Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ze verliest alleen bloed met afvegen als ze naar de wc gaat en t is rood dus neit oud.... en ze heeft wel een beetje buikpijn en steekjes..

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

:(: :(: :(: :(: je had ze toch op msn :(: :(: :(:

nou ja ik hoop dat het mee valt.....

ben jij al een beetje tot rust gekomen na jullie uitslag?

(bos moet eigenlijk douchen maar de bank zit zo lekker :rolleyes: )

3. gaby1986

ja had er ff op msn.. en toen ging ze eigenlijk meteen weer weg

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    maar steekjes kan ook zijn door de zwangerschap...wil niet zeggen dat he dan fout is...ik heb ook steekjes...is het groeien van je baarmoeder (heb ik me laten vertellen) maar als ze echt buikpijn heeft of krom ligt van de pijn is het niet goed....

en als ze veel gaat vloeien is het ook niet goed maar hoor wel vaker dat mensen nog wat bloed verliezen ...misschien rare vraag maar heeft ze niet sex gehad en dat ze een adertje kapot heeft van binnen....tijdens de zwangerschap heb je meer bloed ofzo en dan kan het zijn dat je eerder iets beschadigd van binnen.....of een aambei ofzo die kapot is.. 8) ik noem maar wat opties hoor...

5. gaby1986

jewel.. t is gewoon een rare gedachte allemaal.. maar ooit.. zal t hier ook lukken om zwanger te raken.. :) heb er veel over gepraat ook met mijn ouders..

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    gaby: gelukkig kan de medische wereld een hoop hier in nederland....zo zijn de kansen een stuk groter dat je een kleine in je handen mag houden over een tijdje...

7. gaby1986

jaah bij die gedachte krijg ik t al helemaal warm :D

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zal duimen voor suus..

ik ga nu ff douchen want moet ook nog eten en naar een verjaardag vanavond....

9. gaby1986

okeej veel plezier op de verjaardag..

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn beste vriend heeft iets van zich laten horen, en zegt dat hij hier niks mee te maken heeft, en ik het moet oplossen :(...

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Duimt ook voor Suus!*

12. gaby1986

nou..dan wil hij jou ook niet echt helpen :( beetje vaag..

13. gaby1986

ik ga vast even mijn pyama aan doen..lekker warm...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Zo zo, ik ben er ook weer, net terug van het kraamfeestje... was gezellie :D kleintje (bijna 6 weken oud) was alleen enorm verkouden... arm meisje, is zo sneu als zo'n kleintje ziek is...
    ze zit nu pas een heel klein beetje boven haar geboortegewicht doordat ze spruw heeft gehad en nu zo verkouden is :( echt een dotje is het, heb 3 weken terug al een avondje op mogen passen... ik was helemaal in de wolken...

ik ga me ook ff verdiepen in de zorgverzekeringen van CZ, heb nu de jongerenverzekering maar daar wordt bijna niks tijdens een zwangerschap vergoed :(

15. gaby1986

zooo pyama aan.. haha maar heb t er niet warmer op gekregen.. brrr koud..

16. gaby1986

zoo ik ga lekker film kijken.. hebben er toen straks 4 gekocht.. misschien tot straks en anders tot morgen..

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Veel plezier met film kijken Gaby...

Doei...

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @gaby ik hoop dat alles in orde is met suus, ik heb ook steekjes dus dat is niks vreemds geloof ik, maar als ze idd echt pijn heeft is het niet goed. hou je ons op de hoogte

@suus ik duim voor je dat het goed zit en dat het niks voorstelde.

@all ik laat net mijn telefoon (iphone) vallen is het glas kapot :( nu komen ze hem maandag ophalen en kan maximaal 5 weken duren maar ben echt verslaafd aan dat ding geraakt, baal ect enorm dat ik nu meot wachten.

ik ga zo ook lekker ff douchen want om 9 uur is het huis vol met de vrienden van mijn broertje.

we hadden shoarma gemaakt met knoflook saus maar ging bijna over me nek dus heb een omelet met spinazie gegeten maar smaakte me ook niet zo. vanavond maar aan de bitterballen hopelijk voel ik me dan beter.

ben trouwens dat boekje aan het lezen van kluun vind het echt lachen :D

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ohja en voor sammie:

ik zou dat geen beste vriend noemen als hij je het allemaal zelf laat oplossen het is zijn zus, kweet natuurlijk niet wat die zus nou precies tegen jouw heeft maar als beste vriend hoor je neit zo met iemand om te gaan en mag hij je best in bescherming nemen, en als ze dneken dat jullie een affaire hadden is het neit alleen jouw probleem geloof dat hij dan ook del is van de roddel.

succes ermee

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Binnenkort ga ik weer naar hem toe, en hij gaat wel praten met zijn zus... hoop dat het ophoudt, want ik word er gek van!
    Loop niet voor niks al heel de dag met hartkloppingen...

Deel Deze Pagina