hallo lieffies, @ Ster wat ontzettend kl*te zeg. Ik had e rnog wel zo'n goed gevoel bij. Dikke knuffel meisje Zie dat we weer kunnen dansen, werd tijd is alweer een tijdje geleden {|= {|= {|=
Debby, We hebben nog geen geboortekaartje gehad.. Edwin hoorde het gister pas op werk... Ze zijn woensdag avond laat geboren.
Zo meiden ik ben op me werk maar even gauw een reactie: Ik zie dat kamertje inderdaad vaak op MP staan, is een heel leuk kamerje vandaar dattie zo populair is ik ben op me werk dus maar ben bang dat iemand t ziet ofzo dus ik ben er weer weg van... misschien kom ik straks nog ff spieken.... Doei doei...
ik kom me er ook weer tussen wurmen is al even geleden dat ik hier in dit topic ben geweest :S Ik zou mijn eisprong gehad moeten hebben en nu is het dus weer afwachten maar de komende dagen gaan we toch nog wel even door klussen *we hebben de smaak te pakken * Ik lees trouwens overal over rekbaar doorzichtig slijm maar ik heb daar eigenlijk geen last van alleen van wat wittig/doorzichtig kloders dunne slijm of is dat dat rekbaar slijm? Ik zou het wel erg leuk vinden om 31 december een positieve test te krijgen maar ja je weet het niet he heb verder ook niet veel haast ofzo...
@ debby oh oke dat heb ik dus ook maar zit net op de grens eignelijk ben 1.63 ofzow en weeg rond 47 dat moet eigenlijk 50 zijn maar ja dat weeg i kheel soms maar kom er vaak niet aan. kom ook echt neit aan, daar zal nu wel verandering inkomen ben nu echt weg
@debby: wat leuk dat alles goed is.. helemaal geweldig! ben echt blij voor je @sammie: ben ook benieuwd hoe ze heten.. vind 2lingen altijd heel erg leuk @rose: veel plezier vandaag! @de rest: verder weet ik het even niet meer.. ik heb vandaag een lekker dagje vrij.. heerlijk.. was pas om half 12 wakker
@rose: ik ben juist te zwaar zou wel wat lichter willen zijn..! @ katinkje: ik hoop dat je test morgen super positief is! @kleintje: ik heb ook nooit rekbaar slijm kunnen ontdekken.. dus niks om je zorgen over te maken.. ik ben ook gewoon zwanger geworden! ik hoop dat het klussen raak is! @all: nog even.. ik had vanmorgen eens voor de gein nog een zwtest gedaan.. en streepje was helemaal niet snel donker.. maakte me in het begin juis zorgen.. maar na 5 minuten was hij toch wel erg duidelijk zichtbaar.. :S weet iemand hoe dit kan.. was een midstream test van matcare?
indd erg mooie namen! jara vind ik ook een mooie naam maar de hond van mijn ex heet zo... het zou niet leuk zijn om daar dagelijks aan herrinerd te worden.
hallo meiden, hier lekker vroeg naar huis gekomen, weet niet wat ik heb hoor... Als ik niet ongi was geworden en zoveel buikpijn plus stolsels verloor, had ik gedacht ik zwanger was Vanmorgen om half 5 al wakker, van de misselijkheid, daarna nog wel ff geslapen, om kwart voor 7 weer kotsen, tot een uur of 9 nog misselijk en nu niets meer aan de hand Woensdag natuurlijk ook misselijk geweest, gister niets meer aan de hand, en vandaag dan weer, bij een griepje zou je toch continue misselijk moeten zijn dan? Nou ja het zal wel... @debby wat goed dat de echo zo mooi was! Fijn da tje ook 2 extra echo's krijgt meis! @kristel, fijn da tje er weer bent, balen dat je ej zo ziek voelt! Wat een gave wagen en maxi zeg, super! @suus, maak je maar geen zorgen hoor meis, een streep kan per keer verschillen in kleur en dikte, dat wil niets zeggen! @sammie, heel veel succes zo voor bij de dokter, komt allemaal goed! @ryanne, he ben je er weer, gelukkig, mis je steeds hier hoor, zie je zo weinig Nee ik kan me maar moeilijk aan mijn afspraken houden Hopelijk volgende ronde wel Bijna weer een echo zeker? @dreamer, ja durf jij in zo'n hoog ding? Brr, mij te eng hoor!
Hey sterretje, Ik ben ook wel blij dat we nu zeker weten dat er iets in m'n buik groeit. hihihi Maakt t allemaal wat werkelijker. Wat vreemd zeg dat je je zo voelt. Je had eerder al wel getest toch? Misschien dat t toch heel vroeg is mis gegaan ofzow. Ik weet t ook niet. Hoop iedergeval dat je je snel weer de gehele dag goed voelt. Liefs
Valt een last van je schouders denk ik als je een kloppend hartje ziet dan ja! Ja snap echt niet wat er aan de hand is, omdat ik me vanmorgen zo naar voelde heb ik ook niet getempt, gister was mijn temp namelijk nog steeds wel hoog 37,1 vind het zo raar dat ik niet heel de dag ziek ben en alleen in de ochtend, dat klinkt echt niet als griep, wat ik toch wel echt dacht te hebben Had maandag idd een licht streepje, maar denk niet dat als het zo was geweest, ik dan daar misselijk van kan zijn... Rare lichamen!
Vrouwen hebben zeker rare lichamen... Ik heb heel vaak het idee gehad dat mijn hersenen mijn lichaam beinvloeden. Ik wil graag dat ik zwanger ben dus... mijn lichaam doet net als of. Snap je? Nu is het echt zo en heb ik nergens last van... behalve dat ik af en toe heel moe ben. Nou wie weet toch een griepje onder de leden... met een vorm van ochtendmisselijkheid. Liefs Debby
daar houden we het maar gewoon op hoor hihi! Schiet je nog een beetje op op je werk, of ben je nog steeds veel te veel aan het kletsten allemaal? Gelukkig bijna weekend voor jou ook! Ik vind het heerlijk zo vroeg weekend nu hoor, echt een meevaller!
Het schiet behoorlijk op! Ik ben echt druk vandaag, vooral voor een vrijdag. Maar wel lekker heb je tenminste aan het einde van de dag echt idee iets gedaan te hebben. hihihi Om 16.00uur pak ik mijn biezen en is het ook voor mij weekend. Dan nog 2 dagen werken en dan bijna 2 weken vakantie. Lekker hoor! You lucky bird! Morgen lekker naar Antwerpen, incl overnachting! Heb er enorm veel zin! Hoop dat Daan het ook leuk gaat vinden. Vast wel... We zitten toch allebei op een roze wolk. hihihi
hallo dames, ik heb alles klaar gezet ga zo nar de stad met mijn moeder de stad is heir geloof i kopen tot 9 uur vanavond en morgen tot 10 uur en dan zondag ook nog eigenlijk best belachelijk voor die mensen die moeten werken yara is idd een hele mooie naam en lijkt op de naam die ik in mijn hoofd heb maar die ga ik niet verklappen @sterretje wat vervelend dat je je zo raar voelt en dat eht net lijkt alsof je zwanger bent bah @ryanne heeft jouw vriend een blauwe jas? en was hij gister middag met de fiets weg? dacht hem te zien maar weet het niet zeker haha. alweer 11 weken gaat snel meid
Hey rose, Maar ze verdienen dan ook wat extra's hea?!? Toen ik in een winkel werkte en ik moest op zondag dan kreeg ik 100,- per dag en dat als je 18 bent is toch lekker! Ik vond t niet erg iedergeval om op zondag te werken. Is het gelukt op de boerderij?