Volgens mij alleen verf op waterbasis. Gewone verf is op terpentinebasis wat schadelijk is voor je kindje. Je mag dus zelfs niet in de verflucht zitten... tja en laten wij nog eens een heel huis op te knappen hebben... zucht!
Maarre ik ga weer... gaan zo lekker op bed en dan boven nog tv kijken. Ben moe. Morgen eerst werken en daarna afscheidsborrel van m'n werk omdat we overgenomen worden door een andere organisatie. Fijne avond nog!
zo ben er ook weer.. sorry dat ik vanmiddag ineens weg was.. maar de monteur stond voor de deur.. en hij had mijn auto gestart... maar ik moest hem aanhouden.. dus de sleutel in de auto laten zitten.. dus heb ik gauw binnen mijn spullen gepakt en naar mijn werk gereden.. dus mijn autootje staat nu op t werk heel zielig alleen.. en heb ik een bso bus mee naar huis genomen.. waarschijnlijk is de dynamo niet goed meer... morgen moet iemand van mijn werk en ik mijn auto maar even starten met kabels.. zodat de tenminste in cuijk staat.. en voor vrijdag heb ik vervoer geregeld.. dus vrijdagmiddag even naar de garage toe.. zo tot half 7 gewerkt en toen naar de kerstborrel. ik had verwacht dat er eten zou zijn.. maar dat was er niet.. dus heb nog niks gegeten.. vond dat wel slecht.. maar ja..zo meteen kerstpakketten uitpakken.. ook van joey.. das wel leuk.. dreamer: maar heb de pil heel vaak doorgeslikt.. daarom ben ik een beetje bang.. heb hem wel eens 8 maanden doorgeslikt.. dat lijkt me toch wel slecht...
ik hoop ook echt niet dat dat schade bij mij heeft aangericht... ik heb de pil ook vaak zat doorgeslikt omdat ik het idee had dat het geen kwaad kon (werd mij ook verteld) maar ben nu toch ook wel een beetje onzeker, niet dat ik al zolang bezig ben maar gewoon voor mezelf...
je leest en hoort van die tegenstrijdige dingen... de 1 zegt dat het niet uitmaakt omdat je lichaam geen seintje krijgt om bloed aan te maken en de ander zegt dat het juist weer heel slecht is... daar lees ik dit, en daar lees ik dat... wordt er onzeker van...
nee daarom... ik denk dat als we de intake hebben in het ziekenhuis.. er bij mijn ook wel naar gekeken zal worden hoe of wa
nee alleen vijf konijnen...(waren er eerst maar twee maar ze was verdorie nog eerder zwanger als ik terwijl dat beest pas een half jaar oud was ) @red: slaap lekker @gaby: volgens mij kan het geen kwaad hoor maar als je er niet gerust op bent kun je altijd ff een vraag stellen aan de verloskundige hier op de site maar geloof me er zijn er genoeg die zwanger worden na jaren pil slikken en die zijn ook niet altijd netjes gestopt hoor elke maand...
Ach bos toch... tja konijnen zijn nu eenmaal vruchtbaarder als wij mensen... het is niet voor niks: n**k*n als een konijn hahaha... Meiden ik ben er weer vandoor... juist jullie raden het vast wel, ik ga weer lekker naar bed... Slaap lekker allemaal enne tot morgen...