Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @rose: vind je het niet lastig om het te verbergen voor je ouders omdat je nog thuis woont? heb je getest toen ze niet thuis waren ofzo? heb je de testen verstopt daarna? sorry hoor ben gewoon nieuwschierig..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Lijkt me inderdaad ook moeilijk te verbergen als je nog thuis woont...

wanneer willen jullie het gaan vertellen?

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wie rose of ik?

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Rose bedoelde ik...

jij woont toch niet meer thuis bos?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    neeeeeee....... gelukkig niet....

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Meiden...

ik ben er weer vandoor.. ga ff lekker met mijn ventje op de bank Robin Hood (Man in tights) kijken...

ben er morgenavond pas weer dus niet al te veel kletsen want dan moet ik zoveel bijlezen... ;)

helaas moet ik morgen weer een lange dag werken maar gelukkig heb ik vanaf vrijdagmiddag 2 weken vakantie...

Weltrusten girls...

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    truste.... lk ga ook slapen...fijne avond meiden...

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja is soms wel lastig maar we gaan het kerstavond vertellen en de dag erna in papendrecht aan de ouders van mijn vriend. en nee het is inderdaad geen pretje om weer even thuis te zitten gelukkig is eht een tussen oplossing en gaan we binnekort snel weer op ons zelf.en heb ik hele lieve ouders gelukkig maar als je eenmaal op jezelf hebt gezeten dan wil je niet meer terug ookal zijn je ouders nog zo lief hihi..

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    weltrusten bos en stephanie

10. * zwaait even naar iedereen en verdwijnt weer naar de bank *

tot morgen

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ga nu ook echt naar bedje.. het berichtje van kristel stelde me toch wel een beetje gerust :) hoop dat je gelijk hebt :)
    morgen moet ik even werken en dan ben ik half 10 weer thuis.. dan bel ik gelijk de VK en ga vragen voor een echo.. ben vandaag precies 5 weken dus dan zou dat denk ik volgende week worden.. (de week van de kerst.. maar het enige gaatje wat ik dan heb in mijn agenda is dinsdagochtend :S want donderdag en vrijdag is het kerst.. en die week daarna zou ik woensdag en donderdag de hele dag kunnen en vrijdag ochentd.. moet toch wel lukken dan he.. dan zou ik voor 2 januari de eerste echo hebben.. hoop het! :)
    weltrusten nu echt allemaal..en tot morgen!

12. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hee allemaal,

Hoe is het hier.. of slaapt iedereen al

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

nja volgens mij gaat iedereen net slapen
    .. all die zwangere dames zijn moe.. ;)
    ik ga maar weer terug naar me bank reportage afkijken,,
    ik lig al de hele dag depri te zijn op de bank.. ( eerst de hele dag gekotst bah!) morgen weer werken jakkes

groetjess

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

even een korte up-date voor de vroege vogels... het heeft niet doorgezet. Gister begin van de middag verloor ik wat helder rood bloed en later op de dag nog wat bruin. Gelukkig verder geen krampen oid.
    Ik ga snel m'n haar doen enz... leuk hoor nieuwe dienstregeling. Nu moet ik ruim 20 min eerder van huis weg. :(

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Goedemorgen!
    @nhene: ben je ziek?
    @debby: gelukkig maar.. misschien is het bij ons allebei gewoon een adertje geweest.. ik ga vandaag VK bellen.. jij toch ook? Ik had wel hele weekend en nu wat buikkrampen.. maar niet zo erg.. kan het makkelijk hebben..
    Vervelend dat je eerder weg moet met de nieuwe dienstregeling.. ik heb gelukkig gewoon een auto :p ;)

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen

debby: fijn dat t weer opgehouden is :)

ik heb helemaal geen zin om te werken.. maar ja als je er eenmaal bent en je bent bezig he.. dan is t weer goed..
    vandaag van 8 tot 6.. dus best een lange dag.. en vanavond heb ik geen tijd om te eten want ben half 7 thuis en moet 7 uur weer ergens zijn..

fijne dag allemaal

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik moet trouwens niet veel werken.. van half 8 tot 9 en van 3 tot 6 :p .. lekker dagje dus :p
    Heb zowiezo een heerlijk weekje :D

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik moet van 7.30 tot 16.00uur denk ik... hoop ik!
    Mijn normale tijden zijn van 9.00 tot 17.00 maar vind het wel lekker om 's middags nog een straaltje zon/ licht mee te pakken. Dus daarom begin ik eerder. En ik ben 's morgens wat vitaler.

Ik weet eigenlijk niet of ik de vk zal bellen, als het echt iets was had het doorgezet. De vk kan nu ook weinig doen en donderdag ga ik er toch naar toe... misschien wacht ik dus wel gewoon even af.

Werkze meiden! Ik moet deze week gewoon elke dag 8 uur op donderdagmiddag na want dan gaan we dus naar de vk. :D

En aankomend weekend naar Antwerpen! Ohhhh heb er zo'n zin in... Ik ga denk ik een kerstmuts kopen en die zaterdagochtend bij Daan op doen. :) Dan mag hij lekker gaan rijden, zonder dat hij weet waar heen. :p

Ik moet nu echt ff aan tw erk. Vrijdag heb ik ook al niets gedaan. Moet echt ff 2 dingetjes afmaken.

Tot straks...

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Fijn dat t bloeden gestopt is!
    Succes met werken voor degenen die moeten werken!
    Ik werd om 4.45 gebeld voor een bevalling, half uurtje rijden. Alleen wilde de uitdrijving niet doorzetten en is ze na 2 uur persen naar 't ziekenhuis gegaan. Ik ben nu net weer thuis en wacht wel weer tot ze thuis zijn en ik er weer heen mag.
    Slapen heeft nu toch weinig zin meer dus dan maar even achter de pc, douchen, huishouding doen en 'k zie wel weer wanneer ze me nodig hebben.

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Een stolsel is samengeklonterd (oud) bloed.

Deel Deze Pagina