Dankje ben inmiddels wel bijgelezen hoor gelukkig. ik zit ook vaak op een ander forum (heeft niets met zwanger worden te maken) maar daar is het allemaal een beetje makkelijker ingedeeld en kan je ook zien of er nieuwe berichten geplaatst zijn na je eigen laatste bericht, weet iemand of dat hier ook kan...
Zooo zielig allemaal in gtst nu, alle ellende komt nu tegelijk! Wel vidn ik het heel mooi dat Ronja waarschijnlik de baby toch houd, veel fijner gevoel! (sorry voor degene die het nog neit gezien hadden) @sammie, heo is het met je meis? Ja denk je dat echt voor deze ronde? Ik weet het niet hoor, kan er zelf echt geen pijl op trekken elke keer meer, er zijn steeeds allerlei dingen waardoor je twijfelt en de kans wel of niet steeds even groot blijft
Trusteee.... okeej dan ga ik dat maar ff doen dan, dat zoekt wat makkelijker ik ben gelukkig morgen vrij elke vrijdag en dan nog 1 weekje werken, volgende week wel een halve vrijdag werken (gerolen met collega) en dan lekker 2 weken vakantie... hoop dat die goed beginnen met een posi test 1e dag van mijn vakantie is mijn NOD...
moet ik nu gewoon naar het vakje met het tekstwolkje kijken of er nieuwe berichten zijn? of hoe kan ik anders zien waar mijn laatste bericht staat en dan vanaf daar bijlezen?
nou meiden ik ga er ook vandoor, ben moe dus ga lekker nog wat lezen in me bedje en dan vroeg slapen! Morgen weer vroeg beginnen dus is wel lekker om vroeg naar bed te gaan! Slaap lekker allemaal alvast voor strakjes!
ja wij hebben wel een eigen huisje we wonen in een slit level woning dat wil zeggen dat alle leefgedeeltes op een andere verdieping liggen met kleine trappetjes en jij?
Hee, Ja wij hebben een eengezinswoning (2001) echter heeft deze geen zolder.. We gaan morgen met de makelaar naar een ander huis kijken :-D Spannend dus!