ze verliest alleen bloed met afvegen als ze naar de wc gaat en t is rood dus neit oud.... en ze heeft wel een beetje buikpijn en steekjes..
: : : : je had ze toch op msn : : : nou ja ik hoop dat het mee valt..... ben jij al een beetje tot rust gekomen na jullie uitslag? (bos moet eigenlijk douchen maar de bank zit zo lekker )
maar steekjes kan ook zijn door de zwangerschap...wil niet zeggen dat he dan fout is...ik heb ook steekjes...is het groeien van je baarmoeder (heb ik me laten vertellen) maar als ze echt buikpijn heeft of krom ligt van de pijn is het niet goed.... en als ze veel gaat vloeien is het ook niet goed maar hoor wel vaker dat mensen nog wat bloed verliezen ...misschien rare vraag maar heeft ze niet sex gehad en dat ze een adertje kapot heeft van binnen....tijdens de zwangerschap heb je meer bloed ofzo en dan kan het zijn dat je eerder iets beschadigd van binnen.....of een aambei ofzo die kapot is.. 8) ik noem maar wat opties hoor...
jewel.. t is gewoon een rare gedachte allemaal.. maar ooit.. zal t hier ook lukken om zwanger te raken.. heb er veel over gepraat ook met mijn ouders..
gaby: gelukkig kan de medische wereld een hoop hier in nederland....zo zijn de kansen een stuk groter dat je een kleine in je handen mag houden over een tijdje...
zal duimen voor suus.. ik ga nu ff douchen want moet ook nog eten en naar een verjaardag vanavond....
Mijn beste vriend heeft iets van zich laten horen, en zegt dat hij hier niks mee te maken heeft, en ik het moet oplossen ...
Zo zo, ik ben er ook weer, net terug van het kraamfeestje... was gezellie kleintje (bijna 6 weken oud) was alleen enorm verkouden... arm meisje, is zo sneu als zo'n kleintje ziek is... ze zit nu pas een heel klein beetje boven haar geboortegewicht doordat ze spruw heeft gehad en nu zo verkouden is echt een dotje is het, heb 3 weken terug al een avondje op mogen passen... ik was helemaal in de wolken... ik ga me ook ff verdiepen in de zorgverzekeringen van CZ, heb nu de jongerenverzekering maar daar wordt bijna niks tijdens een zwangerschap vergoed
zoo ik ga lekker film kijken.. hebben er toen straks 4 gekocht.. misschien tot straks en anders tot morgen..
@gaby ik hoop dat alles in orde is met suus, ik heb ook steekjes dus dat is niks vreemds geloof ik, maar als ze idd echt pijn heeft is het niet goed. hou je ons op de hoogte @suus ik duim voor je dat het goed zit en dat het niks voorstelde. @all ik laat net mijn telefoon (iphone) vallen is het glas kapot nu komen ze hem maandag ophalen en kan maximaal 5 weken duren maar ben echt verslaafd aan dat ding geraakt, baal ect enorm dat ik nu meot wachten. ik ga zo ook lekker ff douchen want om 9 uur is het huis vol met de vrienden van mijn broertje. we hadden shoarma gemaakt met knoflook saus maar ging bijna over me nek dus heb een omelet met spinazie gegeten maar smaakte me ook niet zo. vanavond maar aan de bitterballen hopelijk voel ik me dan beter. ben trouwens dat boekje aan het lezen van kluun vind het echt lachen
ohja en voor sammie: ik zou dat geen beste vriend noemen als hij je het allemaal zelf laat oplossen het is zijn zus, kweet natuurlijk niet wat die zus nou precies tegen jouw heeft maar als beste vriend hoor je neit zo met iemand om te gaan en mag hij je best in bescherming nemen, en als ze dneken dat jullie een affaire hadden is het neit alleen jouw probleem geloof dat hij dan ook del is van de roddel. succes ermee
Binnenkort ga ik weer naar hem toe, en hij gaat wel praten met zijn zus... hoop dat het ophoudt, want ik word er gek van! Loop niet voor niks al heel de dag met hartkloppingen...