@Dees: fijn weer wat van je te horen meis En gaan jullie dan icsi in eigen cyclus doen? Hou je ons op de hoogte? *knuff meis* @Gaby: je zegt het precies verkeerd. Het is helemaal niet zo dat wanneer je ongesteld wordt, je weer bij poging 1 begint. Dan is er sowieso een poging geweest. Ik vraag of er een poging is bij enkel fase 1 of als er echt verplicht fase 4 aan te pas komt. Ik heb het dus over wanneer een poging wordt afgebroken of zij het dan als een poging zien. Maar je weet nu duidelijk nog niet wat een poging is en dus kan je de vraag niet beantwoorden. Je vriendin zou dit misschien wel kunnen. Nogmaals, je kan de antwoorden niet uit de voorwaarden halen.
Ik heb even vluchtig meegelezen. Net naar de kapper geweest en zo nog even weg. Huishouding moet eigenlijk ook nog maar weinig zin in. 'k Ben echt flink ongesteld, dus geen twijfel over mogelijk. Dus kunnen straks weer aan't klussen. 'k Zal zo even m'n banner veranderen. Ik kom wel even weer aanwaaien straks ofzo.
haha.. oke.. nog een dingetje: een ifv poging, zijnde zorg volgens de in-vitrofertilliatiemethode, houdt in: a: het door hormonale behandeling bevorderen van de rijping van eicellen in het lichaam van de vrouw. b: het afnemen van eicellen (punctie) c: de bevructing van eicellen en het kweken van embryo's in het labaratorium. d: het een of meer keren implanteren van een of twee embryo's in de baarmoederolte om zwangerschap te doen ontstaan. dit is dan toch een poging..
Dat stukje klopte ook wel.. we postten gelijk denk ik. Maar voor de 12 weken wordt ook behandeling gerekend, ook gewoon een poging. En als je ongesteld wordt ook. Ik weet niet of je dit bedoelt ook, maar zo kan ik het niet opmaken uit je stukje tekst.. Dreamer wel gewoon met hormonen.. om zoveel mogelijk eiblaasjes te laten rijpen en daarna te bevruchten. Hoe is het met jou trouwens? Wordt tese nou vergoed? Kan je het een beetje volhouden tot januari?
mmmm ik weet t ook niet meer.. dreamer als je er helemaal uit bent.. hoor ik t wel... ik ga even boodschappen doen..
Ik weet dus nog niet of tese vergoed wordt. De 1 zegt van wel, de ander zegt van niet. Maar tot nu toe nog geen ene verzekering heeft antwoord gegeven erop Moet je nu aan de pil dan? Zodat je zeker weten dan rond dag 1 zit? Of is je cyclus nog steeds zo regelmatig dat je daar vanuit kunt gaan? @Gaby: ja dat is wat een complete poging is ja, maar daar staat niet wat zij als een poging zien. Want dat kan ook alleen fase 1 zijn enz. Je kan gaan zoeken, maar het antwoord staat er echt niet in Dit is iets wat enkel de verzekering kan beantwoorden en dat doen ze dus heel langzaam/niet of tegenstrijdig Erg vervelend dus, want dat is juist hetgene waar het om draait bij een IVF poging! Want heb jij overstimulatie, dan kom jij niet tot fase 2. Of heeft je vriend op dat moment geen zaadcellen, dan loop je vast bij fase 2. Vind er geen bevruchting plaats, dan kom je niet verder dan fase 3. En al die dingen kunnen zij dus als poging rekenen waardoor jij dus geen echte poging hebt gehad! En dus geen kans om een kind te krijgen. Aangezien je maar 3 kansen hebt en de kans aanwezig is dat je alle 3 de keren de poging moet afbreken zonder terugplaatsing, zou dat dus betekenen dat je 0% kans hebt gehad op een zwangerschap. Snap je het probleem?
Nee hoor ik hoef niet aan de pil, ik ben meestal 28 dagen, laatste keer was weer ineens vroeger, maar das altijd me luteale fase die dan ineens korter is eenmalig. Ik vewacht dus weer gewoon 28 dagen. En een dag van tevoren krijg ik al de tekenen van me lichaam.. en me temp zegt altijd genoeg. Wat een gedoe van die zorgverzekeringen.. vind het echt kut hoe dat gaat. Ze moeten dat eens duidelijker en de voorwaarden zetten dat er geen misverstanden kunnen komen.
