ik ga nu lekker ff in bad liggen pff het is een vermoeind weekend is al eht hele weekend druk hier in huis dus heb geen moment voor mezelf, daarom ga ik nu ff in bad beneden zijn er nog een oop mensen maar heb het ff gehad.
Badder ze rose... vriendlief zit lekker voetballen te kijken dus ik snuffel hier weer lekker rond... heeft er iemand een idee of ik hier op ZP een lijst op kan roepen met alle topics waar ik in gereageerd heb en dan daarop kan zien of er een nieuwe reactie is? dit kan namelijk op een ander topic waar ik rondhang wel en k vind dat wel handig...
heej allemaal! Hoe is het met jullie allemaal.. Ik heb even een hele vieze vraag.. Ben net naar wc geweest en er lag een klont heel oud bloed.. heel klein.. met een slijmsliertje eraan in de wc :S weet iemand wat dit kan zijn.. ik ben zo bang dat het fout gaat daalijk.. morgen toch maar zeker even de VK bellen.. maar misschien weet iemand wat dit kan zijn
ik durf het niet te zeggen suus... kan je niet even met het ziekenhuis of de huisartsenpost bellen om te vragen wat het zou kunnen zijn en of je je misschien zorgen maakt om niks...
moet je kijken bij mijn berichten boven aan de pagina rechts.... (wel bij home dan he) Suus: ik hoop dat het niks is meid....durf het niet te zeggen.. ik ga ff tv kijken....
ik hoop ook niet dat het iets ergs is.. maar ben behoorlijk bang nu.. en vriendlief zegt alleen maar.. valt wel mee denk ik lieverd!
ik maak me wel echt zorgen maar kan nu toch niks denk ik.. ze zullen echt niet mij nu laten komen voor een echo want ze zien toch nog niks toch?
Ik zou gewoon even bellen als ik jou was. Is echt geen probleem voor ze hoor! En kun je beter nu doen dan vannacht. 'k Zou zeggen een stolsel maar ja...
beetje vroeg nog.. ik ga zo nog ff stofzuigen denk ik of ik doe da morgen maar sliep vandaag tot 11 uur.. dus moe ben ik nog niet
Suus, De huisartenpost kunnen nu wel een echo maken, die staat er altijd dag en nacht... Maar als je toch tot morgen ochtend wilt wachten, doe rustig aan en denk niet verkeerd.
ik wacht wel rusitg af.. maar weet iemand of je met een miskraam altijd veel bloed verliest? of niet altijd?
Suus, Ik heb een miskraam gehad, maar je moet niet gaan gissen, wil je niet ongerust maken. Maar ik was ruim 8 weken, en dus niet te vergelijken... Ik heb trouwens een foto van hoe een mk bij bijna 5 weken eruit ziet... de foto is NIET van mij en als je een zwakke maag hebt ook niet kijken: http://img211.imageshack.us/img211/4604/wsedfttt5.jpg
He bah wat een vies en eng gezicht, krijg er de kriebels van... als ik jou was zou ik even bellen hoor suus, ik zou helemaal in de stress zitten denk ik... @Bos bedankt voor de uitleg, ik heb de lijst nu gevonden is een stuk makkelijker zoeken