laat je niet gek maken, je hebt zelf al geneog aan je oofd dus ga ook niet nog andere mensen hun problemen op je nemen dat is niet goed voor je, je lichaam geeft het aan, ik ehb ook hartkloppingen als het me teveel word en dan moet ik even een stapje terug nemen.
@sammie: sorry maar ik zou dat ook geen goede vriend noemen....meer een zwakkeling die vind dat het jou probleem is terwijl het ZIJN zus is die denkt dat JULLIE iets hebben. nou dat zou ik niet eens een vriend noemen als hij het ook echt meent en er niks van gaat zeggen... @rose: veel plezier met de verjaardag.... ik ga zo koken maar vriendlief is de kip nog aan het snijden. heeft hij een half uur de tijd gehad toen ik stond de douchen doet hij het pas als ik klaar ben...pfff en dan nog koken, eten en naar de verjaardag...dat word wel half negen voor we daar zijn. zucht....mannen af en toe...
Geen ervaring met CZ. @Sam: denk je niet dat Mous zelf ook aanleiding aan zn zus heeft gegeven om dit te denken? Ik zou toch eens voor jezelf nagaan of hij wel een echte vriend is meis...
hmm... toch maar even bellen maandag... zoals ik het begrijp wordt namelijk met de aanvullende gezinnen verzekering bijna alle hulp bij zwangerschap, bevalling, of evt vruchtbaarheidsbehandelingen 100% vergoed, maar durf niet op mijn eigen berekeningen af te gaan hihi...
@suus laat je wel zo snel mogelijk wat van je horen want begin wel een beetje ongerust te worden nu na de berichten van gaby...sterkte meid... @stephanie: dat is zeker wel een belletje waar...ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat met mijn verzerkering geregeld is.... ga er eigenlijk altijd wel vanuit dat ik goed verzekerd ben aangezien ik de hoogte verzekering heb bij de agis....misschien voor de zekerheid toch ff kijken binnekort...
sammie praat met hem....als je afstand van hem neemt krijgt zijn zus wel haar zin he ....laat haar niet je ´vriendschap´verpesten maar zeg hem wel dat je steun van hem verwacht wat het is niet alleen jou probleem...
Staat in mn onderschrift, nog 3 dagen en een maand, dus 16 januari! Nou ik had net even een beetje een dipje. Was op zoek naar een gedicht voor op mn kalender, iets waarvan ik weet dat het voor onze kinderwens staat, maar dat anderen het er niet zo uit zouden halen. En dan kom je langs gedichtjes die toch wel heel hard slikken zijn. Verder is mn man over anderhalve week vrij tot 5 januari Dus dan gaat de tijd wat sneller (hoop ik ) En mja, heb weinig keus verder he, dus moet het wel volhouden.
Gewenning he Ik lees der ook overheen als het onderschrift al een tijd hetzelfde is hoor Hier 1 van die rake gedichtjes: Waarom? Waarom mogen wij geen liefde geven aan iets tastbaars in ons leven Een leven ontstaan uit ons twee Aanvaarden? Hopen? Heel gedwee? Niet iedereen kan die pijn verstaan Stel dat het niet mag slagen Hoe moeten wij dan verder gaan? Waarom, waarom? ik blijf het vragen... Nooit een wiegje... Nooit een kus... Nooit geen pappa of mamma dus? Bij die gedachte huil ik weer... Hoop houden, hoop houden, telkens maar weer Maar wordt die hoop ooit werkelijkheid? "Waarom" blijft knagen tot die tijd...
wat een ontzettend raak gedicht dreamer... ik kan me voorstellen dat dit voor jullie heel confronterend is. Ik kan niet anders zeggen als: STERKTE MEIS...
Tis zaterdagavond he, denk dat veel mensen niet thuis zijn Wat vind je van het gedichtje in mn onderschrift? Heb ik zelf geschreven.