Ik kom weer ff om de hoek kijken... Jeetje het is echt weer kerst hea met al die springers... Ik was ook blij toen ik gisteren eindelijk om 23.00uur thuis was... pffff wat een lange dag. Gelijk met een grote kop thee in bed gaan liggen. hihihi Ik hoop dat ik gewoon weinig kwaaltjes heb indd en over dat wennen dat klopt wel. Ik herken de misselijkheid ook heel erg van mijn hyperventilatie en daar besteede ik dan ook geen aandacht aan. En nu besteed ik dus ook geen aandacht aan dat ik misselijk ben, minder naar het toilet moet (shitzooi ), wel veel moet plassen, continu een opgeblazen gevoel heb en het ook te zien is. t komt vast goed vanmiddag! hahaha
@debby het komt zeker goed meid we willen vanmiddag gewoon een super mooie echo van je zien zien ze dan ook of je precies zo ver bent als dat je denkt?
Ik zou het niet weten Bij Kristel hebben ze wel een indicatie gegeven van hoelang ze zwanger is. Maar de termijnecho is leidend volgens mij.
ik ben ervandoor ik moet nog heel veel doen voor zondag (kerstactiviteit op de kinderboerderij) en dan moet ik nog spullen in de winkel halen, naar mijn opa en oma ff toe en dan om half 4 terug en dan ga ik met mijn moeder naar de sportschool. ohja ik moet ook nog stofzuigen en de was doen pfff wat een dag bah bah tot straks en ik kom straks meteen kijken naar je echo debby als je trg bent
Ik heb geen scanner... of krijg je hem digitaal? Anders zal ik er wel een foto van maken.... Oke oke t komt goed.
Goedemiddag meiden, Hoe gaat het hier? Hier alles goed, op mijn hoofdpijn na ... Als het goed is aankomende dagen een ei :smile:..
@Gaby: de pil doorslikken kan geen kwaad hoor. Anders zou de prikpil toch ook kwaad kunnen? En nogmaals, je cyclus is normaal, dus dan is het gewoon goed. Als het kwaad had gedaan, dan had je niet ongi geworden of hele lange cyclussen gehad. Stress is slecht voor je @Sammie: volgens mij komt je ei al een dikke week of niet Hoop voor je dat ie nu wel een keer komt! @Sterretje: vertelllllll Nog getest? Al beter? Al ongi? @Oma Ryanne: geniet van je vrije dag @Bos: met 8 weken is inwendig. Pas met 10-12 weken komt je beeb onder je schaambeen vandaan. Tot die tijd is het dus inwendig. Maar wie weet, misschien lukt het bij jou wel uitwendig! (je kan vragen of ze dat eerst willen proberen) @Tinkerbell: je kan toch een grote baby hebben? En maakt de conceive dag echt zoveel uit? Je baby veranderd elke keer, dus elke echo kan er een andere datum gezegd worden. Zou me daar niet druk om maken hoor. Mn zusje was de ene week pas 6 weken zwanger en 2 weken later 12 weken. Dus dat zegt helemaal niks! Ikke snap helemaal niks meer van mn cyclus deze ronde. Ik had dag 15 niet getempt en daarom geeft ie elke keer geen ei aan. En omdat ik 2 dagen achter elkaar een lage temp had gehad dacht ik dat mn ei werkelijk nog niet was geweest. Maar als ik dag 15 invul geeft ie wel een ei! (als ik dezelfde temp als dag 14 invul is dag 15 mn ei, als ik dezelfde temp als dag 16 invul heb ik dag 14 mn ei) Ik zit nu op dag 24 (haha moest helemaal op FF gaan kijken welke dag ik zat ) Dus ik zit nu opeens op dag 9 of 10 dpo Dat is even wat anders dan denken dat je ei nog niet is geweest
Dreamer, Mooi dat je eitje al geweest is! Ja, ik denk iedere dag, daar komt ie,en dan komt hij niet... :sad:
Je moet proberen niet teveel met je ei bezig te zijn. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan! Maar op die manier kan je wel degelijk je ei tegenhouden namelijk. Als je om de dag klust kan je je ei niet missen en hoef je daar ook echt niet bang voor te zijn. Heb je je angst nog besproken met Edwin? Morgen huisarts toch? @Debby: jij had je echo vandaag toch? Succes!
Hey dreamer, Het maakt inderdaad niet veel uit hoor. Ik weet dat de baby zeker ontwikkeld is naar de termijn die nu is aangenomen.. Maar ja, ik dacht bij mezelf.. hoe kan dat dan? Gisteravond vaker gehoor, waarschijnlijk heeft mijn kindje gewoon een groeispurt gehad in vergelijking met het gemiddelde. Maar ja, het komt toch wanneer die wilt komen en gelukkig was nu alles goed. Sammie: ik hoop dat je ei 1 dezer dagen komt. Wel een lekkere korte cyclus dan in vergelijking met de vorige..
