nou dat betkend dat de zwemmertjes heeeel veel hulp hebben sammie en dat het dus heel positief kan zijn als jullie eens flink gaan klussen wat krijgt iedereen toch veel bloemen lief hoor, mijn mannetje kwam met allerlei kerstpakketen thuis en een envelop met leker wat centjes we gaan morgen lekker de stad in en de spullen ahlen dnek dat we ff naar heerlen gaan daar zit een prenatal op de woonboulevard @kristel ben trots op je meid, dnek maar elke keer als je sigaret neemt,ik doe eht voor mijn kindje slaap lekker allemaal en debby heel veel plezier dit weekend
@Sterretje: je kan wel ziek zijn hoor. Ik moest smorgens vroeg spugen en toen pas savonds laat weer. Voelde me ook niet de hele dag doodziek. Maarre .. je weet mn droom he Haha je houdt het wel spannend zo @Sammie: fijn dat Edwin iig is doorgestuurd voor een zaadtest. Hoop dat de uitslag goed gaat zijn! Fijn weekend all Ik kreeg gisteravond van mn vader (was op bezoek) de opmerking: goh je krijgt een bierbuik, ben je zwanger? Ik dacht echt wtf Ik heb een bmi van nog geen 18 Ik probeer aan te komen, maar dat lukt gewoon niet (zelfs niet met mn medicijnen) Dus het was echt een dubbel pijnlijke opmerking Ik kan niet zwanger worden en niet aankomen en dan zo'n opmerking Ben der vandaag best wel door van slag geweest.
Kan ik me voorstellen! Wat vervelend! @Debby, veel plezier in Antwerpen! Ik krijg hier heel soms bloemen maar dat komt ook een beetje doordat ik meestal geld/pinpas op zak heb en hij niet. Dus dat is een beetje m'n eigen schuld Hier verder niks gekregen voor de kerst. Gisteren van m'n vorige kraamgezin 2 bioscoopbonnen en kerstkaartje gekregen. Erg leuk! Dus dat wordt volgende week ofzo x bioscoop! Nou ik ga er weer vandoor... moet weer aan't werk! Geen zin meer maar nog even 3 daagjes. Helaas moet ik de kerst ook weer. @Rose, veel plezier met shoppen!
goedemorgen! debby: veel plezier! sammie: aan de klus dan maar hihi! dreamer: dat is echt een k*t opmerking ja! rose: veel plezier met shoppen. all: ik ga zo maar eens opruimen, en ja ben weer vroeg, maar joey had me wakker gemaakt.. hij moest opstaan, en beneden is het super koud smorgens.. komt die terug krijg ik ineens 2 mega ijskouden handen over me heen.. brrrrr... en toen was ik wakker.. haha.. maar ja... zo ff opruimen en dan boodschappen doen.. straks komen mijn ouders langs.. en vanavond naar de verjaardag van mijn zus. joey is zijn opa helpen verhuizen, hij is speciaal daarvoor niet gaan werken vandaag..(das wel lief)
Goedemorgen meiden! IK kon niet meer slapen, k ben steeds net voor de wekker wakker. Maar ja, dat geeft niet... k ga zo maar douchen en m'n mannetje wakker maken ook een stukje te gaan rijden Ik heb net nog geprobeerd om een foto te maken van m'n echo maar dat lukt niet... moet hem dan echt inscannen en dat kan alleen bij mijn mama. Dus na de kerst ergens komt ie digitaal. Het scheelt dat er nog maar heel weinig op te zien is. Een kleine frummel van 12,5 mm hihihi Jullie ook allemaal heel fijn weekend! Lief dat jullie aan me hebben gedacht! Liefs
Goedemorgen Dames... een vroegertje voor mij... ik heb net een uur boven de wc gehangen (niet gekotst) en........ een test gedaan.... WE HEBBEN EEN STREEP ik zal zo even een foto plaatsen, maar de batterijen zijn leeg
gefeliciteerd joh.....foto foto foto foto foto foto @sammie: nou snel klussen jij..... @dreamer: nou dat is zeker geen leuke opmerking...heb je je pa wel laten merken dat je het geen geslaagde opmerking vond @debby: have fun met je mannetje @gaby: zo lekker dan die koude handen op de vroege morgen....ik zou gelijk chagi zijn maar ja ben dan ook geen ochtendmens @vriendlief wil hier dat ik mee ga voor een cadeau voor mijn verjaardag maar ik wil dat hij eens een keer zelf iets uitzoekt en dat het een verrassing is wat ik krijg....geloof dat hij dat niet zo leuk vind en staat nu beetje chagi onder de douche....hij mompelde al dat ik het dan niet dit weekend krijg....ja hallo ik zei dan hoef ik niks...(het is al een jaar bekend wanneer ik jarig ben hoor dus hij had er best ff eerder aan kunnen denken dan toch) of ben ik nu te hard voor hem?
ja ik ben ermee bezig... maar telefoon en bluetooth werken niet en batterijen van digi zijn leeg, liggen nu in de oplader... gaat t nu weer proberen...
jullie zullen nog even op de foto moeten wachten, het lukt me niet en mijn moeder komt net binnen... tot straks...
