Wauw, de tranen springen in mijn ogen. En ik ben al zo'n emo wrak de laatste tijd.. Gister zag ik voor het eerst mijn kleine neefje van ong 6 maanden. Wauw wat een prachtig ventje is dat! Grote blauwe ogen en van dat witblonde pluizige haar.
Toen hij onze hond zag, werd hij helemaal wild. Ze hebben thuis 2 enorme honden (kruising labrador/herder en een witte herder) en hij is gek op ze. Die van mij is pas een half jaar en wist niet helemaal wat hij ermee aan moest haha.
haha.. kei leuk.. vind dat altijd eng die kleintjes bij honden.. maar als het goed gaat is dat zo leuk he
Ik heb een golden die echt een kinderfanaat is, want als hij bij een klein kindje in de buurt is, gaat hij netjes zitten en lief doen. En mijn tante had de baby vast, dus er kon niks gebeuren Maar ik snap wat je bedoelt! Ik ging als klein meisje op elke hond af om te aaien, dus toen hebben mijn ouders me maar gauw geleerd dat ik eerst moest vragen of ik ze mocht aaien. Sommige honden kunnen opeens zo fel zijn
@ nen...ik zit net te denken dat het goed kan zijn dat je nu weer een eisprong hebt...dat dat andere eerdere ei niet is gekomen(eigenwijs ei). en Dat je ei nu wel gaat springen...misschien ff doortesten met ovu teste? Kan natuurlijk ook door je medicijnen zijn dat je hormonen aan maakt en dat je daardoor nu in eens een ei groei ff snel krijgt!
suus: nou ik mag echt niet klagen....gister was ik wel erg moe nou ja meer lui...heb bijna de klok rond geslapen vannacht...heb 's avonds wel ontzettend zware/moeie benen, af en toe beetje hoofdpijn maar verder mag ik niks zeggen want voel ik me goed..(zolang ik maar niet misselijk word vind ik alles prima) @debby: ja bel maar voor de zekerheid...zal vast onschuldig zijn maar je weet nooit... @nen: spannend dan voor jou zeg...maar kan dat spul wat je nu heb geen kwaad mocht je zwanger zijn?
@ eva, misschien is dat wel zo. Maar dan is de ei-pijn van die ene dag alleen niet meer te verklaren.. Of kun je ei-pijn hebben en dat uiteindelijk de eisprong niet doorzet? @ bos, dit spul schijnt volgens de gyn geen kwaad te kunnen. Daarom heb ik juist dit medicijn. In de bijsluiter staat dat het ook wel eens gebruikt wordt om een miskraam te helpen voorkomen. Bij mensen die hoog risico hebben daarop.
Ff een berichtje voor alle zwangeren onder ons: Ik vind het leuk dat jullie hier blijven kletsen! Dat geeft mij moed En we kunnen jullie om raad vragen bij klachten etc rond onze NOD Liefs
EI pijn hoeft nix te zijn...kan ook gewoon een verkramping zijn of een ei wat groeit wat je gevoelt hebt maar dat gewoon niet is gesprongen! Kan dus idd dat je eisprong niet heeft doorgezet en dat je ei misschien nu wel doorzet! Wat voor medicatie gebruik je?
Hey ja het gaat wel redelijk! Niet echt goed...voel me erg rottig...maar ja...komt wel goed...we gaan positief en vrolijk door! Hoe is het bij jou....las dat je wat bruinig bloed verlies hebt ed?
Ik gebruik nu Duphaston. Met de gyn afgesproken dat ik het op eigen initiatief neem wanneer ik mijn ongi wil opwekken. Hij zei zelf al dat wanneer ik zwanger ben, er gewoon geen ongi komt. Dus nu is het een soort alternatieve zw test, want ik weet het anders ook niet meer. Heb nu geen ei-pijn trouwens. Die buikpijn die ik eerder beschreef heb ik ook al bijna 3 weken nu..
Ow jee... ik heb geen idee hoe je die op een diervriendelijke manier weg lokt.. Weet alleen de onvriendelijke manier.. :S
Balen dat je je zo voelt zeg! Door het proberen zwanger te worden? Het geeft allemaal heel wat stress he?!?! En dan ben je eindelijk zwanger en geeft dat weer stress... Spannende tijden blijven het. Ja, ik heb indd wat bruin verlies. hoop zo dat het goed blijft gaan...
ik weet het ook niet.. wil hem niet vermoorden.. mijn moeder zegt! moet je vergif neerleggen.. maar dat vind ik zielig.. hij zag er kei lief uit ..! hij zit nu onder de koelkast.. dus kan hem niet pakken..
Misschien kun je wat kleine stukjes kaas neerleggen richting de achterdeur en buiten ook een stukje. Soort van kaaspad richting buiten haha. Of is dat te sprookjesachtig?