Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Sammie, fijn dat jullie goed hebben kunnen praten! 'k Hoop dat t goed mag gaan tussen jullie!
    Zet 'm op!

2. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    He sammie, fijn om te horen!
    Stephanie... ik hoop het voor jullie. Ben benieuwd

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben ook heel benieuwd en ongeduldig... zelfs vriendlief is ongeduldig... de schat vroeg gisteravond... wanneer kan je nou testen? en dan op zo'n zeurderige toon hihi...

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hihi das leuk :)

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee girls,

ik ben er weer ff. Jeetje wat een hoop gepraat geweest hier!
    Sammie, ik ben blij dat jullie hebben kunnen praten. Hoop echt dat het goed gaat komen en blijven!

Verder weet ik niet meer zo goed wat ik heb gelezen. Zit ondertussen GTST te kijken. Doet me helaas denken aan alle familieleden die ik tot nu toe verloren ben.. Kan daar altijd slecht tegen om te zien.
    Volgens mij heb ik inderdaad mijn eisprong vandaag. Had zulke vervelende pijn onder in mijn buik. En als ik ongi word, is de buikpijn altijd vele malen erger. Dus ik ga mijn banner ff wijzigen. We hadden zaterdagochtend voor het laatst geklust en vrijdag ook nog. Als ik dan vanmorgen mijn eisprong heb gehad, zou er eventueel nog een 'voorraadje' kunnen zitten, maar ik denk dat ik deze ronde kan doorstrepen.
    Ohja, Rose: wat een mooie dikke streep! :)

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga weer, house kijken.. ja ja .... een 2de verslaving...
    haha..

fijne avond allemaal.. en alvast weltrusten..

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    haha, have fun gaby!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Leuk hé house :D wij kijken het ook altijd en hebben ook een dvd box liggen, maar die hebben we helaas allemaal al gezien...

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    *Komt weer terug uit de kast met kerstkransjes en 3 doosjes smartiesss om haar vreetkick te onderdrukken*

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Girls, fijne avond verder! Ik ga er weer vandoor want ben kapot! Lekker vroeg op bed :)

x

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @Nen87: Truste... ik denk dat ik zo ook mijn bedje op ga zoeken...

*is nu toch wel een beetje misselijk na alles wat ik gegeten heb*
    als laatste 3 doosjes smarties en een vreselijk smerig kerstkransje Blegh...

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: fijn dat alles uitgepraat is!
    Succes bij de dokter vrijdag.

@Nen: ehh je banner staat nu op dag 15?
    Correct me if i'm wrong, maar zit je niet op dag 40 of verder vandaag dan?
    En vrijdag oor t laatst, dan zit er vandaag geen restje meer helaas.
    Maarre .. je kan wel nieuwe zaadjes erheen sturen hoor!
    Daar ben je nog niet te laat mee als je ei nog niet lang geleden geweest is.

@Rose: ik heb hetnet, is de enige die we hier kunnen krijgen :(
    Lekker gesport?
    Ik ben nu al 3 weken niet geweest en vrees dat het de rest van het jaar ook niks word :(
    Ach ja, volgend jaar kansen zat toch ;)

Nog precies 1 maand vandaag...

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @Dreamer: dat is nog best lang als je het zo leest... maar ik hoop voor je dat de dagen voorbij vliegen zo met de feestdagen....

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik niet terug gelezen...maar hoe is ie hier?
    sammie ik hoop dat alles weer goed is?
    sterretje..hoe is ie?

verder met mij ik heb bi....komt door de baby....alles ligt meer naar echt door mijn afwijking.....dus mijn bekken ook...heb nu 2x in de week fysio.....ik blijf wel werken....want blijven bewegen is heel erg belangrijk bij bi...ook fietsen....maar dat doe ik nooit hahaha...ik mag niet meer stofzuigen en traplopen en niet meer tillen....verder gaat alles wel lekker...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @Lynn: Dat is balen dat je BI hebt... kan vreselijk pijnlijk zijn (heb ik me laten vertellen)
    sterkte hoor...

@ All: Ik ga lekker naar boven, lekker op bed liggen met de hele stapel folders die op mijn ligt te wachten... moet alle kerstcadeautjes nog kopen dus alle inspiratie is welkom :D
    hoop dat ik positief mag testen volgende week dan kan ik nog een paar leuke cadeautjes voor onder de boom bij halen :D

Slaap lekker meiden....

Tot morgen avond...

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: fijn dat het weer goed is

@nen: weltrusten

@stephanie: weltrusten

@omaaaaaaa: heeeeeeeeeeeee pas op dat die oude botten niet vast gaan zitten he... :)

@Lynn: hopen dat het niet erger word dan...en dat de fysio goed helpt..

17. Niet meer actief

Hey Lynn...

hier ook al BI.. welliswaar beginnend maar niet meer te verhelpen.. we kunnen alleen proberen de pijn te minderen, nu ook 2x per week therapie.
    Ik werk niet want zit momenteel nog in de ziektewet..
    En ik zou ook niet weten hoe ik dat moet doen want fietsen, lopen, autorijden, zitten alles is pijnlijk! en niet zo'n klein beetje ook.
    Hier zit het mannetje dus ook opgezadeld met de stofzuiger haha.. Tillen mag ik ook niet meer en zo min mogelijk trap lopen.
    Helemaal niet meer traplopen is vrijwel onmogelijk..

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

thanks girls
    roosvice ontvangen lekker van genoten , knuf van rose ook ontvangen ook van genoten en niet omdat ik bi ben whaha
    grapje tussendoor moest maar weer is kunnen
    verder hou ik me maar ff rustig.. hier

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hahahha..ik bedoelde 1x naar bedende en dan 1x naar boven...ben heel blij dat we niet in ons appartement zwanger zijn geraakt....anders had ik nu een groot probleem

maar dat is niet zo mooi beginnende....ik heb er eigenlijk pas sinds vorige week woensdag echte last van...kan niet meer in de auto stappen....mijn broek aan doen doet zeer en ik waggel heel erg...ook loop ik met zo'n niet mooie band....

wat doe jou fysio...ben nieuwesgierig...haha...wat moet jij daar doen in het half uurtje?

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Balen dat je er zo'n last van hebt Lynn!
    En echt goed naar de fysio luisteren he meis, anders maak je het erger en dat is niet de bedoeling!

Pff kreeg vandaag een kerstkaart van de oude buurvrouw van mn man.
    Ik heb dat mens werkelijk nog nooit gezien, maar ze stuurt ons altijd kerstkaarten :(
    Zit er een briefje bij: ja die en die zijn zwanger, leuk he!
    Ik kijk mn man aan, zegtie: nou, dat vind ik helemaal niet leuk hoor!
    Heb dus het briefje maar snel in de papierbak gegooid ;)

Deel Deze Pagina