Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: als jij je daar prettig bij voelt moet je gewoon even de vk bellen...baad het niet dan schaad het niet....zijn ze wel gewend hoor om gebeld te worden van mensen die ongerust zijn...

@gaby: fijn dat je even hebt kunnen uithuilen bij je mannetje

@stephanie: balen dat je niet fit voelt...

@myzelf: net nieuwe film van najib gekeken maar kon mijn ogen bijna niet open houden...verder nog niks in huis gedaan...denk dat ik dat morgen maar doe....

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos idd balen, als ik blijf zitten dan gaat het wel maar ik stond net op en ik werd meteen misselijk en duizelig... heb nu wel steken in mijn rechter borst/tepel... :( heb weer allemaal van die vage klachten zo aan het eind van mijn cyclus...

wie van jullie gebruikt er trouwens de ETOS zwanger worden pillen?

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    heb ik 1 ronde gedaan maar geloof er eingelijk niet zo in....gebruik jij ze ook of wil je ze gaan gebruiken....

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ stephanie ik heb ze 2 maanden gebruikt en was in ronde 2 zwanger en had er een goed gevoel bij dat ik alles binnen kreeg

Ik hou ook mijn ogen amper open

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik denk er idd over om ze te gaan gebruiken... maar mijn cyclus is de vorige 2 maanden regelmatig geweest (28 en 29 dagen) dus ben ergens wel een beetje bang dat het mijn cyclus in de war gooit... maar lees ook zoveel verhalen dat er al heel veel vrouwen/meiden binnen 4 maanden zwanger mee zijn geworden...

Mocht het deze maand niet raak zijn dan ga ik ze proberen denk ik....

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zou kunnen maar bij mij heeft het helemaal geen invloed gehad op de duur van mijn cyclus dus het hoeft niet....als jij je prettig voelt bij die pillen moet je er zeker aan beginnen....er is niemand die kan bewijzen of ze wel of niet helpen. dus als jou gevoel zegt dat ze misschien kunnen helpen zou ik zeggen try it... baad het niet dan schaad het niet...

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    inderdaad bos baad het niet dan schaad het niet... ik denk inderdaad dat ik t maar ga proberen... hoop eigenlijk niet dat het nodig is en dat het deze maand maar gewoon raak is...
    heb nu ook weer onwijze lage rugpijn... pfff die kwaaltjes... als ze niet voor een goed doel waren geweest dan had ik ze vervloekt hihi...

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey meiden,

Ik wilde jullie ff een fijne avond nog wensen...!
    Ik ben ff niet goed aanspreekbaar...ben erg verdrietig...is nu anderhalf jaar bezig zijn...en die provera helpt ook niet echt mee...daarnaast ook me moeder die weggaat bij me stiefvader en dus in scheiding liggen...tis me ff teveel...om dan ook op elke pagina 9 van de 10 keer een zwangere wat zien schrijven helpt niet echt...sorry...ik gun het jullie van harte maar kan nu niet goed en eerlijk reageren...heb het gevoel dat er meer zwangeren dan niet zwangere(meiden die jong zwanger willen worden) op dit topic zitten...zal nog wel mee lezen...maar voorlopig maar ff niet meer reageren!
    Sorry....misschien tot in het nieuwe jaar!

Liefs en fijne feestdagen en een gelukkig 2009! met veel beebjes en pasgeboren mama's

Eva

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    shit shit shit eva....sorry misschien schrijf ik hier ook wel te veel....

ik hoop zo dat je snel zwanger mag zijn....dat je snel over de scheiding heen bent en dat het geluk je in 2009 toelacht....

Dikke knuffel...

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh lieve Bos,

Je mag hier gewoon schrijven en je moet er gewoon van genieten! HEt is je met volle 100% gegunt...ik kan het nu gewoon ff niet hebben...heb iets te veel aan me hoofd!
    Ik hoop dat jullie hier blijven schrijven dan kan ik jullie wel volgen in jullie zwangerschappen!

XXX

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er ook weer.....

eva: das geen leuk nieuws :(

voor de zwangere onder ons... k vind t wel gezelli.. dat jullie hier blijven kletsen.. :)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Sterkte Eva!
    ik hoop dat het voor ons ook snel raak mag zijn, al ben jij al een stuk langer bezig als ik...

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Pakt Eva vast en geeft een dikke knuffel!*

Meis, ik begrijp je situatie, doe rustig aan en ook jij word moeder!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Eva,

Als je nog mee leest, je word pas (nep)ongi, binnen 10 dagen na de Provera.
    Dus kan kloppen dat je denkt dat de Provera niet werkt...

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik vind het ook wel moeilijk soms met al die zwangeren maar aan de andere kant.. is het ons clubje en het is wel gezellig en je kan alles meelezen, horen hoe het is om zwanger te zijn en waar je op moet letten
    en we kunnen vragen aan elkaar stellen tja dat is toch wel fijn...
    misschien moet ik nog een topic openen jong en nog steeds niet zwanger....
    voor als meiden alleen met meiden willen praten die nog niet zwanger zijn en hier met de rest kunnen blijven praten...?/

meningen gewenst voordat er actie word ondernomen ;)

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik vind het wel gezellig zo.. egenlijk.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nhene,

Voor mij is het makkelijk om het bij 1 topic te houden ;)... zwanger of niet, je kent elkaar al een tijd.
    Mochten er meiden zijn die hier moeite mee hebben, moet je maar denk ik naar een andere topic gaan...

(En absoluut niet verkeerd bedoelt!)

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ eva ik snap wel wat je bedoeld het is ook zo dubbel, je gunt het iedereen maar vooral jezelf
    Ik vind het moeilijk dat er meiden zijn die er zo lang mee bezig zijn en dan kom ik met m'n ronde 2 ik voel me wel gezegend en ben heel dankbaar voor dit geschenk maar dat stukje schuldgevoel hou je wel.
    Ik voel me niet echt thuis op een ander topic tenminste nog niet zie dit echt als een clubje zwanger of niet en tuurlijk is het moeilijk om er zwangere onder te hebben maar dat maakt het wel een stukje werkelijker en positiever voor de niet zwangere toch, sterkte meid en ik hoop echt dat 2009 jullie jaar word.

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

(... daarom zeg ik .....)

is het een idee om er nog een topic bij te openen waar...blablabla net uitgelegt....

ik bedoelde met me vraag eigelijk meer zijn er meiden die er wel behoefte aan hebben....want het heeft geen zin om een topic te openen als niemand er behoefte aan heeft...

(ps ik vind het ook super gezellig hier legde ik ook net uit .. maar bv de dagen dat ik me nod heb ofzo.. dan vind ik het soms wel erg lastig... omdat ik dan met me jaloersie ..blabla dubbele gevoelens zit.. en ik nu zo ie zo geen ander topic heb waar ik regelmatig op praat.. ben hier me thuisbasis gaan zoeken geloof ik..

blablabla ik lul teveel .. zijn er meiden die er Wel behoefte aan hebben?

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    Nhene je lult niet te veel hoor en het is een leuk idee maar als je eenmaal gewent bent dan ben je verslaafd hihi

Deel Deze Pagina