Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hebben jullie allemaal een goede band met je moeder? Ik niet nl. 'k Ben 3 jaar geleden thuis weggegaan en nog niet terug geweest.
    M'n moeder is hier nu 1x geweest. M'n ouders waren 't niet eens met mijn keuze voor m'n man en dat speelt nog steeds.

Ik zit hier in de stress. Beetje hoofdpijn en af en toe heel lichtjes last van m'n buik maar niet zo erg als ik normaal heb als ik ongi moet worden. Dus hopen dat het wegblijft!
    'k Ga vanmiddag een test halen. Wanneer kan ik die nu 't beste doen? Vanavond al of morgenvroeg?
    'k Denk dat ik ook maar 2 voor 5 van de Kruidvat haal. Hoor hier geloof ik wel goede berichten over.

@Eva, sterkte met je hoofdpijn!

@Kristel, succes bij de acupuncturist!

@Roeltje, gefeliciteerd met je nieuwe baan! En vervelend die onzekerheid. Hopelijk krijg je door de bloedtest meer duidelijkheid en we duimen dat ie positief mag zijn!

@ Rose, geweldig dat hij zo reageerde!

Verder weet ik 't ff niet. O ja vroeg iemand over wat voor huis. Wij hebben een eensgezinswoning met 3 slaapkamers en zolder met vlisotrap.
    Koopwoning van 1960. Moet een hele hoop aan gebeuren misschien dat we volgende week de draad maar weer 's oppakken.

Ik ben vandaag lekker vrij. Moet nu maandag weer. Mag ook wel na 8 dagen werken.
    Eerste dag moet ik altijd even bijkomen en m'n draai weer vinden.
    Straks hier in huis maar even aan de slag en eten koken. Manlief moet om half 4 aant werk, z'n laatste dag :S

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Mooie test rose en heel duidelijk! Jij had vandaag toch je NOD?
    Ik ook nl. Straks maar 's een test halen.

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Rose, goedemorgen!

Goed he om al die kwaaltjes te voelen, hoewel het af en toe best vervelend kan zijn.
    Vanmorgen had ik dus nergens last van maar nu ben ik heel erg moe en ging ik net bijna over m'n nek... :( Is niet handig wanneer je op je werk zit. ;)
    Ach... dit dagje tot 16.00uur vol maken en dan is het weekend!

Ga je vandaag nog iets doen? of in het weekend?

4. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @ red je kan idd beter morgen vroeg een test doen dan heb je de meeste kans dat tie positief is als het nog vroeg in de zwangerschap is. en ik heb ook die van 2 voor 5 ehaald zijn echt fijn je moet er alleen in druppelen en neit op plassen die ander is ook van de kruidvat die is 2 voor 7,50 en hoor daar soms over dat tie vals posi eeft want dan zie je een lijntje maar geen blauw ofzow maar deze is duidelijk positief.
    wat naar om te horen dat je zo'n slecht contact hebt met je moeder en het is nooit leuk als je ouders niet achter je relatie staan maar het is jouw leven, kweet de reden niet maar dnek dat ze je willen beschermen he. maar ze zullen toch jouw keuzes moeten respecteren.
    ik zit vandaag op dag 32 en vorige ronde wed ik toen ongesteld vandaar dat i keen cyclus van 31 heb weet neit precies of dat nu weer zo was hoor ga er van uit dat eigenlijk morgen mijn nod is omdat ik op dag 19 mijn ei had denk ik, maar dat weet ik pas zeker als ik een echo heb gehad.

hopelijk test je morgen positief.

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Oke dan wacht ik nog even tot morgenvroeg!
    Ik had vorige maand een cyclus van 28 dagen en daar ben ik nu weer vanuit gegaan.
    Brrr.... vindt 't eng!

@Debby, sterkte met de misselijkheid en je werk!

6. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @debby ja zo erg heb ik het nog neit maar heb vanochtend wel een krekker naar binnen gewerkt om 5 uur want had zo'n honger en normaal eet ik sochtends niet.
    ik moet zo naar de boerderij even een gesprek omdat ze dus vorige weekz iek was en dna werkstukken maken en morgen ochtend weer naar den bosch rijden voor 3 uur les en mijn broertje word dit weekend 19 dus dat gaan we vieren :D ik denk dat i kde bob ben :p haha dan heb ik een excuus om niet te drinken. en jij?

7. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @red is dit jouw tweede ronde? want dan hoeft het neit te zeggen dat je cyclus het zelfde is tenzij je je ei ook op dezelfde dag gevoeld hebt als vorige maand.

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Red! ook een goedemorgen!

9. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ja, maar 'k ben in augustus al met de pil gestopt. 'k Heb toen een cyclus van 30 dagen, 31 dagen en 28 dagen gehad. En 'k heb 't gevoel dat de pil nu gewoon uitgewerkt is ofzo.
    Ik heb op dag 16 m'n eisprong gevoeld, 1 dag later dan m'n banner aangaf.
    Voordat ik aan de pil ging was ik ook altijd 28 dagen.

10. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    ow oke ik weet echt neit meer hoe mijn cyclus was ben zo vroeg aan de pil gegaan nadat i kmijn eerste ms had. maar waarschijnlijk heb je dan een cyclus van 29 of 30 als het dag 16 was toch? maar ja als je morgen test dan zit je geloof ik al op dag 30 toch? ik teste dag 31 positief maar mijn ei was dan ook pas op dag 19.
    ik hoop het voor je !

ik ga me nu ff opfrissen en dan ben ik er ff vandoor. tot straks

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Druk weekend dus! leuk leuk leuk!

Ik ga morgen eerst eens flink uitslapen. Dan naar m'n opa, daar moet ik even z'n kerstboompje opzetten. Daarna door naar mijn moeder. We gaan samen alvast wat houdbare kerstinkopen doen voor het kerstdiner enz. En 's avond even naar de kerstmarkt. :) Morgen een drukke dag dus... ben benieuwd om welke tijd ik al gevloerd ben. hihihi :)

En zondag... nog geen plannen! Heerlijk! Ik moet wel ff ons huisje een beetje opruimen. De was weg werken etc etc. :)

Succes zo voor het gesprek!

12. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    ook gezellig weekend dus :D vind kerstmarkten echt gezellig hier in maastricht staat het rijthof ook helemal vol (waar ik het dus gister verteld heb) weet je war ik gister aan zat te dneken toen we even wat gingen drinken en we hadden eht over de beeb dat 2 weken daarvoor we ook daar zaten (skihut ofzow) en dat toen mijn ovulatie was :D dat was wel leuk, mijn vriend zei ik vergeet dit nooit meer hoe jij eht verteld heb hihi :D was echt mooi boven in het reuzenrat en dan over heel maastricht heen kijken :D vergeet ik zelf ook niet meer.

ik ben nu ff weg zal zo wel trg zijn.

@kristellllll where are you? ben je lekgeprikt :p moeten we je komen redden haha

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Misschien dat we tussen kerst en oud en nieuw even die kant op gaan! Ben inmiddels wel erg benieuwd naar de vrijthof. Een collegaatje van mij is er ook heen geweest, 2 dagen zelfs! T sfeertje lijkt me geweldig.

De kerstmarkt in IJsselstein is niet zo groot hoor... eigenlijk stelt het niets voor. hihihi Maar als oorspronkelijk IJsselsteinse heeft het toch wel weer wat. :)

Ik kan me voorstellen dat jullie dit nooit meer vergeten, op een mooiere manier had je het hem ook niet kunnen vertellen! :D

Krissie! Oehoe... ben je nou?

14. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    zit nu op de boerderij ben aant wachten

@ debby je ging toch ook nog naar antwerpen? Is ook groot toch?

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ja ik zit toevallig net te kijken wat er allemaal te beleven in in Antwerpen rond deze tijd... maar er is indd kermis, kerstmarkt, 2 schaatsbanen. Heb nu helemaal zin om te gaan! :D

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hoe gaat het hier?
    Hier onwijze hoofdpijn nog steeds van de fysio...
    Temp nog mooi stabiel, en nog geen ei...

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemiddag Sam!

Balen dat je nog steeds hoofdpijn hebt...
    Hopelijk gaat t snel weer over. :)

Liefs

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Hier ook een goede band met mijn moeder, alleen zoals sommige al weten woont ze niet om de hoek.
    Ze woont in Zoetermeer en ik in Emmen dus zo'n 2 1/2 uur rijden...

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Debby,

Mag ik ook met je mee naar Antwerpen ;)..!

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi :) Nee :p we gaan lekker met z'n 3tjes!

Share This Page