Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey ik ben er ok weer.. heb er gauw overheen gelezen.. maar weet de helft nog maar... dus reageer even niet..

iedereen krijgt gewoon een knuffel..

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey gaby jij ook aanwezig je ehbt het maar druk he?

ga nu ff eten en daarna denk ik naar de sportschool ff rustig aan doen en lekker zwemmen dat onspant wel denk ik

fijne avond all

3. gaby1986

ja beetje druk.. dalijk ff een rondje cuijk rijden.. kerstkaarten bezorgen.. haha..

kan iemand een kleine update geven?

4. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ ster ik hoop zo dat het waar is maar heb je foto bekeken maar ik zie maar 1 streepje :(

5. Niet meer actief

Hey dames,

Even snel, want ik moet een aantal dingen aanpassen waaronder mijn banner. Ben verder dan ik dacht.

Dreamer, please wil je mij met deze naam aanspreken, ivm schoonfamilie?

De echo was geweldig, zo een update..

6. gaby1986

zoo ik ben weer even weg.. even rondje cuijk rijden..tot zo.

7. Niet meer actief

Zo heb de dingetjes even aangepast.

De echo was echt Ge-wel-dig!
    We zagen hem eerst goed bewegen enzo.. maar op een gegeven moment begon hij zijn beentjes tegen de wand te zetten en begon hij te springen :confused: was zo leuk om te zien..
    Dit heeft hij zeker nog 10 minuten volgehouden hoor.. en daarna was de echo voorbij.
    De echoscopiste zei al dat hij een flinke kracht in zijn benen gaat ontwikkelen.
    De lengte gaf een termijn van 12 weken en 2 dagen aan, de hoofdomtrek een termijn van 12 weken en 3 dagen. De computer berekende aan de hand van de afmetingen dat ik 12 weken en 1 dag zwanger ben.
    En de echoscopiste vond dat ook veel voor de hand liggender dan de termijn die bij de eerste echo was vastgesteld.
    (ik dacht zelf toen ook al verder te zijn want mijn kindje was verder ontwikkeld dan andere kindjes van dezelfde termijn).

Mijn stiefzoontje was mee en die vond het helemaal prachtig.. helemaal dat springen want hij is zelf een basketballertje. Dus we hebben hem wijsgemaakt dat hij al aan het oefenen was om met hem te basketballen :) .

De echo foto's zal ik zo plaatsen.

Liefs

8. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hee allemaal,

Voor degene die het weten.. bod is afgewezen en willen geen tegen bod doen.. dus wij laten het mooi rusten en zien aan het einde van de week wel weer of we een hoger bod uitbrengen.

Hoe is het?

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @jolyn dat is jammer hopelijk komt er nog verandering in

@gaby een update hmm ff denken,

sterretje heeft een foto gemaakt van haar test, die staat in haar album ze zegt at ze een heeel licht streepje ziet en ik en kristel dachten het ook te zien.
    uhm nhene heeft niet zo'n goeie dag haar vriend is spoorloos en heeft dus niet geslapen en ook waren er wat discussies over het ropic jong en nog steeds niet zwanger maar dat is afgesloten naar mijn mening

wat nog meer... debby heeft geen bruinverlies meer gehad en verder ik ben nog door de cardioloog gebeld met het neiuws dat het niet zo veel uit maakte als ik mijn medicatie neit zou nemen tijdens de zwangerschap dus dat vind ik wel heel fijn en verder weetik het ff niet meer

@tinkerbell leuk joh dat je kindje zo actief is ga je nog een mooie foto plaatsen voor ons?

wij gaan zo sporten als het goed is maar mijn mannetje is een beetje moe dus die ligt nu met zijn ogen dicht, en mijn moeder die wou ook vanavodn is mee naar de sportschool om eens uit te proberen dus dat gaan we zo maar is doen anders word het wel erg laat he

fijne avond

10. Niet meer actief

Hey,

de foto is geplaatst, hij is erg onduidelijk. morgen zal ik hem vervangen voor een foto die in het daglicht gemaakt is.

Liefs

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: ja wij hebben twee auto's :oops: een suzuki alto uit '96 en een peugeot 206 uit '05. volgend jaar gaat de 206 de deur uit en krijgen we een seat leon... tegen de tijd dat ik ontplof :) gaat de alto de deur uit maar weet nog niet wat ik er voor terug koop...

nou het heeft niet geholpen he dat je vroeg of ze rekening willen houden met hardwerkende mensen....geloof dat ik 11 pagina's bij moest lezen :(

@ziet mijn oog weer een nieuwe? wonders2 volgens mij ken ik jou niet...vertel eens wat over jezelf...ik ben nogal nieuwschierig namelijk

@rose: ik had dat ook de eerste keer dat ik moest niezen toen voelde ik het ook dat het aangespannen was ofzo. nu geen last meer van gehad en geloof ik ik nies best vaak de laatste paar dagen...
    hebben jullie trouwplannen of denk je dat hij jou gaat vragen?

@sterretje: heb je een pleister voor je...mijn duimen gaan stuk van het duimen draaien voor jou... ;) (bos denkt aan de droom van dreamer)

@nhene: adem in, adem uit... neem een kopje koffie met een sigaretje en gooi je benen omhoog...ontspan meid...niemand wil jou aanvallen...*schuift nog een roosvicee naar nhene en zegt : komt goed schatje ;) *hoop dat je je mannetje snel vind....

