@nhene ik doe dat ook wel is als ik iets kwitj wil dan ga ik het van me af schrijven @jolyn is nog helemaal niet begonnen ik heb het al 3 dagen neit gezien dus zet het zo ook maar ff op
Hallo Dames, ik moet ook nog steeds GTST Marathon houden, heb het al vanaf vorige week maandag niet gezien... @ Sammie: Meis, ik heb er geen woorden voor... maar wil je wel heel veel sterkte en kracht toewensen! kop op meid positief blijven denken ook al is het moeilijk.... @ All: Wie kan/wil mij op de NOD lijst zetten, ik wil Sammie hier even niet mee lastig vallen maar wil er wel graag op.... ik moet a.s. zondag (de 21e) ongi worden dus dan is de 22e toch mijn NOD?
volgens mij is de 21ste dan je NOD (staat voor Niet Ongesteld Dag) en dat is de dag dat je ongi zou moeten worden..in jouw geval dan de 21ste..
@ Bos: Ow okeej, mag ik dan op de 21e op de lijst? pff vandaag is de auto van vriendlief gemaakt, uitlaat was vrijdag ineens helemaal naar de edele delen... en ja hoor kostte weer 230 euries.... lekker zo vlak voor de kerst
ja weet alleen niet hoe ik het plaatje erbij krijg dus kan het nie voor je doen sorry... dat is minder...ik ga volgend jaar een andere auto kopen iemand nog een idee wat voor 1?
Haha ik wil ook een nieuwe auto maar ja die van mij rijdt en ik weet wat ik er aan heb... al vriest het 10 graden dan start ie nog zonder tegen te sputteren... kan mijn geld ook niet uitgeven aan een nieuwe auto dus... enne we willen nog zoveel wat ook allemaal geld kost...
hee meiden, ik ben net thuis uit mijn werk en moet nog met school aan de gang omdat ik vanmorgen zo gedemotiveerd was. Maar Sammie meid, wat erg! Hopelijk kunnen jullie er morgen goed over praten. Hou je taai girl! *hele dikke knuf!*
nou het moet wel leuk blijven he....hoeft geen fortuin te kosten... is een auto voor erbij he dus hoeft geen nieuwe te zijn en ook niet zo'n hele dure....
Ik ga ook weer gelijk, want anders laat ik me veel te veel afleiden door het forum! Fijne avond meiden!
voor degene die intresse hebben ik ehb nog een forum geopend lekker eigenwijs.. jong en nog steeds NIET zwanger .. omdat ik persoonlijk soms gewoon behoefte heb aan meiden die ook nog strijden.. ik blijf natuurlijk gewoon hier bivakkere want ik vind het veel te gezellig hier verslaafd ikke? hoe kom je erbij ? hehehe
@nhene ow oke nou is toch niet erg als je daar behoefte aan hebt. @bos ik heb een twingo voor erbij altijd makkelijk en lekker goedkoop ik heb allerlei foto's op mijn beebiesite gezet ziet er nu echt leuk uit
weet je al wat voor 1? wij krijgen zoiezo in februari de nieuwe seat leon....maar mijn auto is ook wel toe aan vervanging als er een kleine komt (mijn gordel is te kort voor een maxi cosi ) ik ben er trouwens weer vandoor...ga het bed vast opwarmen...slaap lekker vast allemaal
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 2 augustus 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 augustus 2009 11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 augustus 2009 NOD lijst December 01: Jingle, 1e ronde 05: Nen87, 3e ronde 14: Sterretje08, 7e ronde 14: Katinkatje, 11e ronde 18: Suusje23, 4e ronde 18: Linda85, 8e ronde 20: Evemarlin, 16e ronde 21: Stephanie87, 3e ronde 22: Agneta, 4e ronde met Clomid 23: Dreamer83, 8e ronde 24: Lindavnr, 1e ronde 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde 31: Paulienn, 2e ronde 31: Kleintje88, 2e ronde Januari 03: Knarboor, 2e ronde met Clomid 04: Angilla, 4e ronde 07: Nhene, 12e ronde 09: Red88, 3e ronde 10: Sammie88, 6e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
we willen een hyundai tucson zon tereinwagen maar ik vind 21 duizend wel erg veel geld voor een auto mijn bedje is al lekker warm van mij elekt deken