Hier even een kort berichtje. Zaad word nagekeken, maar eerst naar de gyn voor potje halen en info. Dat word pas na 1 januari ivm feestdagen. Edwin had ook al een tijd schale plekken tussen de liezen en onder zijn ballen, dit was een schimmelinfectie door zweet en bacterie. Hij heeft hier poeder en zalf voor gehad. Verder moest ik wachten op een doorverwijzing naar een andere gyn, tot de uitslag van Edwin er was.
ja is allemaal gelukt hoef ik zondag neit veel meer voor te bereiden :d mijn vriend komt ook helpen en nog iemand van buurtplatform en nog een stagaire dus word lekker gezellig, mijn buurmeisje van 2 komt ook en andere buren ehbben 2 kindjes van 1,5 en 7 en die komen ook gezellig dus vind eht helemaal neit erg dat ik meot werken op zondag want zie het echt neit als werken maar gewoon lekker ontspannen hihi. word het voor jouw nu ook zo moeilijk om je mond te houden omdat je eht steeds meer beseft ik wil eht echt van de daken schreeuwen die mensen veridenen nu idd 200% ,maar dan nog zoveel koopzondagen en avonden is toch te gek voor woorden mensen draaien door met hun koopziekte bah is niet leuk meer en je komt de stad neit meer in of uit dus ik ga zo emt mijn moeder met de bus en dan hoeven we neit een uur voor de parkeergarage te wachten, mijn moeder wou gaan fietsen maar daar heb ik echt geen zin in debby ben je nu 8 weken of minder lang snap het namelijk neit meer en heb je je banner nog kunnen veranderen op je site?
@sammie voor je het weet is het al januari meid de feestdagen gaan altijd zo snel. trouwens mijn opa en oma willen 2de kerstdag met mij en mijn vriend gaan wokken haha nou ja prima maar we eten de dag ervoor ookal chinees dus word niet echt een 5 gangen menu (of wel loempia, loempia, bami, bami en nog eens bami) haha mijn moeder en ik hebben net trowuens een reis geboekt voor mijn opa en oma naar egypte voor 13 dagen ze vertrekken 3 januari ik wil ook wel mee.. die oudjes wouden het via een reisburo doen maar we hebben het een stuk goedkoper voor ze gekregen via internet, is nog niet zo makkelijk voor hun he. dan denken ze straks ben ik mijn geld kwijt hihi
Ik ben uitgerekend op 1 augustus... als ik dat invul bij baby-gaga dan krijg ik dus 8 weken MAAR de vk zei dat ik vandaag 7 weken en 6 dagen ben! Dus daar ga ik maar vanuit. Nee het is me nog niet gelukt want ik heb t veel te druk met m'n werk, zal zo thuis nog wel even kijken. Het scheelt dat ik gisteren echt vreselijk moe was en daardoor een beetje grumphy waardoor ik geen behoefte had om het aan m'n zus te zeggen. Maar bij mijn moeder heb ik het wel moeilijk hoor! hihihi Ik zie mijn moeder kerstavond weer voor het eerst en 1e kerstdag gaan we het haar/hun vertellen. Dus 1 dagje wordt t nog wel moeilijk... Leuk joh dat iedereen mee helpt! Alvast heel erg veel plezier zondag! ohh ik spreek je waarschijnlijk zo nog wel even. Daan is toch pas laat thuis dus ga wel ff klooien met m'n site. Liefs
@zo debby: jij laat wel op je wachten he haha...fijn dat alles goed was....vooral omdat ze eerst dacht van niet...zal wel ff schrikken zijn of hoorde je dat pas achteraf... en je mbi onder de 19 hihi...je bedoelde zeker bmi? @nhene: wat lief dat je aan me denkt....ik voel me goed. heb vannacht ontzettend liggen dromen en daardoor heeeel slecht geslapen dus ben niet te genieten vandaag blij dat ik om half 3 weg kon omdat het rustig was vandaag....kan ik ff bijkomen van de week want was best druk allemaal...verder mag ik zeker niet klagen en heb ik weinig tot nergens last van.... hoe gaat het met jou...weet je al of je bent aangenomen? @sammie: no way dat ik daar mee in ga meid...ga maar met oma die heeft meer lef als ik zo te horen... @nen: kinderopvang he dan moet je om zeven uur beginnen....dus heb geen medelijden want ze zijn dan ook op tijd klaar... @heb helaas marco borstato niet gezien want ik was op de verjaardag van een vriendin... @jullie nog plannen van het weekend....ik ga vanavond boodschappen doen. morgen taarten en cake maken en 's avond disco in het dorpshuis...geen vette party hoor maar wel gezellig...en zondag jarig. maandag bijkomen van het weekend haha... ga nog ff de laatste twee pagina's bijlezen en ff koekje uit de kast plukken 8)
@katinka: wel spannend meid...maar wel goed dat je nuchter bent...gebruik je geen ovulatietesten of temperatuur je niet? anders misschien toch een laat ei dan... @hier maar vast begonnen met de was weg werken voor het weekend... heb gister mijn flesen wijn op kunnen halen voor de aanstaande opa's en oma's en ooms en tante's. ze zijn zo leuk geworden..zou ze het liefst nu al gaan geven haha...