Dreamer, Ben er nu niet veel mee bezig, maar omdat ik veel waterig verlies,heb ik het idee dat hij iedere keer gaat komen. Morgen inderdaad HA, ben benieuwd wat hij allemaal gaat zeggen. Heb ook mijn angst met Edwin besproken, maar hij zei er eigenlijk niet veel over, dan dat het hem spijt... Verder klussen we nu wanneer we zin hebben, is dit iedere dag, dan iedere dag, heeft 1 van ons geen zin, dan doe we het niet. Nu toevallig wel achter elkaar.. zie kaartje album, maar niet omdat ik denk dat het eitje komt..
hello all @tinkerbell het is idd wel leuk om te weten wanneer je kindje is verwekt en zou zelf ook wel verward opkijken als ze zeggen dat mijn kind verwekt is tijdens mijn ms :S @sammie doe even een eidans voor je @dreamer als ik dat zo hoor ben i kblij dat ik dat allemaal niet deed zeg pff wat een gedoe met dat tempen, wel toevallig dat ent op die dag dat je neit getempt hebt waarschijnlijk je ei was. @debby ja maak er maar een foto van zonder flitser dan he anders zie we alleen een lichtvlek ik ben benieuwd zometeen. ik ben er weer vandoor ga nog ff de vaatwasser doen en de honden uitlaten en dan ga ik weer sporten maar ga deze keer echt neit hard aan de slag want voel me er achteraf toch niet lekker bij tot vanavond
Hahah vreemd genoeg hebben we alleen geklust rond de door de ovutest berekende vruchtbare periode. Was nogal een drukke en vermoeide maand haha Dus ja, kan niet anders dan dan bevrucht zijn.
hee meiden, goed dat ik jullie kladblok-tip las, heb ff wat opgeschreven @ dreamer, ik had mijn banner op 15 gezet omdat ik die dat mijn eisprong had. Of had ik mijn banner dan anders moeten maken? We hebben nog wel geklust die avond, maar het leek wel alsof mijn vriend niet in me wilde komen ofzo, want hij wachtte net zolang tot het bij mij zover was en daarna ging hij eruit. Dus zeker weten dat ik deze ronde kan doorstrepen... @ sterretje, hoop voor je dat het geen buikgriep is, maar iets anders! @stephanie, dus jij hebt ook een golden pup! wij ook hoe oud is die van jullie? en is het en reu of een teefje? @ rose, goede symptomen! @ sammie, gaat het alweer wat beter tussen jullie? @ katinkatje, al getest? @ all, ik heb echt de pijnlijkste eisprong ever gehad.. Heb het nog nooit zo gevoeld! Ik voelde begin deze week dus die scherpe pijn links onder in mijn buik, maar die hield nog heel lang aan en zelfs nu is het soms nog heel pijnlijk. Was gister even bang dat ik miss een bbz heb ofzo, maar daar ga ik niet vanuit gezien die positieve ovutest en negatieve zw testen..
Nen, Balen van die buikpijn! Hopelijk gaat het snel beter... Ik heb trouwens onze kat betrapt :smile:
haha sammie, dat zou die van ons kunnen zijn! Wij zeggen dan altijd "kerstboomstraf"(is een heus begrip hier in huis!) en dan moeten ze voor straf even op de gang
Zo, ik heb even mijn cadeaubon van mijn werk besteed. Heb een armbandje besteld van pallas beads. Kreeg er helaas maar 1 kraal bij. Maar dan zijn extra kralen een leuk verjaardagscadeautje (9 feb ben ik jarig) Ik ga nu even boodschappen doen! tot straks xx
Whahaha die kat Hier ging vorig jaar de hond de boom in! (sja, ik had er snoepjes in gehangen en dat vond hij ook wel lekker .. dit jaar dus geen snoepjes ) @Nen: je was toch nog niet ongi geweest? Dus je zit vandaag toch ergens op dag 40+ ofso? Vandaar dat ik dat zei. Heb je niet met je vriend gepraat over dat hij eruit ging toen jij was gekomen? Misschien zag hij het als een moetje en had ie geen zin? Zou er wel over praten hoor, want je blijft er anders toch mee zitten lijkt me. Enne .. ook van voorvocht kan je zwanger raken Hou die pijn in de gaten he meis!
Ik ben inderdaad niet ongi geweest, maar omdat ik volgens mij een eisprong had, heb ik mijn banner aangepast. Anders krijg je steeds vragen over testen op andere topics. Ik vroeg hem net waarom hij niet in me wilde komen, maar hij reageerde een beetje apart. Misschien toch een soort van koudwatervrees? Maar je zegt dat ik die pijn in de gaten moet houden, zou het toch een bbz kunnen zijn dan? Ook al was mijn laatste test negatief (was zondag..) Want ik ga volgende week maandag een weekje naar het buitenland en wil daar niet met een gescheurde eileider komen te zitten..
Nou, niet alleen je eileiders zitten in je onderbuik he. Ook je blinde darm. Als je echt zekerheid wilt kan je even de dokter bellen, je verhaal uitleggen en een bloedtest aanvragen? Dan kan je met een gerust hart naar het buitenland.