@desiree: he wat goed om weer wat van je te horen...ben blij dat ik jou (bij wijze van spreke dan) zou kunnen helpen door alleen maar in een flesje te plassen...vind het zo mooi dat iedereen de kans moet krijgen om een kleine te krijgen...en als ik daar aan mee kan helpen doe ik dat met alle liefde.... zou het zelf ook graag ontvangen als ik hulp nodig zou hebben bij zwanger worden...mensen die alleen ontvangen zijn er genoeg en dat vind ik zo egoistische.. leuk kerstboom opzetten...ik heb hem al staan sinds woensdag...past precies in mijn suzuki alto haha... ben net boodschappen wezen doen wilde lekker broodje gezond gaan maken ben ik de lekkere broodjes vergeten...vriendlief is nog even terug naar de winkel... @wat een gedoe zeg met die verzekeringen.....kan me voorstellen dat je daar lang mee bezig bent dreamer....wat een gepuzzel zeg...hoop dat je snel duidelijk hebt wat wel en wat niet vergoed word...
ik ben weer thuis pff wat is het druk in maastricht, vanavond verjaardag van mijn broertje zal wel druk worden. Heb net een vet groot broodje op had het idee dat ik een week niet had gegeten
he lekker dat je weer thuis bent dan....hoe jong word je broertje...ik heb vanavond verjaardag van mijn zwager (vriend van mijn zus) die is 29 geworden..zal ook wel druk worden...alleen mijn ouders gingen vanmiddag en de rest komt vanavond...
mijn broetje word 19 jaartjes jong. ik heb mijn banner aangepast deze op de site klopte niet helemaal die telt de bevalingsdatum niet mee ozow dus nu klopt tie ik ben waarschijnlijk dus 4 weken nu en de uitgerekende datum blijft wel 22 augustus. op de babysite stond namelijk een dag minder dus ik dat checken was deze fout want op de babysite stond 22-08 dus die klopte. maar precies weet i khet toch niet kan ook al iets verder zijn ik lig nu ff op bed met mijn mannetje ff rusten
hoi meiden, hier ben ik weer Heb het zo koud, brr.. me badjas maar even over me kleren aangetrokken om op te warmen Vraagje, weten jullie hoe ik een onderwerp kan verplaatsen? Heb per ongeluk mijn onderwerp bij de clubs geplaats ipv bij gewoon zwanger worden, nu krijg ik geen reacties, logisch, maar wil hem dus gewoon in het zwanger worden krijgen hoe lukt me dat. Iemand een idee?
@sterretje: je kan niet zelf een onderwerp verplaatsen...je kan wel op melden drukken in je bericht (rechts boven in de hoek) en dan vragen aan de operator of die hem wil verplaatsen.. trouwens vriendlief zit hier ook al de hele dag te klagen van de kou hoor..moet zeggen dat ik weinig last heb vandaag en zit nog wel een in een kort rokje (heb wel een majo aan hoor ) @rose: voel je je al moe dan van de zwangerschap of ga je gewoon lekker in bed liggen..
zoo ik ben er weer..... zitten we net in de auto.. horen we kei hard een knoep.. is de koppeling kapot...(alweer) dus nu heeft joey geen auto.. want hij rijd niet meer.. en de mijne kan die niet meenemen want die heb ik zelf nodig..
hallo allemaal, heb nog niet echt bijgelezen maar dat doe ik straks wel. @gaby: jeetje das ook knap vervelend! @all: heb gister de nieuwe auto opgehaald en hij rijd super! echt een suusmobiel haha. grtz suus
@bos, ebdankt voor de tip, dan ga ik dat even doe! Had net al een pb gestuurd naar een mod, maar via dat melden zal het wel eerder gepiept zijn denk ik! @knarboor, ja echt balen van die nega test, heb opeens ook buikpijn, dus of van de spannning of van een naderende ongi... Wanneer heb je je echo voor de fm? @suus, lekker je nieuwe autotje, veel plezier er mee!
@ ster ik krijg deze 2 maanden geen fm meer omdat ze weten dak ik een eisprong krijg door de clomid 50mg dus 2 maanden daarna teurg komen maar hoop dat raak word ! nou dan hoopik maar dat de ongie ver weg mag blijven en dat jij ook roze het jaar mag afsluiten moet je begin jan naar gyn? welke?
@knarboor, spanned dus, nou hopelijk hoef je dan dus helemaal niet meer terug naar de gyn en alleen nog voor een echo voor de beeb de volgende keer! Als ik nu weer ongi ben, mag ik de gyn bellen voor een afspraak in januari, dan gaan ze kijken wat ze voor ons kunnen doen Ik heb meestal vinkenstein, dus die zal ik nu ook wel krijgen denk ik Ben wel blij dat ik die afspraak nu kan gaan maken, een hele opluchting, dat er dan gewoon tenminste eens naar alles word gekeken en een eventuele oorzaak of iets kan worden gevonden of anders wat hulp kan worden gegeven!