hihihi dat krijg je hea als je snel wilt typen Ze zei het gelukkig pas toen we het embryootje al zagen, maar ik had het al wel aan haar gemerkt. Ik ga nu naar huisje! Tot zo denk ik!
oh dat is wel een gerustelling maar je ziet wel aan hun gezicht als ze moeten zoeken en het niet helemaal vertrouwen he...dan gaan ze met hun neus op het scherm zitten en blijven ze maar zoeken...hadden wij vorige keer ook... mijn bmi zit ook onder de 19.. ben benieuwd of ik ook zo'n echo krijg dan....of zou dat verschillen per verloskundige....wacht het wel af... hoe lang duurt zo'n intake eigenlijk? heb ik vorige keer niet gehad namelijk omdat ze het niet vertrouwde met die echo...deed ze pas als het goed was.... tot zo....
@Debby, fijn dat alles goed is! @Katinka, wel spannend of je nu wel of niet zwanger bent! Ik wil hier eigenlijk nog wel wat kilootjes kwijt maar gaat niet zo hard. 'k Heb nu een BMI van 24 dus nog wel gezond maar voelt niet erg fijn als je richting de bovengrens gaat. 3jr had ik een BMI van 19/20 en 'k wil 't liefst nu ergens beetje tussenin 21 ofzo... Maar 'k kan er nog niet zo erg mee zitten om grondige stappen te ondernemen. Skinnyjeans, zwanger of niet, is niet aan mij besteed. 'k Heb brede heupen en dan lijkt 't echt voor geen meter. 'k Wil heel graag shoppen maar durf 't niet aan zolang m'n man geen ander werk heeft. Wie weet hoe hard we onze centjes nog nodig hebben. Hij is overigens nu bezig om het behang van de toekomstige babykamer af te halen! Lief he! Ik zal zo maar 's gaan stofzuigen. Ons hondje is vanmiddag geknipt en ziet er nu weer erg schattig uit! Hij heeft een kerststrikje om gekregen, haha!
zooo hier zijn de kerstkado's ook weer binnen... mijn auto doet het weer.. koste niks.. mijn accu zat nog in de garantie en heb een nieuwe gehad.. joey's auto gaat 245 euro kosten.. en die is om 5 uur klaar.. best veel geld.. vooral in de december.. maar ja.. ben benieuwd hoe lang die nu mee gaat.. de laatste keer was 4 maanden en toen ging hetzelfde kapot als nu..
@gaby: beter dat je auto het weer doet...wel balen van de andere auto... is zeker jammer van het geld en december is al duurder dan anders maar goed je krijgt toch zeker wel eindejaarsuiterkering...scheelt weer.... voor ons is december helemaal geen dure maand juist de maand waarin het meeste geld binnenkomt... ik krijg salaris + eindejaarsuiterking van een paar honderd euro.. vriendlief krijgt salaris en 13de maand, krijgt een dubbele bonus en laat 3 weken vakantie uitbetalen.... voor de geintresseerde staat plaatje van de cadeau's voor de fam in mijn album...
@bos, laat het geld maar binnen stromen joh, heerlijk! Enne niet iedereen die in de kov werkt hoeft maar kort te werken hoor, als ik om 7 uur begin, ben ik pas om 5 uur klaar, dat vind ik toch een lange dag hoor @sammie, wel meegevallen dus allemaal? Wanneer kun je bij de andere gyn teerecht dan? Want dan kunnen jullie ook pas het zaadonderzoek laten doen toch? @debby, lekker weekend meid, heerlijk! Oh naar antwerpen, gezellig zo vlak voor de kerst, zal er wel heel mooi zijn nu met al die lampjes enzo! @gaby, fijn dat ej auto het weer doet Balen van dei rekening! Bij ons is december ook altijd een dure maand hoor, hier helaas geen 13de maanden en bonussen ed
Ik had verwacht dat ik veel loon zou krijgen omdat ik 40 overuren had en nog 30 had staan en m'n eindejaarsuitkering maar volgens mij heb ik alleen m'n gewone uren uitbetaald gekregen. Misschien dat ik 't dan in januari krijg ofzo? Krijg per 4 wk loon en zit nu in periode 13.
sterretje: wij zijn nu om vier uur klaar, maar vanaf volgend jaar is het bij ons ook tot vijf uur...maar er zijn genoeg mensen die tot later werken...maakt ook niet uit...
nou ja ik was er wel maar ook weer niet....was in slaap gevallen. ..werd wakker van mijn vriend die om half zeven thuis kwam met een mega bos bloemen en spare ribs.... maar nu is er weer niemand zeker...