Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    owja.. da wil vriendlief ook proberen.. om 1 dag minder te gaan werken in de week!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

KDV is ook goed voor de sociale ontwikkeling vind ik.

Het is indd vast een adertje Suus! :) Think positive!

@ Roeltje wat een lieve hondjes heb je! hihihihi :)

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ja dat zei ik ook al.. zeiden mijn schoonouders: niet als ze zo klein zijn hoor! en als ze groter zijn kunnen ze naar een peuterspeelzaal :p

4. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    dames waar staat de lijst met zwangeren en nod'ers zit al op pag 40 maar zie niks?

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hee meiden,

hoe gaat het hier? Ik ben een weekendje niet geweest en heb gelijk 50 pagina's gemist! :p Is er nog nieuws? :)

Ik ben nog steeds niet ongi. Ben maar begonnen met duphaston afgelopen zaterdag, want de testen blijven negatief. Vanmorgen deed ik een ovu-test, maar die was opeens wel heel donker! Veel donkerder dan ik ze gehad heb de afgelopen maand. Dus of ik krijg een laat ei (wat me onlogisch lijkt, omdat ik een dag echt ei-pijn heb gehad) of ik word een laat posi tester.... Doe mij het laatste maar :)

Liefs!

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @knarboor: geen idee...moet je ff sammie roepen die weet het wel...

vinden jullie de kwaliteit van de kinderopvang niet achteruit gaan...of is dat alleen bij ons?

ik riep ook altijd dat de mijne wel naar het dagverblijf ging...maar ga nu twijfelen...wil graag twee dagen blijven werken (misschien toch 3 hangt van de financie af) als ik twee dagen ga werken kies ik denk ik toch voor de oma's en niet voor het dagverblijf...als ik 3 dagen blijf werken gaat het wel zoiezo 1 dag naar het dagverblijf....

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wat vervelend Roeltje! 'k Hoop voor je dat het snel raak mag zijn en ook goed mag gaan!

Ik wil in elk geval proberen om een half jaar borstvoeding te geven.
    'k Blijf dan denk ik 2 gezinnen in de maand werken (doe ik nu ook volgens contract maar in de praktijk meestal meer en onregelmatig) maar dan wel op rooster. 9 dagen werken, 5/6 dagen vrij.
    Bij 2 gemiddelde gezinnen werk ik in totaal dan 100 uur per 4 wk, dus gemiddeld 25u per week wat ongeveer gelijk staat aan 3 dagen.
    Snappen jullie t nog? :p

Afwachten wat voor werk m'n man krijgt. Mocht hij meer gaan verdienen kan ik wat minder gaan werken of hij een dag thuis.
    Misschien ook wel even ouderschapsverlof, komt er vanaf 2009 geen vergoeding voor ofzo?
    Centjes zijn ook nodig natuurlijk.

Door m'n onregelmatige werk moet ik sowieso kiezen voor een gastouder.
    't Gaat dan in elk geval om 12 dagen per 4 wk, dus gemiddeld 3 dagen per week.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mmmm nen: gek dat je al zolang overtijd bent dan zeg....maar die ovulatietest zou een goed teken kunnen zijn...ziet hij er net zo uit als de mijne? (staat in mijn album)

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bijna! het linkerstreepje is net iiiieeets lichter dan de rechter. Heb deze hele cyclus nog niet zo'n donkere gehad. Maar vind het lastig er iets over te zeggen, omdat ik ook voor het eerst ovutests gebruik..

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik krijg weer meer bruinverlies.... :( Toch zo maar proberen de VK te bellen.

Mijn moeder werkt nog gewoon en houd er sowieso niet van om afhankelijk te zijn van anderen.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja zou ik wel doen als ik jou was. Wat rot joh!

Oma's zijn hier geen optie. Naar mijn ouders breng ik ons kindje gewoon niet toe en mijn schoonmoeder kan het lichamelijk gezien niet.
    'k Vind het misschien ook wel prettiger, een vreemde. Dan lijkt het me makkelijker om dingen te zeggen en afspraken te maken over de opvoeding enzo.
    Vindt het wel jammer dat ik met mijn werk niet gewoon 2 of 3 dagen per week kan werken.
    Aantal collega's zijn gestopt sinds ze een kindje hebben en eentje gaat straks 1 gezin per maand doen.
    Lijkt mij ook lekker maar dat trekken we financieel niet en 'k heb geen zin in ander werk.

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @debby: rachel zei tegen mij: zolang het niet rood word is er nog niks aan de hand! hoop dat ze gelijk heeft.
    @nen: ik hoop dat je zwanger bent.. wanneer heb je voor het laatst een zw test gedaan!?
    @bos: hoe is het met jou eigelijk bos.. heb je kwaaltjes?

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ suus, op verzoek van mijn vriend vanmorgen een digi gedaan, maar die was natuurlijk negatief. Als een goedkope test nog niet eens positief aangeeft... Met diezelfde urine had ik de ovutest gedaan en die was wel echt donker.

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hmm :S vaag hoor.. misschien bij de HA bloed laten prikken?

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja mijn vriend heeft ook het liefst dat ik dat laat doen, maar ben nu met die duphaston begonnen. Als ik daarmee stop en ik word niet ongi, dan is de kans groot dat ik toch echt zwanger ben. Als ik wel ongi word, komen alle rare klachten en het overtijd zijn door Pco... Ik had afgesproken dat ik dus vrijdag de HA ga bellen als er nog niks komt. Dan ben ik 2 weken overtijd en dat lijkt me lang genoeg voor een bloedtest..

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ja dat lijkt mij ook.. dat je zo geduldig kunt zijn.. knap hoor !
    Ik heb veel buikpijn :(

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Nou dat geduld is soms ook maar schijn hoor, want ik word helemaal gek van mijn lijf. Heb ook veel last van mijn buik! Soms als ik ga staan of zitten voel ik het zo steken, of als ik bijvoorbeeld net heb geplast. Dan lijkt het alsof alles naar beneden zakt ofzo en dat doet zo zeer!

Hoop voor je dat je buikpijn snel overgaat! Maar het is wel het teken dat je bm groeit, dus eigenlijk een goed teken! :)

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Nog weer bloedverlies gehad?

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    nee.. niet meer na dat klontje van gister.. trekt ook weer beetje weg nu.. waren ff flinke steken :(

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Suus, wat een mooi liedje op je babysite! Van wie is die?

Deel Deze Pagina