Ga ff op funda kijken naar het huis hoor... enne ik heb morgen een kraamfeestje altijd leuk... en zondag wss kerst shoppen met t mannetje
Leuk kraamfeestje en kerstshoppen natuurlijk ook.. Heb vorige week alles al gedaan.. was er vroeg bij dit jaar. We gaan proberen maandag morgen nog een keer te kijken samen met mijn vader (is traditie, bij dit huis ook) en dan idd maandag een bod uitbrengen. Er hoeft n.l op wat schilderwerk na niks te gebeuren.. en een bad! Ideaal met een beebje
inderdaad dat viel mij ook op geweldig... ik wil een zitbad (ligbad past hier niet) maar dat is iets wat nog wel even gaat duren denk ik... maar krijg je in deze tijd een hypotheek?
Ach ja hoor. Als je al een hypotheek hebt en je wil hem alleen maar verhogen dan is er niks aan de hand hoor. Maar eigenlijk was dit huis al verkocht maar die mensen konden inderdaad hun financieen niet rond krijgen. Voor ons dus het lot dat hij weer vrij kwam
Dat is wel lekker ja... hopen dat jullie bod geaccepteerd word meid @ Agneta kon ik dat maar zeggen dat we een 2 persoonsbad hebben, ik vind het zo heerlijk om met vriendlief lekker in bad te zitten
Zitbad is ook ideaal. In dit huis hebben we geen bad.. en om dan de badkamer te gaan verbouwen voor veel geld is ook weer wat.. Agneta.. wat een luxe! Je hoort het wel vaak. Als je dan geen bad hebt dan mis je hem en heb je hem dan gebruik je hem bijna nooit. Maar zeker met de zwangerschap lijkt me het ideaal om te genieten van een heet bad ( met rugklachten enz) Ik hoop dat ze ons bod accepteren :-D
ja dat is wel waar lekker ontspannen we hebben een bubbelbad asociaal he. ik schaam me gewoon als ik het zeg
doe maar luxe hoor agneta hihi ik ga lekker mijn bedje opzoeken, heb heel erg last van mijn onderrug en zoals ik net al zei rommeld het een beetje in mijn onderbuik... Slaap lekker alvast allemaal en vast tot morgen... Groetjes...
Ik kruip er ook in en ga maar 's op zoek naar maandverband :S 't Gaat nu echt doorzetten dus volgende x beter. Mooi huis btw! 'k Heb vanavond nog een badcape en spuugdoekjes gekocht van Winnie the pooh bij Kruidvat. Lief! Manlief vond 't ook leuk. Maja nu komende maand maar weer flink klussen.. 'k geloof rond kerst.
Dank je! Succes met je ongi ( ben er gelukkig net van af) Leuk dat je ook van poeh beer houdt! Ik ook heb ook al allerlei spulletjes daarvan! Ik ga ook mijn glas leeg drinken en mijn bedje opzoeken! Slaap lekker en tot morgen!
een bubbelbad toe maar en mooi huis hoor, mijn vriend zijn huis staat nu ook te koop op funda maar dat is dus bij rotterdam in de buurt en we wonen nu in maastricht nog even tijdelijk bij mijn ouders en hopelijk binnen een paar weken op ons zelf want als het huis niet snel verkocht word zijn er huurders dus dan zijn wel de kosten gedekt. @bos nee heb geen alst van mijn darmen dus weet neit wat het zo bol maakt. maar is savonds wel erger als sochtends. ik ga nu slapen, moet morgen vroeg weer naar den bosch. weltrusten
@stephanie: waar in noord brabant woon je.. ik woon ook in noord brabant..! In Cuijk! Er leuk kamertje @red: echt zielig van je poes echt niet leuk Ik had er ook 1 van de kruidvat van 7.49 @dreamer: ben niet trots op mijn buik ben niet de dunste haha.. @sammie: ja van de kruidvat.. hebben slaapzakje ook al.. en spuugdoekjes en slabertjes.. en rompers van dezelfde serie @lovelyjolyn1987: heel mooi ja dat huis.. schitterend.. en helemaal niet echt duur
ik ga even het laatste stukje van de film afkijken.. ben ik er zo nog wel even als die afgelopen is.. tot zo!