Ow en praat er op vakantie nog eens goed over oftie koudwatervrees heeft of niet. Zo out of the blue komt de vraag nogal rauw op zn dak he
Ja maar dit doet links pijn en blinde darm zit rechts. Maar misschien bel ik idd morgen de HA even als ik nog die pijn heb. Dan ga ik met een goed gevoel naar het buitenland. Nu ga ik met een goed gevoel boodschappen doen haha. Tot straks! x
Hallo meiden, @nen87, huh was jij neit zoveel dagen overtijd eerst? @sammie, hihi die kat van jou zeg, dat is me er een, gelukkig haalt de mijne alleen de ballen uit de boom haha Hoop dat je ei er aan komt meis, de klus frequentie is nu goed geweest haha @dreamer, fijn dat je ei iig geweest is, maar wat een sprongen qua data maakt die zeg haha... Nou ja ff afwachten maar gewoon weer he haha @katinkatje, heb je al geetest meid, ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden hoor! @ryanne, fijne dag gehad meis? @all, hier gister avond toch ongi geworden helaas Heb vandaag een ontzettende buikpijn, en er komen grote stukken uit, niet normaal meer... Dus dat is wel een beetje balen, die buikpijn verziekt heel je dag... Maar ik ahd het eigenlijk ook wel verwacht, dus het kwam niet zo hard aan bij mij deze keer Bij me mannetje wel, die word elke maand verdrietiger, vind het zo zielig voor hem... Buikgriep is wel wat beter, nog wel aan de diarree helaas, maar niet meer aan het overgeven, dus kan gelukkig weer dingen binnenhouden en kon dus ook gewoon gaan werken vandaag! Zo nu eerst me banner maar eens gaan veranderen!
Balen dat je ongi toch doorgezet heeft meis. En rot ook dat je er zo'n last van hebt! Nu je LF wat langer is verlies je meer he, want dan heb je meer slijmvlies dikte opgebouwd. Op zich logisch dus dat je dikkere stukjes verliest. Als je je nieuwe nod weet roep je maar, dan pas ik hem voor je aan! @Nen: boodschapse!
JA is echt niet normaal wat er allemaal uit komt, lijkt wel of ik leeg loop, maar mijn lf was nu langer idd, dus daar zal het van komen Onmdertussen verschilt mijn nod elke keer wel een dag met een andere, maar ff geeft mijn gemiddelde nu op 29 dagen, dus laten we daar maar vanuit gaan deze keer dan he Dus voor mij mijn nod graag naar 14 januari... Pff januari alweer, dat klinkt erg ver weg nog hoor!
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 2 augustus 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 augustus 2009 11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 augustus 2009 NOD lijst December 05: Nen87, 3e ronde 14: Katinkatje, 11e ronde 18: Suusje23, 4e ronde 18: Linda85, 8e ronde 20: Evemarlin, 16e ronde 21: Stephanie87, 3e ronde 22: Agneta, 4e ronde met Clomid 23: Dreamer83, 8e ronde 24: Lindavnr, 1e ronde 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde Januari 03: Knarboor, 2e ronde met Clomid 04: Angilla, 4e ronde 07: Nhene, 12e ronde 09: Red88, 3e ronde 10: Sammie88, 6e ronde 14: Sterretje08, 8e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen :S Heb wel alles gelezen maar neem niks meer op.. kan iemand kort samenvatten? Is er eigelijk wel iemand? De kinderwagen krijgen we waarschijnlijk dit weekend al!
@suus, wow dat is snel zeg, super hoor, kun je maar vast in huis hebben he! Ehm ik ben helaas ongi geworden... Sammie denkt haar ei te krijgen... Dreamer heeft zowiezo haar ei gehad, maar misschien al heel vroeg zelfs... Verder weet ik het ook niet meer
@sterretje: dat is echt klote dat je ongi bent niet leuk.. en oneerlijk! @sammie: Ik hoop dat je ei komt en dat je dan zwanger word *duimduimduim* @dreamer: hopelijk is het raak nu? heb je rond je ei geklust?
hey allemaal. sterretje: wat jammer zeg nen: hopelijk is die pijn niks ergs ofzo.. sammie: verder weet ik het niet meer..
@ sterretje, ik ben nog steeds zoveel dagen overtijd, maar voor mijn gevoel heb ik begin deze week een eisprong gehad, dus vandaar dat ik mijn banner heb veranderd. Misschien toch maar weer terugveranderen haha. Het levert meer vragen op dan ik had verwacht met mijn oude banner Wat balen dat je ongi bent geworden trouwens! Ik had echt echt goeie hoop voor je! @ gaby, wat raar dat die testen er nog niet zijn...
Ik zou morgen anders ff bellen ofzo. Want straks is het kerst en dan werkt er niemand en in het weekend ook niet. Dan zit je straks zo nog een week te wachten. Hoe gaat het nu met je?