de pendels liegen er niet om toch hihihihi nog meer zwangeren erbij?
ik hoop echt dat iedereen snel zwanger is! het moet gewoon.. ik ga even douchen nu en dan gtst kijken.. tot zo
Even antwoorden op de vragen die mij ongeveer 20 pagina's geleden werden gesteld hihi Jullie gaan echt hard... @ Dreamer83: Mijn vriend en ik zijn bijna 3 en half jaar samen maar kennen elkaar denk ik al 12 jaar @ lovelyjolyn1987: Ja vooral mijn schoonmoeder wil nog wel eens ergens over zeuren (Ahu: ze zeurt meer wel al niet haha) Schoonmoeders pfff praat er maar niet over... Ik had vanmiddag steekjes op de plek waar naar mijn idee mijn rechtereierstok zit... heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
Eisprong? Die voelde ik ook rechts nl. Pijn hield bij mij een paar minuten aan. Nu heb ik het regelmatig links maar steeds heel kort.
Sterretje, Testen wat je gevoel zegt, maar ik denk ook dat je deze maand zwanger bent, of raakt.. * Vangt heeeeel veel hcg :smile:* Agneta, Balen meis van die !@# pillen, hoop dat je snel zwanger bent en je mag stoppen!
2knarboor, aj bijna testen weer, spannend elke keer toch weer hoor! maar het mag deze maand nu wel eens raak zijn hoor, begin het wachten echt beu te worden! Hier ook lekker gtst aan het kijken, kan echt niet tegen al die zielige dingen hoor, moet gewoon janken om die bijeenkomst voor dorothea
t zou kunnen maar hoop het niet, we hebben al een paar dagen niet geklust omdat we elke keer zo laat thuis waren zondag voor het laatst omdat ik zondag ook mijn eisprong zou hebben volgens de banner... maar ik heb die steekjes al vaker gevoeld deze maand, en het lijkt me stug dat ik vaker per maand een eisprong heb hihi ook heb ik het al eerder gehad (in vorige rondes) en houd het inderdaad maar hooguit een paar minuten aan... heb wel dik witverlies... iemand een idee?
ohja ik kijk ook gtst. ik kan er ook niet tegen hoor dat zielige,ookal is maar een serie. ik moet die pillen in ieder geval 6 weken slikken en dan moet ik ergens in januari weer terug komen bij de gyn. morgen moet ik even een afspraak maken want leon moet nog een keer zijn zaadjes laten testen.
ik ga het weekend maar een GTST marathon houden denk ik, heb het de hele week nog niet gezien haha, dus aub niet teveel verklappen hihi...
ja heb hier inmiddels al wel gelezen dat dorothea dood is maar dat heb ik niet gezien als je dat bedoeld hihihi... heb het op het moment te druk met van alles en hiero bijlezen...