Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ gaby dat is kut hopelijk kunnen ze hem een beetje goedkoop maken, is dat dezelfde die kapot is als vorige week?

@ bos ik ben een beetje lui ik staar en heb een concentratie vermogen van een goudvis maar kan niet slapen ook heb ik een weeig gevoel en beetje misselijk maar geniet er lekker van daardoor voel ik me net zwanger hihi en jij?

Ga nu ff dat boekje van kluun doorbladeren wie heeft het al?

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @rose, ik hem het ind e kast liggen voor me mannetje, wil ik hem gaan geven als ik zwanger ben!
    Is wel een leuk boekje hoor!

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

rose: afgelopen week starte mijn auto niet.. maar dat was zo verholpen..

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh oke want dat zou helemaal klote zijn als je beide auto's kapot hebt, mijn twingo heeft ook om de paar weken zijn kuren ,maar ja wat wil je is ook al best oud

5. gaby1986

haha ja de mijne is ook al erg oud van 1993 haha..

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

De kerstboom staat!

Alleen ben super boos en verdrietig tegelijk!
    Werd de hele tijd lastig gevallen door de zus van mijn beste vriend dus ik stuurde dit eerst terug:

Meis,

Snap het niet echt helemaal, Mous is een goede vriend van mij!
    En ik ga ook nog steeds met (naam ex v Mous) om,wel minder dan Mous, dus weet niet waar je heen wilt gaan...

Mag ik niet klaar staan voor een vriend in moeilijke tijden?
    Ik ken Mous al 5 jaar...
    En laat hem niet zomaar stikken.

Liefs

Ik kreeg net dit bericht van de zus van mijn beste vriend terug:

5 jaar hahahaha

als je ook nog met die (ex van Mous) omgaat weet je niet alle verhalen denk ik.

en tuurlijk mag je vrienden helpen maar 5 jaar ken je hem echt niet ja misschien van hoi en doei (en dat ook nog niet eens)a.j.b lul niet ok, dat hoef je mij niet wijs temake echt want ik heb jou nog nooit gezien toen ik samen met mous woonde onzin is het!

maar goed dit wou ik nog even kwijt verder moet je het zelf maar weten ik heb er gewoon een ander gevoel over nu vooral dat je zulke dingen zegt.

groetjes,(zus van Mous)

Heb even de namen weggehaald en de echte naam van mijn beste vriend afgekort..

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @knarboor: dringt nu wel meer door maar omdat ik nog niet echt ergens last van hem blijft het beetje onwerkelijk
    leuk he nieuwe auto...wij gaan volgend jaar een andere uitzoeken voor mij...is wel wat veiliger als de kleine er is want de mijne is ook al bijna 13 jaar.

@rose: ik ben niet echt meer moe als anders....hoef geen middag dutje te doen nog ;) voel wel dat ik aan het eind van de dag/avond wel hele zware benen heb alsof ik lood in mijn benen heb....en met vlagen een beetje hoofdpijn maar dat is niet de hele dag...

@Gaby: dat is balen zeg van de auto..hopen dat hij snel gemaakt is..

ik heb ook het boek van kluun gegeven vorige keer toen we zwanger waren...lag een tijd ongelezen in de kast maar hij gaat er binnenkort aan beginnen zei hij gister...heb hem zelf al bijna uit...is wel leuk geschreven al zeg ik het zelf...

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Lekker zo'n vriend of niet dan!
    Heb hem een sms gestuurd omdat ik hem niet over de telefoon wil spreken.
    Sms:

Lekkere vriend ben jij maar niet heus! Een beetje je zus op mij afsturen en mij voor alles uit te laten maken!Kan je niet voor jezelf opkomen ofzo!

Ik ken die zus ook al een paar jaar, en dan zeggen dat ze me niet eens kent!

En dan zullen jullie denk ik wel zeggen laat hem vallen,maar als hij en je beste vriend is , en de enige vriend, gaat dit niet zo makkelijk...
    Voel me nu totaal niet lekker hierbij... en hij reageerd ook niet op mijn sms...* zucht*

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: snap alleen niet zo goed waarom ze jou lastig valt dan...heeft ze daar een reden voor of niet..
    en waarom zegt die beste vriend van jou daar niks van dan....
    laat hem er wat van zeggen zou ik zeggen...

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos,

Mijn beste vriend en zijn vrouw zijn net uit elkaar door problemen (zal ze hier maar niet neer zetten).
    En nu denkt ze omdat ik zo goed met hem omga (hem door deze moeilijke tijd heen help),dat wij iets samen hebben en ik dus vreemd ga!
    Want denk ze wel niet!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Srry dat ik jullie hiermee lastig val, maar zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden...

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nou zoals ik al zei laat hem er wat van zeggen....

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos,

Ik wacht nu tot hij iets van zich laat horen...
    Hij zei gister al dat hij iets tegen haar zou zeggen hiervan, maar blijkbaar nog niet gedaan...

14. gaby1986

is t heel erg als je bloed verliest in de eerste 5 weken van je zwangerschap...

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby,

Ligt eraan hoeveel, is er wat?

16. gaby1986

suus sprak me aan op msn..:(

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hoeveel verliest ze?

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ligt er volgens mij ook aan of het veel is of weinig. of het oud bloed is of vers bloed...is het met of zonder buikpijn/kramp. of het dan nog goed zit kan niemand zekerheid over geven alleen dokter of verloskundige denk ik

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    als ze het niet vertrouwd kan ze altijd de huisartenspost bellen he...die kunnen ook advies geven of gerust stellen...en als ze het niet vertrouwen mag ze vast langskomen..

20. gaby1986

heb der een smsje met vragen gestuurd..

Deel Deze Pagina