@stephanie: gefeliciteerd dan maar vast van mij! wat leuk.. weer een zwangere erbij! @dreamer: dat is echt een klote opmerking.. maar hij zal er wel spijt van hebben als hij ooit te horen krijgt dat je je er daar nu zo k*t door voelt toch? @bos: ik zou dat ook doen.. haha.. dat is veel leuker om iets te krijgen wat helemaal een verassing is laat hem maar even chagerijnen eigen schuld.. had ie maar eerder iets moet verzinnen.. hahaha @sammie: heb je al geklust! hoop het wel.. dan heb je straks misschien wel een mooie posi test! @debby: heel veel plezier.. ben benieuwd wat hij ervan vind @gaby: Lekker zeg.. zo'n vent.. kei gemeen.. moet pascal echt niet doen hoor.. zo sochtends hahaha wel lief van hem dat hij zijn opa gaat helpen..! @all: ik ga zo naar duitsland.. zit een leuke babyzaak in kleve.. en ik ga ff boodschappen doen daar.. en daarna ga ik de kinderwagen al ophalen heb er zin in.. ! Ben nu weg want moet ook nog even de hondjes uitlaten! Doegdoeg
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Ik had een vraag aan iedereen, hebben jullie weleens wanneer je zeker weet dat je je ei hebt gehad,en dat je dan de dag erna nog geen temp stijging hebt? Want ik weet voor 80% zeker dat gister mijn ei was, heeeel veel egg, eipijn, bmm was zacht en open... En vandaag, creamy, geen temp stijging(nog) en bmm was alweer hard...
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 2 augustus 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 08 dec: Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 augustus 2009 11 dec: Suus1987, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec: Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 augustus 2009 21 dec: Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 31 augustus 2009 NOD lijst December 05: Nen87, 3e ronde 14: Katinkatje, 11e ronde 22: Agneta, 4e ronde met Clomid 23: Dreamer83, 8e ronde 24: Lindavnr, 1e ronde 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde Januari 03: Knarboor, 2e ronde met Clomid 04: Angilla, 4e ronde 06: Loveleyjolyn1987, 3e ronde 07: Nhene, 12e ronde 09: Red88, 3e ronde 10: Sammie88, 6e ronde 14: Sterretje08, 8e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
@suus heel veel plezier in duitsland wij gaan naar heerlen naar de prenatal leuk joh dat je al de kinderwagen gaat halen wat voor een word het wij willen die stokke maar die is 900 ofzow en dar meoten we dus nog ff voor sparen haha en we hebben nog 8 maandjes dus dat doen we dan maar ook he @debby veel plezier meid en tot maandag ofzow @stephanie GEFELICITEERD @iemand die om agneta vroeg, niet meer gezien nee deze week ik ga nu ons hondje naar opa en oma brengen anders is die ook zo zielig alleen. en daarna naar de winkel at boodschapjes doen en dan naar de prenatal in heerlen vorige keer waren we nog niet in verwachtin en liepen we daar te dromen nu is het gewoon werkelijk en daarna gaan we nog even de stad in in maastricht tot 10 uur vanavond want dan is er vuurwerk bij de maas (maastricht) dus dat is ook wel heel leuk. fijne dag allemaal doeii geeft iedereen een knuffel want ben vandaag zo vrolijk
@ sammie ik heb trowuens ook op 11 december positief getest en er staat 12 december maakt neit zoveel uit maar als je wil kan je eht dan ff veranderen, had suus dan tegelijk met mij positief getest ik dacht eerder? en meid ik zou eht neit weten ehb nooit getempt mar zou me er neit zo aan vast hangen als je eht zeker weet met al die dingen die jij noemt dan zal et wel echt zo zijn zie nu trouwens dat je stephanie ook op de verkeerde dag hebt staan het is namelijk nu pas de 20e en neit de 21e !
Die datum staat niet voor je posi test hoor, dat was je nod. Hoeft dus niet veranderd te worden Ben benieuwd naar de foto