Een hele goede avond allemaal.. Wat wordt er op een dag toch veel gepraat. Is alles goed hier? Jammer sterretje Ik ben a.s weekend weer erg vruchtbaar volgens de calculator. Wordt een druk weekend dus
dreamer: mijn buurvrouw heeft met verschillende mensen van vgz gepraat.. en ze heeft t zo uitgelegd.. alle fases bij elkaar is een poging.. de poging teld pas als je 12 weken zwanger bent.. als het voor de 12 weken mis gaat krijg je hem terug en je krijgt hem ook terug als je ongi word e.d.. 12 weken en 1 dag.. is helaas poging weg... jij zegt steeds dat dat niet kan.. maar t is toch echt zo..
zo eten is weer op... morgen moet ik om 7 uur beginnen... dus word vroeg op staan... nu maar ff douchen.. en straks vroeg naar bed..
@ nen vervelend dat het zo'n pijn doet, maar dan weet je wel wanneer die geweest is he. @sammie ow wat lief echt een droppie @sterretje ah nee :9 wat rot, lief dat je vriend echt zo mee leeft dat ehb je wel nodig in dit soort situaties he. @suus gaat lekker; kinderwagen, baby kamer straks heb je niks meer te doen joh @gaby dan klopt er toch iets niet he, als je die testen nog neit binnen ehbt, 60 euro was het och? is veel geld hoor kan je neit met iemand contact opnemen? @jolyn flink klussen dus you go girl @debby waar ben je meid? we willen horen hoe het is gegaan,begin me zorgen te maken meid ik hoop dat alles goed is en dat je zo hier een hele mooie echo komt laten zien @kristel whoehoe where are you? hoe is het met jouw? hier bek af ben blij dat ik ff lig en rust voor mezelf heb mijn mannetje is vanavond voor het laatst in het noorden en dan voorgoed samen of hoe je dat ook wil noemen mijn ouders hebben mijn schoonouders uitgenodigd voor oud en nieuw en ze hebben ja gezegd en mijn schoonmmoeder was helemaal blij zo lief. word echt gezellig want iedereen weet dan dat we een kindje krijgen wat is het trouwens rustig vandaag
Jeetje, wat moet je vroeg werken gaby! Ik ga er vandoor. Heb zo een kerstborrel met mijn studiegenoten dus ga me ff opfrissen. Morgen de HA maar eens bellen. ZIt een beetje te googelen op mijn klachten en vind allerlei dingen over cystes in eierstokken. Mag hopen dat ik dat niet heb! Fijne avond meiden
@ dreamer . ik zag wat dingen staan over je ei.. ik heb gezocht maar kon jou bericht niet vinden maar ik ben beetje nieuwschierig aangezien ik dacht dat jullie pas januarie werden geholpen verder.. of vergis ik me ? @ bos.... hoe is het nou om zwanger te zijn? hoe voel je je hoe gaat het .. @ rose same question als bos @ sammie hoe is het nu met je? is het weer goed tussen jou en je vriend? ik hoop het voor je @ all sorry heb niet echt terug gelezne ik kom net thuis van een meeloopdag in het ziekenhuis .. was echt super ik hoor morgen of ik ben aangenomen dus ik duim me duimen eraf @ all sterkte succes en gaat je goed
Ik ga nu echt! Lees morgen weer ff bij MOet werken van 9 tot half 4 dus ik denk dat het pas 's avonds bijlezen wordt... xx
zoooooo ben weer lekker fris... rose ik wacht morgen nog ff af.. ik heb ze 9 december besteld...anders bel ik volgende week wel even..
eej waar is debby eigenlijk... ben een beetje benieuwd.. en maak me klein beetje zorgen.. hoe laat had ze die echo?
@gaby dat heeft dan idd wel lang genoeg geduurd. @nhene leuk dat je hebt gesoliciteerd meid, ik duim voor je en hoe het is heel erg fijn en voelt geweldig maar ben ook echt onzeker en heel bang de hele tijd dus dat het nadeel dat je constant in onzekerheid zit of het wel goed is en als het niet goed is dan hoor je dat pas over een paar weken en dan ben ej er kapot van en ben daar zo bang voor, ik hoop echt dat het goed zit. @nen veel plezier meid
rond 4 uur had ze die echo of op zijn laats kwart voor 5 als ik het me goed herinner dus. .en ze zou het kmen zeggen heir hoe eht was gegaan dus maak me ook zorgen
DEBBY come out come out wherever you are! misschein zijn ze eht wel vieren in de stad ofzow en komt ze pas later thuis dat kan ook, of haar internet ligt eruit. ik hoop het
Debby hier nog niet weer geweest? Ik ben gesloopt... heb hier alles wel doorgelezen maar ff geen puf om te reageren. Kruip lekker bij m'n mannetje op de bank en kom morgen wel weer een kijkje nemen. Doei doei!
Ik kwam ook even kijken of debby al was komen melden hoe de echo was geweest, maar zie dat ze er nog steeds niet is... Hoop dat alles oke is! @kristel, heo is het met je meis, je bent al 2 daagjes niet online geweest Ben je zo beroerd? @gaby, ff bellen over die testen hoor, dat duurt echt lang hoor, enne 60 euro is toch een hele hoop geld @rose, balen dat ej zo moe bent, maar bijna weekend gelukkig meis! @nen87, veel plezier vanavond, enne gewoon de ha bellen hoor als je ej onzeker voelt of met vragen zit! @sammie succes morgen he! @knarboor, ja echt balen, maar ja niets aan te doen helaas Jij druk aan de klus zeker Het gaat hem worden deze maand voor jullie ik voel het hihi Zo... hoop dat ik niemand vergeten ben
hoi red een fijne avond meid @sterretje jah maakt ook niet uit hoor kan wel wat hebben en heb het er graag voor over