@suus: leuk he...ik moet ook nog 3 weken wachten...maar krijg de echo gewoon bij de vk...dagje na jou...

@kristel: beterschap meid...

@katinka: ren jij eens naar de badkamer, trek de la open en doe gauw die test...

@lovelyjolyn1987: het dat is minder leuk zeg van dat bod...

@tinkerlbell: leuk joh zo'n actieveling in je buik....geniet er maar van....meest onzekere tijd heb je nu wel gehad...is nu echt gaan genieten vind je ook niet...

hier vandaag mijn eerste cadeau gehad...rompertje van mijn collega (is ook de enige die het wist...) ja wist want heb het vandaag nog een collega verteld die wist dat we bezig waren...ze heeft zelfs een traan gelaten zo blij was ze voor me dat het nu weer raak is...zo lief...

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Even snel een kort berichtje, het is vandaag goed gegaan, en we hebben vanacht tot 02.00 gepraat en samen gehuild..
    We zijn vandaag kerst inkopen gaan doen in Groningen, omdat we te laat wakker werden om nog naar Scheveningen te gaan.
    Mijn moeder en stiefvader waren gister avond nog geweest, zo ineens, die waren zo geschrokken dat ze meteen de auto zijn ingestapt in Zoetermeer en deze kant op waren gekomen.
    Ook hun hebben ons geholpen door te praten, ik hoop dat we nog lang bij elkaar blijven...

* Zag dat Sterretje licht positief gestest had, dus meid mijn duimen draaien overuren voor jou! *

13. Niet meer actief

Jeeeeeeej meid, ik heb de hele dag gewacht om dit te horen!
    Vind het zo geweldig he!
    En ik ben ervan overtuigd dat het puur de stress is die jullie doormaken door het nog niet zwanger zijn en de onzekere tijden rond de zaadtesten en andere testen.
    Nogmaals een dikke knuffel!

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wow wat een verhalen hier.

@nhene, sterkte met alles!

'k Weet niet wie er hier wat vroeg over zorgverzekering. Ik denk dat ik naar OHRA Jonge gezinnen Uitgebreid ga. Kost 122,- en krijg je oa. eigen bijdrage kraamzorg en zwangerschapscursus vergoed.
    'k Ben volgend jaar 21 dus 'k hoef er geen tandartsverzekering bij.
    'k Wil nu gewoon goed verzekerd zijn met het oog op eventuele zwangerschap en dan zie ik 't jaar erop wel weer.

Nu ga ik eerst weer... ben moe! Lang dagje gehad. Straks lekker op tijd naar bed.

Fijne avond!

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @tinkerbell is een beetje onduidelijk maar zie een mooi beebje :D leuk joh zo groot al

@bos we hebben eht er wel is over en dan lijkt eht erop alsof het niet meer lang op zich laat wachten hihi :D dus dat vind ik wel een leuk vooruitzicht, maar weet neit wanneer en ehb ook neit zo'n hast want als we ooit gaan trouwen zou volgend jaar en dan niet 2009 maar 2010 dnek i kop zijn vroegst zijn als de kleine en paar maandjs is :D

@sammie dat is goed nieuws en nu samen er voor vechten he :D ben blij om dit te horen want wat liet je ons schrikken zeg. ik hoop dat de feestdagen jullie goed doen ;)

ik ga nu mijn moppie wakker maken en hem een trap onder zijn kont geven richting de sportschool anders is het morgen weer ik wil mer spierballen en ik wil vaker sporten maar jah...

fijne avond doeii en niet te veel kwekken he want dan moet ik weer zoveel bij lezen whaha
    nee hoor grapje vind ik leuker als niks lezen ;)

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    thnx red dat was mijn vraag :D

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Trouwens vrijdag 14.00 afspraak HA voor zaadonderzoek en aanvraag nieuwe gyn.

18. Niet meer actief

Goed gedaan sammie, en als je nu weer zo'n sukkel als gyn hebt dan kom ik ze persoonlijk een lesje leren daar!

19. gaby1986

zoooo ben ook weer terug..

o en suus1987: je hebt post!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo dames...

@Bos: het heeft inderdaad niet geholpen... 12 pagina's :( ;)

@ Sammie, wat goed dat jullie een goed gesprek hebben gehad, ik denk ook dat het een beetje de stress en de druk zijn... mannen gaan dat soort dingen liever uit de weg dan dat ze erover praten... (helaas)

misschien maak ik mezelf hartstikke gek maar ik heb al een paar dagen het idee dat het raak is...
    hoe ik erbij kom weet ik niet maar heb zo'n gevoel... hoop heel erg dat het ware gevoelens zijn... dan hebben wij de mooiste kerst ooit!
    ik heb last van vrij veel (dikke) witte afscheiding... verder vreetbuien... eet ook alles door elkaar: Bonbons, winegums, gewoon avondeten, tomaat en ga duik zo maar weer eens de kast in om wat te snaaien te zoeken...
    *zucht* zondag is pas mijn NOD...

Deel Deze Pagina