Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Wat een verhaal hier allemaal zeg. Bah. Vervelend voor sammie :S
    Ik wilde even zeggen voor degene die het weet.. wij gaan morgen een bod uitbregen..

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja ben er ook nog
    of eigelijk net aangeschoven
    heel erg geschrokken van sammie
    nooit gedacht al die lange relaties en huwelijken hier,...
    ennuh ik ben op werk
    ik maak me super zorgen om me vriend me baterij is leeg dus hij kan me niet bereiken ik hem niet watn hij heeft zijn telefoon niet mee...
    en mensen belde me net op om mij hem en zijn zoon te bedreigen /...:O
    drama weer
    maar goed met mij gaat het beter niet meer ziek .. gelukkig uitgekotst

nja verder maar ff kijken wat er nog gelult gaat wroden hier op het forum.. als ik fff niet reageer ben ik werken groetjess

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    vet spannend...hopen dat het een beetje snel mag gaan en dat ze niet te veel willen hebben ervoor...

weet nog wel dat wij het twee jaar geleden ontzettend spannend vonden... hou ons op de hoogte he

4. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ja we zijn zelf ook erg benieuwd.. Morgen weten we dus meer.. morgen ook weer werken na 4 dagen weekend.. was wel lekker dit.

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik heb sklijf geblek geloop ik whahaha

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh huisje kopen?/
    leuk ik twijfel zo .. ze zijn nu wel goedkoper geloof ik ,..

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha ik zie het. *Volgens mij is nhene weer melig of niet*

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @red88: wij hebben ook een shi tzu maltezer :D :D Heb je een foto?

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nhene: klopt de huizenprijzen dalen , maar je krijgt nu ook minder snel een hypotheek dus schiet nog niet echt op he..

10. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ja klopt... maar de hypotheek rente daalt nu weer dus worden de huizen weer duurder. En het ziet ernaar uitdat de rentes blijven dalen dus het is allemaal wat onzeker nu..

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb een kleine chihuahua/jack russel echt een schatje maar die hadden jullie al gezien he (foto in album)

@jolyn leuk joh een bod, wij hadden ook een mooi huis gezien maar is wee vooronze neus weggekaapt dat geluk hebben wij nou altijd he.
    de rente is nu 4,75 dus dat is super laag en heel gunstig om een huis te kopen maar volgens mijn hyphotheekadviseur zegt tie dat het nog wel kan gaan dalen dus das mooi :d heeft de rececie toch nog positieve werkingen he( weet neit hoe je het schrijft erg he)

ik heb net lekker gegeten nu weer lekker achter de laptop gekropen in bed met ons grote lcd scherm aan haha lekker ontspannen en avondje doen wat i kwil :D

@sammie het heef tud wel een beetje te maken met angst en al het gedoe rond om zwanger wordne weet natuurlijk niet de rest maar kan begrijpen dat hij daar bang voor is,zich schuldig voelt en dat op jouw uitleeft ben er voor hem en ik hoo dat hij er dan ook voor jouw blijft zijn wan teen relatie is niet aaleen maar lol ook heel veel vechten dus vecht voor wat je lief is meid en het is een super goed idee om lekker ff naar scheveningen te gaan dat doet jullie misschin goed, lekker ff uitwaaien en gedachtes op nul zetten alleen jullie 2, de zee, de wind en het zand
    think positive meid

@nhene jeetje jij hebt ook geen ticket naar het perfect life he? hou je sterk meid geloof dat jij dat wel bent he. :D

12. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    4,75? waar! Wij zijn vanavond nog bij de hypotheker geweest. komen nu op 5,3 uit ( inclusief dat als de rente nog verder zakt tot aug 2009 dat we de laagst genoteerde rente mogen hanteren) Maar blijft hij dus 5,3 dan blijft dat zo...

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @red: ik weet ook niet hoe je muziek erop zet.. heeft rachel voor mij gedaan.. :p heb zowiezo wel betaalde account :p
    @debby en rose: ik was ook best bang om het mijn ouders te vertellen..ALs ik ze nu vraag wat ze ervan vinden dan zeggen ze eigelijk nog iets te jong..! maar ze zijn wel heel trots :D dat zeggen ze tenminste ;)

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @all: mij maakt het echt niet uit wat ik krijg.. ben blij met een jongen maar ook met een meisje.. maakt mij helemaal niks uit.. zou het wel leuk vinden om wat verschillends te krijgen
    @sammie: oh :O wat erg.. hoe kan dat nou? snap dat echt niet.. hoe kan hij dan aan kinderen willen beginnen.. en dat van dat zaadonderzoek hoort er toch bij.. je gaat daardoor toch echt niet minder van hem houden :S heel sterkte.. ik denk aan je :(
    Liefs suus

15. lieve lieve sammie, Een hele dikke knuffel voor jou.

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

nee klopt maar ik geniet zoveel als ik kan van de goede dingen in eht leven .. ennuh me relatie gaat nu zo goed dat ik me voel of ik de hele wereld aankan .. dus ik trek daar me energie maar uit

@ bos ja inderdaat ik ben een beetje melig .. ondanks al me verdriet ... kan ik altijd nog wel lachen...( nee niet altijd nu we :D )

@ huizen kopen hihi... ja ik hoorde het over de hypotheken maar als je een vast contract hebt en ten minste 20.000 euro per jaar verdient krijg je wel een hypotheek (zonder bkr regestratie that is..)

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @jolyn ik weet niet mijn vriend zei dat laatst dat hij dat in de krant zag staan, maar waar weet i kook niet precies meer. ik zou eht ff in de gaten houden want ze willen je wel graag als klant he is een enorme hoe noem je dat..... als er veel keuze is en strijd kom echt niet op het woord pf wat heb ik toch oh ja concurentie haha

@suus als ze er eenmaal aan wennen pratne ze daar echt neit meer over denk ik, ik ben mijn site helemaal aant pimpen met foto's en stamboom zodat als die volgende week zonder wachtwoord erop kan hij heel mooi is :D
    weet jij hoe je boven je fotoalbums iets van bijv zwangerschap zet ofzow?

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @nhene ben blij da tje relatie nu zo goed gaagt da tis toch wel nummer 1 in je leven he :D houden zo meid

19. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hee mensen,
    Ik ga... GTST kijken.. fijne avond!\

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja inderdaat dat is je dagelijkse bestaan .. dus dat is wel fijn als het goed gaat inderdaat..Goed praten en brieven schrijven heeft toch wel zin geloof ik ;)

Deel Deze Pagina