nou blijf nog wel ff.. mijn auto start niet meer.. ik kan niet weg.. en niemand kan me brengen.. kan ook niet naar de garage...want hij rijd niet..
ja.. de auto van mijn vriend is ook al kapot.. gaat lekker zo hier.. op mijn werk balen ze ook heel erg,, er is niemand die ka invallen voor mij.. en hier kan niemand mij even weg brengen.. nou als t goed is komt er een monteur strakjes hierheen.. dus ben benieuwd.. heb alleen geen geld in huis.. maar ja.. kan ook moeilijk naar een bank nu..
Hey Gaby, is t te ver naar je werk om te fietsen? Balen zeg, had je pas toch ook al n keer? Misschien tijd voor n nieuwe accu?
ja ik woon in cuijk en werk in wijchen.. fietsen is een beetje ver.. en ik heb niet eens een fiets haha.. ik heb vorig jaar een nieuwe accu erin laten zetten.. dus ben nenieuwd..
Heb net t ZH gebeld voor n afspraak voor zaadonderzoek... Vind t een soort spannend! Ben vanochtend bij de HA geweest en mn lief weet t nog niet eens... Ben benieuwd wat ie ervan vindt dat k zo'n leuke afspraak voor m gemaakt heb, haha!
ja heb mijn werk al gebeld.. maar er is geen inval.. want de inval ben ikzelf.. haha.. dus ze komen nu iemand te kort.. zodra de monteur is geweest moet ik weer ff bellen.. of ik nog meot komen.. want ik had sluitdienst vandaag.. hoe het nu gaat met ons.. met ons samen gat het prima... hebben zondag best een ruzie voor de boeg gehad.. (ging eigenlijk nergens over) maar joey moest t er ff uit gooien volgens mij.. daarna hebben we een fijn gesprek gehad over wat komen gaat, en de behandelingen die er zijn.. en echt over vanalles..dus dat was erg fijn.. met mij: t gaat wel.. k moet bezig blijven.. anders ga ik teveel nadenken.. over alles.. ik ben erg bang dat het met mij ook niet goed zit.. want ben erg slordig geweest met de pil altijd..veel doorgeslikt enzo.. zijn nu aan het wachten tot het ziekenhuis ons belt.. maar ik ben erg bang voor ziekenhuizen.. waarom weet ik niet.. heb er nooit in gelegen ofzo.. dus ik hoop dat ik et allemaal volhoud.. en zodra de behandelingen ook allemaal beginnen.. hoop ik dat ik t allemaal trek..
Hey meiden, Ik ben weer terug... eventjes maar want ik heb zo een vergadering van 2uur die ik moet notuleren en daarna eindejaarsbijeenkomst. Hoop dat de dag snel voorbij gaat want ik ben nu al zo moe dat ik wel kan huilen... Hopelijk werkt de gezichtbehandeling bij m'n vriendinnetje vanavond heerlijk ontspannend. hihihi Balen Gaby dat je auto stuk is! Hopelijk komt de monteur snel langs...!
K ga zo de HA nog maar ff bellen of hij mij ook vast door kan sturen... Hoop niet dat ie me een zeurpiet vindt! Maar als we allebei tegelijk geholpen worden hebben we eerder duidelijkheid, toch? Wat vinden jullie ervan? (Als er iemand is)
@Gaby, spannende tijd voor jullie zeg, logisch dat je lief ff af moest reageren! Toeval, hier heeft t zondag ook gedonderd, haha! Maar dat was meer omdat ik echt niet te genieten was! Maar wachten jullie nu tot je terecht kan in het ZH, staat er al een afspraak? Ga de HA ff bellen, heb de zenuwen...
Eigenlijk wel logisch... Het is natuurlijk nog niet bekend bij wie er wat mis gaat (of dat t gewoon nog niet lukt). Ik vind t ook wel zo eerlijk tegenover je mannetje eigenlijk anders zou je er bijna vanuit gaan dat het aan hem ligt.
Oke, de HA wil eerst dit afwachten, want stel dat dat niet goed is dan moet dit eerst onderzocht worden... En als t goed is kan ie ons samen doorsturen... Nou ja, maar f geduld hebben, op zich is de uitslag er vrij snel... Maar duurt nog 4 weken! Aarrgghh.... Sorry, ff klagen! Maarja, als t zaad goed is scheelt dat alweer, daar kunnen ze natuurlijk weinig aan veranderen en als t bij mij niet goed zit kunnen ze vaak wel wat meer....
@ Debby, ja heb je gelijk in, maar eigenlijk ga ik er meer vanuit dat t aan mij ligt, gezien mn cyclussen... Maar mn lief rookt dan weer, dus das ook ni bevorderlijk meestal... Ach, we zullen t zien!
Wat voor vitamines slikken jullie? Heb net ff zitten lezen over de Etos Zwanger Worden, hebben jullie hier ervaringen mee? Misschien toch maar eens proberen...
Mijn ventje rookt als een ketter en in ronde 2 zwanger! Ik zelf nooit gerookt maar wel altijd in rokerige ruimtes geweest...