Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo nieuw plaatje...volgens mij heeft niemand deze of wel....is niet meer zo verwarrend dan he 8)

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @bos nee idd dit is minder verwarrend.
    same here with schoonmoeder :D
    mijn vriend zijn zus heeft al 2 kinderen van 10 en 7 , 2 zoons dus we zijn niet de eerste bij hun maar wel bij mijn moeder en vader, dnek wel dat mijn schoonmoeder nu een kleindochter zou willen hihi na haar 2 kleizoons maar ja maakt ook neit zoveel uit. hebben jullie een voorkeur.
    mij maakt het echt neit it maar vind die meisjes spullen wel zoo cute :D maar voor een jongen zijn er nu ook geneog leuke dingen.

@debby tot morgen doe rustig aan

@kristel goed bezig het helpt dus echt en je ehbt eht er maar meteen van genomen, groot gelijk heb je meid :D

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb geen voorkeur als het maar gezond is...heb wel altijd geroepen doe mij maar jongens...als die z..k w..ven...(sorry is niet geschikt om voluit te schrijven hier) maar nee het maakt me echt niks uit....

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik kom niet vaak meer op het forum... Edwin wilt niet meer met mij verder, we gaan het de aankomende dagen aankijken, wil het niet ga ik terug naar Zoetermeer... ik voel me hoofd niet meer van de hoofdpijn, er komen geen tranen meer uit mijn ogen...

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    :confused: :confused: uitelkaar.. bedoel je dat de relatie tussen edwin en jou over is :confused: :confused: waarom als ik vragen mag of wil je het er liever niet over hebben

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos,

Hij houd gewoon haast niet meer van mij... ik kan gewoon niet meer ben nu kapot!
    Wil nu liever dood dan leven... waarom is het leven zo oneerlijk!

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meid wat rot voor je! Heb er even geen woorden voor! Veel sterkte daar!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jezus he en je hebt dit niet zien aankomen lijkt me....niet normaal he die mannen....sorry dat ik het zeg hoor en als je wilt ga ik mijn mond spoelen maar wat een hufter zeg dat je gewoon bezig bent met kinderen en dat tie jou zo voor de gek houd....kan daar met mijn hoofd niet bij...wat als je wel zwanger was geweest? maar ja zo kun je alles wel bedenken met wat als....meid heeeel veel sterkte en denk om jezelf he....en niet van die rare dingen gaan zeggen aub want het leven is levend leuker als dood ja....waag het eens om jezelf iets te doen hoor....achter de wolken schijnt de zon....sterkte

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh sammie wat klote zeg, sta je op dit punt in jelven samen wonen en kindjes en dan gebeurd je dit dan staat je wereld opzijn kop, maar probeer straks weer prositeif te dneken want nu lukt je dat och niet dat is haast onmogelijk, probeer te dneken dan aan de toekomst en daarin zul jij zeker mama worden emt een vriend die volledig voor jouw gaat en voor je beebje want wat idd als je wel zwnaer was geweest dan had je maar mooi gezeten alleen. vind het echt erg voor je weet verder neit wat ik moet zeggen.
    misschien komt het nog goed, kweet natuurlijk niet wat er aan de hand is, misschien word het hem allemaal te vel met zwanger worden 9de problemen er omheen0 en dan kiezen mannen soms al snel de makkelijkste weg maar misschien draait tie terug als hij even alles op een rijtje heeft gezet. pfff wat een kut dag zeg

heel veel sterkte meid ik denk aan je en hoo dat het nog goed kan komen

dikke knuffel

10. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Jeetje, wat lees ik nu. Wat vreselijk! Ben je bezig om samen een leven op te bouwen gaat ie er vandoor! Heb er ook geen woorden voor! Hou je taai en denk aan jezelf! Ook al ken ik je niet ik zal aan je denken!

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    sterkte sammie

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    owja en lieverd geen rare ideen over dood gaan krijgen hor snap dat nu ff moeilijk is nu maar er komt een tijd dat je mamma gaat worden met een man die jou wel waard is!

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    er is eindelijk wat uit me gekomen, heb een werkstuk al bijna a, de voorbereidingen voor zondag bijna klaar (we hebbne decemberfeestmiddag op de boerderij en is een markt en ik ga in het lokaal allerlei knutsel activiteiten doen met kinderen) ben al een maand wc rollen aan het opsparen haha. mijn vriend gaat me helpen dat is echt lief van hem. want anders heb ik mensne tekort. ben met mijn eindstageverslag bezig pff wat meot je er toch allemaal inzetten he, een hoop is toch wel geslijm en geouwehoer haha, ga zo lekker kippetje eten met frietjes mmmm.. mijn mannetje komt vanaovnd weer neit thuis is de laatste avond of enerlaatste avond dat hij er neit zal zijn hierna is vakantie en daarna beignt hij in budel met werk en dan woont hij officieel in maasticht haha einderlijk :D ookal is hij hier al bijna altijd op 2 nachtjes na soms.

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier heel even snel een berichtje, we gaan het aankijken de aankomende dagen hij heeft morgen vrij aangevraagd en dan even uitwaaien op Scheveningen en doen zien we wel verder...

Hij weet zelf niet waarom maar hij houd nog wel van mij maar niet zoveel als in het begin...
    Ook is hij bang voor een zaadonderzoek, en dat hij het zelf verpest heeft door de drugs gebruik...

Heb nu onwijze hoofdpijn, had mijn moeder al gebeld en wou me meteen op komen halen uit Zoetermeer...

Ik ben erg blij dat ik jullie heb, en hier mijn hart kan luchten...

Zelf weet ik het gewoon even niet meer... hij wilt het weer proberen om opnieuw te beginnen... maar gaat dit ook werken, we zien het gauw genoeg..

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Sam, je weet hoe je me kan bereiken he.
    Laat maar weten als ik iets voor je kan doen.
    Ook als ik in real life met je moet komen praten of met Edwin, just let me know!
    Dikke knuff meis, ben der voor je.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ow en meis ..
    Nu niet de makkelijkste weg kiezen he (dood of de ander..)
    Vecht voor wat je lief is meis!

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

hallo geen zin meer in het leve?! dat gaat wel ver meid kop op dat kan je niet zomaar zeggen .. je weet zeluf ik heb ook veel shit in me leven maar we moeten volhouden gewoon doorgaan kop op... bel je beste vriendinnen en jank of slaap voor mij appart een hele week... je kan het meid je red het wel
    of het nou goed komt of niet je red het wel

18. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Is er nog iemand?

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268