@Kristel: Angelsound is gewoon een merk En ik zou idd ook wel zo'n echo apparaat willen! Maar dat is niet echt goed he, die straling... Elk voordeel heeft zn nadeel Tuurlijk mag je zwemmen als je zwanger bent! Er is niet voor niets zwangerschapszwemmen
als je maar oppast met de sauna....als je dat niet gewend bent word dat afgeraden tijdens de zwangerschap...
@red oh nee hoor bah wat naar laten we het hopen van niet. @suus oh oke ja begreep je vraag al niet over het zwemmen maa je ehbt ook gewoon zwangerchapszemmen, dat wil ik echt graag gaan doen bij ons op de sportschool hebben ze dat elke week en zit gewoon incusief bij mijn abbenemnet maar ga dat pas over paar maanden doen denk ik. @stephanie ik heb geen foto maar ga mijn commode en mijn kast gebruiken die i khad op mijn 4de en die zijn van hout maar die ga ik wit maken en dan nog een ledikantje kopen het is met ronde pootjes eronder dus wil ook een ledikantje met ronde pootjes en voor de rest met zwart en zilver en dan een hele mooie kleur of blauw of paars ofzow voor erbij en dan een zo'n klamboe van zilver/grijs doorzichtig of i kwil alles in de beige/bruin tinten en dan heel zacht maken maar heb er dus geen foto van, ga lekker crea aan de gang over een paar maanden. dit is nu mijn buikje, voel me echt opgeblazen
@rose: zijn je darmen die opspelen... ik ga nog geen buikfoto's neerzetten hoor...ziet nu toch nog niks...
wel blijven spammen met foto's he rose... Crea hoor wat je zegt over het kamertje van jullie. ik wil de accesoires in de kamer ook lekker licht houden met beige/bruin en creme tinten lekker rustig en tijdloos en offcourse neutraal en mooi voor een jongen en een meid ff een vraagje, heb nu sinds een paar minuten flinke steken op de plaats waar volgens mij mijn linkereierstok zou moeten zitten, heeft iemand een idee wat dit kan zijn in dit stadium van mijn cyclus?
Stephanie: Dat heb ik ook meestal rond die tijd.. wat het is weet ik niet :S Agneta: Nee.. maandag nog één keer kijken.. maar mensen willen er pas augustus 2009 uit :S Misschien ben ik dan wel hoog zwanger :-D (mag het mannetje alles doen Staat wel op funda..
Hmm... weet iemand anders dan misschien wat het kan zijn? heb eigenlijk eerder alleen steekjes rechts gehad, maar dit zijn echt flinke steken...
Ja hoor, niks te verbergen. http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=1 Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
lovelyjolyn1987, Wat een mooi huis! * Is Jaloers..* Maar meiden, Ik doe de laptop zo uit, niet teveel kletsen hier hea! Anders moet ik morgen zoveel terug lezen..